bluedevil

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 124)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: kabelboom vectra b station #18190712
    bluedevil
      Lid sinds:
      6 August 2004

      bij mij zat er een fiche achteraan onder het plastic deel van de koffer (binnenkant koffer in het midden waar de slotvanger zit) maar of die in elke vec zit weet ik niet vermoed van niet eigenlijk.

      greets blue

      In reactie op: vraag radio en cruise control vectra 1999 #18093628
      bluedevil
        Lid sinds:
        6 August 2004

        bij de vectra diesels is die alvast voorbereid en hoeft er geen computer aan te pas komen enkel de hendel erin en het werkt (wel de aansluiting niet vergeten bovenaan de stuurkolom die bij de diesels voorbereid zit)

        Ik dacht bij de benzine motoren dat het een andere zaak was dat deze niet allemaal voorbereid zijn op cruise control.
        Maar eigenlijk kan je het makkelijk weten effe de behuizing van de stuurkolom eraf halen en normaal zou daar een stekker moeten zitten die niet aangesloten is bovenaan. dacht een 2 of 4 draads als je wil kan ik wel even kijken voor een foto morgen van die stekker.

        Greets blue

        In reactie op: wat is dat toch met die VAG rijders #18098577
        bluedevil
          Lid sinds:
          6 August 2004

          Wat betreft de vag rijders heb ik eerder de indruk goe kleiner de wagen en hoe zwaarder de motor hoe potsierlijker ze soms worden.
          Die gaan nog het rapst bumperkleven om even te laten weten dat ze net iets lichter zijn en meer pk hebben.
          Ikzelf heb niet veel pk onder de wielen en hoef ik ook niet zolang de wagen maar doet wat die moet doen deftig rijden (dat laatste licht meestal aan de bestuurder).
          Ben ook geen poeslieve rijder op de baan kan me ook nerveren bij sommige bumperklevers maar dit staat bij mij gelijk aan maximale snelheid rijden geen km meer en heeeeel traag invoegen is ook niet altijd mooi van me maar op die momenten kan ik ook nog kinderstreken hebben :-) .

          greets blue

          In reactie op: wat is dat toch met die VAG rijders #18098576
          bluedevil
            Lid sinds:
            6 August 2004

            soepkiepe, ergens heb je gelijk en ongelijk in dit soort situatie’s bij rotonde zelf met of zonder zonder haaietanden hebben de “zwakkere weggebruiker” lichamelijk voorrang rijdt jij ze aan en ze hebben een letsel voor de rest van hun dagen dan draai jij der lekker voor op.
            Voorrang of niet je moet ten alle tijde kunnen stoppen voor elk opstakel op de weg.
            Wat niet onmiddelijk wil zeggen dat je in fout bent maar jij draait er voor op omdat zij “zwakkere weggebruikers zijn” dus bij rotonde en zebrapaden rem ik altijd anderen kunnen zich eraan storen maar ik wil geen “sukkelaar ” worden die opdraait omdat hij zijn recht nam.
            En je kan procederen in dit soort kwestie’s zolang je wilt je word verantwoordelijk gesteld voor lichamelijke letsels van zwakere weggebruikers NIET voor de blikschade.

            Is helemaal anders bij wagens zelf daar heb je gelijk als je stopt om een wagen voorrang te verlenen terwijl deze dit niet heeft daar krijg ik het ook van, bij zwakkere weggebruikers moet je iets verder durven denken hoe jou verzekering zal opdraaien voor lichamelijke schade.
            Al was je nog in je recht bij een zwakkere weggebruiker, blikschade word niet vergoed omdat je in je recht was ,lichamelijk word je wel als verantwoordelijk gesteld gezien je moet kunnen stoppen voor elk opstakel.

            greets blue

            In reactie op: Plots ontploffen airbags #18094371
            bluedevil
              Lid sinds:
              6 August 2004

              zou ik niet doen anders kan je dealer je terug verwijten dat het daardoor komt kan je niet bewijzen nadien en kan eventuele fout in het systeem je veel centen kosten nieuwe bags nieuwe bekleding en kunnen ze dit niet in de verzekering steken die ze hebben mochten zij zelf ergens hebben aan gewerkt maken dat je zeker bij de controle aanwezig bent of je nu mag of niet erbij blijven kunnen ze ook niks fixen dat je het nadien niet meer kan bewijzen dat het door hen zou kunnen komen.

