Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@tigraivo wrote:
ik rij zelf op 17″ met -60 verlaging met gele koni dempers(hardheid verstelbaar), voor de apk op -40 veren.
heb geen problemenDan neem