              Zowieso zal er geen airbag knallen het systeem staat reeds in storing door de reeds ontplofte airbags.
              Mocht er toch nog een knallen zal het vast te maken hebben met stralling van de telefoon of dergelijke of een fout in het systeem.
              Als bekleder draag je ook nooit een gsm bij je als je moet werken aan zetels met airbags is levensgevaarlijk. als iemand je op dat moment opbelt kan die al knallen als die zonder stroom staat door de strallingsgolven alleen al.

              greets blue

              In reactie op: Tech2 gezocht. #18093593
              bluedevil
                Lid sinds:
                6 August 2004

                @OA-H wrote:

                In de buurt van Knokke -Oostende?

                iets meer naar kortrijk toe maar heel ver van knokke lig ik nu ook nie denk iets van een kleine 60 km t is in oostnieuwkerke (bij roeselare)

                greets blue

                In reactie op: Tech2 gezocht. #18093590
                bluedevil
                  Lid sinds:
                  6 August 2004

                  ik heb er eentje maar woon misschien een beetje ver van je vandaan (belgie West Vlaanderen kuststreek dus )

                  greets blue

                  In reactie op: Op hol geslagen diesel stoppen #17973984
                  bluedevil
                    Lid sinds:
                    6 August 2004

                    kan er ook over meespreken week ervoor motorstoringkje gehad was niks aan de hand volgens de Nvod. Was met een Zafira B 1.9 cdti
                    Een van zen gasten effe de motorolie bekeken (is moeilijk te bepalen bij een 1.9 cdti want het peilstokje draait alle kanten op.)
                    Dus vekeerde meting doet die een beetje olie bij +- 1 L

                    Wij een weekje niet echt ver gemoeten met de wagen max 10 km geen probleem motor kwam niet echt warm.

                    Tot we op een dag naa een babyborrel gingen gaan van nichtje van ons was ongeveer 70 km aan een stuk rijden dus wij opweg zolang de motor niet op temperatuur kwam geen probleem plots zitten we aaan de 80 graden begint de wagen te versenellen van 120 direct stijgend naar 160 toerentalmeter direct de hoogte in witte rook allom dus snel de pechstrook op in 5 de laten steken remmen toe en handrem op na +- 500 meter stond die stil.Je krijgt het dus niet alleen staand voor

                    Ik wist voldoende de garage ook maar het bewijzen das een andere zaak werd ik vlak in de neus geduwt wij hebben enkel de storing verholpen en het oliepeil bijgevuld naar de peilstok hebben dus niks mee te maken moet jij maar bewijzen dat wij er teveel olie in hebben gekapt en niet jijzelf :fy1 auto dus buiten en zeker in de eerste jaren geen nepopel meer de nieuwe zijn niet te vertrouwen veel teveel onderdelen uit andere wagens die de prijzen zouden moeten drukken. (motor is niet meer van opel zelf en dan heb je het vlaggen) wagen had nog maar 70000km op zijn teller en was 4 jaar oud telkens bij de Nvod op verversing geweest volgens het boekje en telkens voor dat die eigenlijk moest. Maar eens de wagen verkocht is en uit garantie kan je fluiten naar enige redelijkheid bij die mannen.

                    In reactie op: Ja, bezitter van een opel vectra c 3.0 v6 erbij…. #18074789
                    bluedevil
                      Lid sinds:
                      6 August 2004

                      je bedoelt waaschijnlijk van die busjes om de injectoren en deregelijke te reinigen?.
                      Die moet je zeker nier gebruiken want dit is additief waar ik in het verste nog niks van geloog wil je ze laten reinigen doe je dit ultrasoon (bosch center doet dit bv) en dan heb je al meer weet wat er scheel of scheelde.

                      greets blue

                      In reactie op: astra G: te weinig of te veel olie…. #18080941
                      bluedevil
                        Lid sinds:
                        6 August 2004

                        @spacekeek6 wrote:

                        @Haasje17 wrote:

                        Is je koelvloeistof nog op pijl? Ruikt de olie naar benzine?

                        stel… als dit wel het geval was?? :hmmz

                        Stel dat je dit voorhebt heb je grote kans dat de koppakking door is dus dat er water naar de cilinder kan lopen en omgekeerd.
                        Meestal is het in de olie dat ze lopen maar de koppakking kan ook anders scheuren zodat je water in plaats van in de oli in de cilinderwanden komt en dat is niet te best slechte verbranding normaal stotterd de wagen dan en heb je nog witte rook of soms blauwe erbij.

                        Greets blue

                        In reactie op: wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1 #17442768
                        bluedevil
                          Lid sinds:
                          6 August 2004

                          inderdaad die zijn niet toegelaten in belgie maar ken er toch enkele die erdoor kwamen door de onderkant met dinitrol in te spuiten nadien je weet wel dat dik zwart spul tegen roest .Jameer eigenlijk want die powerflexen voel je wel tijdens het rijden stuk beter dan origineel

                          Kleine trucjes helpen hier soms een handje.

                          Hoop voor je bart dat het je lukt ze erdoor te krijgen (dacht zelf dt ergens een bedrijf ze speciaal makte in het zwart zodat ze minder opvielen

                          greets blue

                          In reactie op: Ja, bezitter van een opel vectra c 3.0 v6 erbij…. #18074786
                          bluedevil
                            Lid sinds:
                            6 August 2004

                            hoi 2 manieren je hebt een nieuwe brandstoffilter geplaatst deze uithalen en nakijken of die abnormaal vuiler is dan eerst indien dit het geval is zal je al naar de tank moeten gaan kijken
                            Ik dacht maar ben het niet 100 % zeker dat je pomp onder de achterbank zat deze uithalen en even kijken met een lampje dan zie je direct de staat van de tank.
                            Het kan ook zijn dat de tank uitkomt in de koffer ( de pomp dan ) dus deze effe eruit halen en nakijken met de lamp kan je normaal zien of er bezinksel ligt indien dit het geval zal zijn rest je een ding de tank kuisen vaak, komt vaak voor bij mensen tanken ze altijd bij de goeikoopste dealer voor benzine daar in die brandstof zit altijd wat bezinksel in of vuil en die gaat zo meee de tank in je kan je niet voorstellen, wat er soms in een tank te vinden is.
                            En als de vorige eigenaar zo was dan zit er veel kans in de nieuwere motoren zijn nu eenmaal gevoeliger voor vervuilde benzine of diesel veel meer piepfijne onderdeeltjes die hierdoor kunne verstoppen.

                            greets blue

                            In reactie op: Ja, bezitter van een opel vectra c 3.0 v6 erbij…. #18074784
                            bluedevil
                              Lid sinds:
                              6 August 2004

                              Wel vind ik het raar dat je na het vervangen van de brandsroffilter en leidingen een week zorgeloos hebt kunnen rijden.
                              Heb je al eens je tank onderzocht op bezinksel die meegetreokken kan worden tot je filter.
                              Eenmaal zo dan zal dia ook niet lekker meer lopen.

                              Greets blue

                              In reactie op: bluedevil stelt zich dan toch eens voor #18079481
                              bluedevil
                                Lid sinds:
                                6 August 2004

                                dan ben je terug bezig met de volledige kreukelzone te veranderen aan de wagen en de stijlen verplaatsen das ook een heel werkje zal je niet zomaa gaan doen.
                                Voor mij persoonlijk is het allesinds niet mijn smaak en zou ik het nooit doen.
                                Ik vind de 4/5 deurs gewoon mooi zoals die ontworpen is alleen moest die sportiever gebouwd zijn en dat is wat ik probeer te vormen van de wagen in het uiterlijk dan.
                                Zwaardere motor is in belgie te duur voor enkel maar mee rond te rijden als je eens zin hebt want daat word deze bij mij voor gebouwd niet om vaak op meetings te staan maar vooral voor het plezier eraan.

                                greets blue

                                In reactie op: bluedevil stelt zich dan toch eens voor #18079478
                                bluedevil
                                  Lid sinds:
                                  6 August 2004

                                  @GTS2.2DTI wrote:

                                  Wat een werk, niet mijn smaak maar dat doet niets af aan het respect wat ik hiervoor heb.

                                  Was ook wel een gaaf idee geweest om er een twee deurs van te maken, dus de achterdeuren helemaal dicht lassen..

                                  Ben heel benieuwd naar het eindresultaat :thumb

                                  Er een tweedeurs van maken zou hier al onmogelijk zijn om gekeurd te krijgen en eerlijk is dat niet echt men ding een duidtser heft dit gedaan vond het wel mooi maar nie voor mij


                                  Dit is eerder wat ik voor ogen heb om te bouwen van de vectra (die van mij dan )

                                  In reactie op: b vectra kwaal??? #18079670
                                  bluedevil
                                    Lid sinds:
                                    6 August 2004

                                    @louwe 16 klepper wrote:

                                    Zomers rijd ik op 17″ opc,s. Geen imitatie maar origineel opel
                                    Dus naafgat ook origineel

                                    Zwinters zitten de originele lichtmetalo.s der onder
                                    Met winter banden

                                    Dus ook geen probleem met t naafgat

                                    Kruislings vastzetten doe ik ook zo t hoort
                                    Eerst handvast alle 5 daarna op moment

                                    Om de 4x nieuwe bouten plaatsen vind ik
                                    Wel wat ver gaan is de kwaliteit dan zo slecht geworden

                                    Ik heb ook auto.s die wel een x zo oud zijn als de vectra
                                    Daar zitten de originele bouten nog steeds pro bleemlooz in

                                    Nu ist wel zo dat n set nieuwe bouten nog niet de wereld kostten
                                    Maar voor n set goede slotbouten is dat n ander verhaal

                                    Blijft n kwalijke zaak dat het nodig zou zijn om elke 2 jaar er n set nieuwe bouten in moet
                                    Om dit te voorkomen :hmmz :hmmz

                                    Je zou er raar van kijken goe overal de kwaliteit achteruitgaat en kwaniteit belangrijker word zie maar enkel en alleen naar de nieuwe wagens tegenover de oude met nieuwe wagens scheelt veel vaker iets dan met eentje die al 10 tal jaren oud is.
                                    Bij het maken kijken ze nu eenmaal enkel naar het goeikoopste onderdeel, voor hun de klant darintegen zullen ze niet melden dat de kwaliteit lager is enkel proberen uit garantie te houden en verzwijgen dat het vaak voorkomt.zafira’s van 2008 hebben meestal de kwaal dat de starter binneninbreekt de onze had het net na 2.5 jaar dus de volle pot dokken als ze daar al niet naar kijken zullen andere dingen als bouten ook wel zo zijn goedkoper en minder goe andere legering enz daarmee dat ik ze na 4 maal vernieuw geen risico meer zou niet graag op 3 wielen rijden aan 120 per uur .

                                    Greets blue

                                    In reactie op: astra G: te weinig of te veel olie…. #18080935
                                    bluedevil
                                      Lid sinds:
                                      6 August 2004

                                      hoe lang lag de wagen stil toen je meete want je moet rekening houden bij het starten van de wagen verspreid hij zijn olie en kan je dus niet exact nameten als je em aflegd en direct controleerd wagen moet je toch best een 10 tal min laten staan voor ernaar kijkt heb je een goede meting.

                                      Als je bij een motor die effe gedraaid heeft en niet gereden heeft direct na het afleggen kan dit toch een liter verschil uitmaken als ie al lang stilstaat.

                                      Beste meting is klein stukje rijden tot die lekker warm heeft 10 min laten staan dan met afgelegde motor en dan meten dan weet je beter de stand va de wagen.
                                      Alsook bij sommie opels zoals de zafira kan je ze bijna niet meten omdat er teveel gekronkel zit in de buit en die vaak verkkeerd aangeeft (zelf meegemaakt en das geen lachertje )bij ons wa die binnen voor een controle had die gast de auto binnen gezete effe gemeten dacht die van ow ja te weinig oli litertje bij vervolgens geen motorstoring meer had het gewoon gewist en niet gekeken vanwaar deze kwam.
                                      Bleek toen nadien dat het de catalisator die nie warm genoeg kwam om het vuil uit te spuwen (heefd die uiteindelijuk wel gedaan bij de eerste grote rit met alle gevolgen vandien zefstandige ontbranding van de motorolie opgetrokken in de turbo zat ik effe met een opc in plaats van 19 cdti tijdig kunnen stilleggen maar motor die over zijn toeren gaat en bij diesel is dit 5000 (bij ons vermoedelijk tot 9000 opgelopen)
                                      De tellers sloegen over en veel witte rook achter de wagen kon niet met sleutel afgelegd worden dus maar handrem tot in eerrste schakelen en dan alle remmen ingeduwd.
                                      Fout van de vod maar kan je niet bewijzen had wel een factuur van nazicht maar nergens stond dat de mecanieker oei erbij had gedaan. Dus dikke kost voor ons of wagen weg hebben we voor het laatste gekozen en lekker een andere gekocht.

                                      greets blue

                                      In reactie op: b vectra kwaal??? #18079667
                                      bluedevil
                                        Lid sinds:
                                        6 August 2004

                                        @louwe 16 klepper wrote:

                                        tjah ik gebruik eigelijk nooit vet bij
                                        wielbouten /moeren
                                        zet ze ook niet idioot vast

                                        vremde is dat ik dit nog nooit eerder meegemaakt heb
                                        en heb al heeeel veel auto,s gehad

                                        stomme is dat het ook alleen op de achteras gebeurd????????????
                                        nu al 4 bouten door de jaren heen????

                                        maar ben dus niet de enigste
                                        heeft dus mischientoch iets met de vectra b te maken

                                        heb ook altijd wel auto,s gehad die meer potentie haden dan deze vec
                                        bovendien gebeurd het op de niet aangedreven as ;)
                                        blijf t vreemd vinden
                                        ga voor de zomer wielen der weer onderkomen wel
                                        een set nieuwe bouten halen

                                        maar blijft n vreemd verhaal :thumbdown :hmmz

                                        Enige wat zou kunnen als je je wiel monteerd heb je dan veel speling op het wiel tov de as dus dat de asdiameter waar die op moet komen iets lager is dan deze van de velg.

                                        Dan zou ik zeggen mocht dit zo zijn dat je met metaalmoeheid zit hierdoor.

                                        Als de as van het achterwiel teveel scheelt met deze van de velg zullen de bouten veel te verduren krijgen tijdens het rijden door plassen en putten.
                                        Voelen zal je het vaak niet tijdens het rijden want de velg is centraal getroken door je moer mischien een kleine hobbeling die je gewaar zou kunn zijn meer niet.
                                        Of ze worden niet kruislinks aangetrokken zodat de spanning om iedere bout verschilt hier kan je ook metaalmoeiheid door krijgen bij het wissellen van velgen.

                                        Om nog zekerder te zijn van je zaak wissel je vaak de wielen laat ons zeggen meer dan 4 keer op een jaar?

                                        Meestal zal als je als naar de bandenboer gaat hij de bouten nakijken als hij die wisseld en nieuwe steken indien nodig.
                                        Je kan meestal al optisch zien of de bout volgende keer zal breken die zal lichter gekleurd staan net waar die uit de as komt dan zit je al met slechte bouten en gaan die breken bij het lossen of zelf op moment trekken .

                                        nu ik heb op mijn b nog geen enkele bout kapotgetrokken maar reed ook al van dag 4 met ander velgen dus kan het zijn dat deze van opel niet goed zijn.
                                        En bij het wissellen van velgen gaan ze zowieso na de 4 de maal in de metaalbak om weg te voeren. dan rijd ik toch met een gerust hartje rond.

                                        greets blue

                                        In reactie op: Probleem met xenonverlichting #18078283
                                        bluedevil
                                          Lid sinds:
                                          6 August 2004

                                          Astra geeft wel diagnose is van 2003 dus obd2 ik weet niet of de regeleenheden kunnen uitgelezen worden, dat kan misshien wel zijn dat deze niet rechtstreeks uitgelezen kan worden.Maar diagnose is zeker aanwezig voor andere onderdelen zoals de airbags en andere toebehoren.
                                          Trouwens zal er alvast op de regelmotoren diagnose zitten want deze moeten kunnen worden gecalibreed over de nullijn van de wagen.
                                          volgens de TIS zit diagnozesteker xenon op draad nr 7 bij de diagnozestekker dus vermoed ik toch dat die uit te lezen valt.

                                          Bij een vec b uit 2000 kun je dit nl wel.

                                          Waar je moet kijken voor de draadbreuk is de gele kabel (ontsteking van de verlichting) de bruine kabel das de massa van de lamp maar dan zou in feite niks meer werken van de lamp zelf dus die gele effe chekken en anders naar de vod
                                          hopelijk zit het daar ergens en kan het snel worden opgelost want een regeleenheid kost toch aardig wat bij de vod (toch voor de vectra)

                                          greets blue

                                          In reactie op: bluedevil stelt zich dan toch eens voor #18079477
                                          bluedevil
                                            Lid sinds:
                                            6 August 2004

                                            hoi Barry

                                            De ibiza van de webbie is klaar en de vectra van dieter was ook klaar enkel de mijne niet.
                                            Hier en daar staan nieuwe foto’s tussen maar de meeste zijn al van een jaar of 3 terug.
                                            En de garage is bijna af vandaag nog verder doen aan het gebinte en dan kunnen we eindafwerken . dus dit komt wel in orde .
                                            Heb meer dan 1,5 jaar haast niks kunnen doen door rugletsel die nu stillaan verbeterd maar niet helemaal opgelost zal worden moet waarschijnlijk binnen enkele jaren teru onder het mes ervoor.

                                            Maar de moed zit er terug in dus we beginnen aan het verder afwerken van de mijne nu .

                                            Greets blue

                                            In reactie op: bluedevil stelt zich dan toch eens voor #18079474
                                            bluedevil
                                              Lid sinds:
                                              6 August 2004

                                              was inderdaad de 2 de stukken die we hier liggen hebben pasten wel op de zijkant enkel had hij de bumpers niet ervan.
                                              de eerste heeft heel wat mee van de mijne maar heb er nog geen enkele zien mee rondrijden dus vrees ik dat deze niet echt gemaakt word en een intressepeiling was om deze al dan niet te maken.

                                              Die achterbumper is verkrijgbaar of was verkrijgbaar als non wide body heb hem zelf namelijk nog gehad maar deze zat niet onder hetzelfde merk.

                                              Zowieso bumpers weet je op voorhand dat die voor geen meter passen in poly das openschijven stukken verpplaatsen en terug polyen en derna een goede mal trekken .

                                              Dat komt omdat die stukken in grote oplage gemaakt werden en dus uit de mallen gingen voor ze droog waren duurt minimum 14 dagen om poly doorhard te hebben.
                                              Het voelt hard aan maar je moet maar eens schuren merk je vanzelf dat de kern zeker niet droog is.

                                              Bij miojn wagen en deze van mijn kameraad hebben we ook alles gepast opengescheven en terug samengevoegd voor een betere vorm te verkrijgen maar het is een hels werkje geloof me kan je makkelijk je bumper in 30 stukken moeten schijven om em te doen passen.

                                              effe voorbeeld







                                              deze bumper past nu maar ligt te wachten op zolder om de mal ervan te kunnen trekken en opniuew te maken.

                                              Zo ging het ook bij mijn voorbumper, achterbumper is nog ander verhaal deze word namelijk eerst met pur platen gevormd kan je al zien dat er enige vorm inzit op de mijne en daarna een vaste mal op de wagen met brace’s getrokken dat de mal niet meer kan krullen plooien of eender na het afhalen van de wagen en dan de nieuwe maken en zeker 14 dagen laten rusten.
                                              Zelfde systeem als de voorvleugels bij mij zijn ook op deze manier gemaakt
                                              voor de hobby moet je soms wel es :wtf roepen :fy1 maken en derna doorgaan :agent alsof niks gebeurt was :D maw goed gek zijn
                                              greets blue

                                              In reactie op: bluedevil stelt zich dan toch eens voor #18079473
                                              bluedevil
                                                Lid sinds:
                                                6 August 2004

                                                die ging eerst ook een widebody zetten de meest gekende met de hoekige boorden maar heft het toen gelaten voor wat het was ging teveel werk zijn en hij kon de wagen ook niet altijd missen dus.
                                                Maar inderdaad ind die wagen zaten ettelijke uren werk in samen met hem was altijd mooi zicht ik 1 m 64 hij over de 2 m iedere keer int frituur ach de twins zijn daar (naar de film ) hebben vaak zitten lachen en grollen.

                                                je moet nog maar eens kijken bij vorige post heb ik nog een foto bijgezet.

                                                greets blue

                                                In reactie op: bluedevil stelt zich dan toch eens voor #18079471
                                                bluedevil
                                                  Lid sinds:
                                                  6 August 2004

                                                  misschien ken je de wagen van een vriend van mij die we samen hebben opgebouwd (al staat deze nu ook in de schuur te wachten hij heeft minder intresse dan vroeger en er moet toch het een en ander opnieuw worden gedaan motor ligt uiteen voor revisie motorkap is overgewaaid enkele spuitfouten die erin zaten)
                                                  Maar heb al met hem overlegd wagen komt terug naar hier doen we het rustig aan en maken er terug een topper van



                                                  o en om een voorbeeld te geven goe hij eigenlijk in de zon eruitzag heb ik nog even deze foto bijgevoegd er zaten namelijk gold flakes in de lak verwerkt.

                                                  Dit waren foto’s voor op een trouw die we normaal samen gingen rijden ik ben dan op de baan gegaan met zen 2 de wagen mijne was niet tijdig klaar toen spande op de laatste uren en hebben we samen besloten de zijne voorlopig af te werken en nadien verder te kijken.

                                                  grts blue

                                                  In reactie op: bluedevil stelt zich dan toch eens voor #18079469
                                                  bluedevil
                                                    Lid sinds:
                                                    6 August 2004

                                                    @Seth wrote:

                                                    Nou dan heb jij wel kl*tesmurfen met een sportstreep. :D In Antwerpen nog niet echt last van gehad.

                                                    Heb vandaag nog voor een politiewagen gereden (wel zonder mijn neon op) en totaal geen problemen. Mijne is ook mooi afgesteld op 11 cm maar is niet ZO extreem uitgebouwd als de jouwe al moet ik ook al gaan oppassen voor de verkeersdrempels hier.

                                                    Uiteraard zal het bij mij ook wel eens gebeuren dat ik aan de kant moet gaan staan en buiten het feit dat ik een niet gekeurde uitlaat en gespoten achterlichten heb kunnen ze niets zeggen. En mede het feit dat mijn reflectoren op mijn achterlichten nog goed zichtbaar zijn doet het ook al veel hoor.

                                                    Zolang je met zo’n hobby zit zal je altijd in het vizier zitten. Zowel van de fans als van de politie.

                                                    Grtz Seth

                                                    Ben ik het volledig mee overeens met je trouwens mooie vec mach best gezegd worden, enkel is ie iets te braaf voor me maar ik ben nu eenmaal een extreme in alles wat ik doe.
                                                    Momenteel vollop het dak aan het zetten op de vec zijn verblijf en dan kan ie terug komen en afgewerkt worden eens zover spreken we wel eens af.

                                                    greets blue

                                                    In reactie op: bluedevil stelt zich dan toch eens voor #18079467
                                                    bluedevil
                                                      Lid sinds:
                                                      6 August 2004

                                                      @Seth wrote:

                                                      En wat ome agent betreft. Heb zelf een middendempervervanger icm een uni sporteinddemper, zwart gespoten achterlichten, rij veel met mijn interieurneon aan, … Als je al geen scène van The Fast & The Furious aan het nabootsen bent, normaal meedraait in het verkeer en je hebt normaal gezinde politie (dat vooral ;)) houden ze je niet tegen en krijg je er ook niet al te veel last van. Das toch mijn ervaring ermee…

                                                      Grtz Seth

                                                      Seth wat ome agent hier is das om krullen van in je haren te krijgen mag je mooi rijden net als de anderen komen ze in tegengestelde richiting af dan weet je flikkerlichten aan en aan de kant staan.
                                                      Hier zijn enkele heel antituningminded en net die doen vaak de baan.
                                                      Er zitten natuurlijk overal beunhazen bij maar bij ons is het toch sterk veranderd hoor vroeger was het meer uit intresse en effe kijken en terug de baan op nu is het echt zoeken om toch iets te vinden (hebben zelf een houten balke bij zich om over te rijden :shock: en elke keer terug de discutie hier bij ons vaste delen niet lager dan 11 cm met tolerantie van 2 cm (vaste delen zijn chassis, uitlaad draagarmen enz dit gaat em niet over poly stukken die aan en wagen hangen en iedere keer moet je ze kunnen overtuigen hiervan want volgens hun telt alles mee terwijl in de omzendbrieven die ik ook krijg via een vriend die agent is er altijd beschreven staat dat bumpers en zijlijsten/schorten niet meetellen op dit vlak .
                                                      Ikzelf rijdt met een 100pk tje 2 liter diesel dus dat ding gaat niet als een speer moet je ook niet proberen is ie gewoon te zwaar voor.
                                                      Plus als ik rij is dat extreem laag en kan je niet effe over gelijk welk opstakel geen rijden. ( dan begrijp ik ze nog als ze dan nakomen maar hij staat wettelijk gezien op hoogte de 11 cm met 2 cm tolerantie bodemvrijheid en ik raak net het balkje niet enkel hangen de bumpers en de zijkanten een stuk lager maar dit is geen vast materiaal (polyester) en kunnen ze dus niets over zeggen.
                                                      laagste poly punt zit em op 5 cm dus best laag genoeg om te schrepen.
                                                      Nu ik moet wel eerlijk zeggen ze doen hun job wel want momenteel rijd de wagen niet ( is wel verzekerd en heeft de rijtaksen betaald) kan je genoeg zien op de foto’s waarom en heb ik ze zelf aan de deur gekregen om te horen waarom hij nog niet gekeurd is (heb ik ze gewoon de wagen laten zien, keken effe raar naar elkaar en klaar was kees) sinds toen niks meer van ze gehoord :-) maar toch vreemd vind ik het wel dat ze bij mij komen kijken en niet bij de sjacherraar die hier wat verderop woont en waarvan ik zeker ben dat die zijn wagens niet kan gekeurd zijn rijdt bijna elke week met een andere wagen zelfde platen( en geen garageplaten dus toch wat raar) die haast uiteen valt en toch stoppen ze er nooit .

                                                      greets blue

                                                    25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 124)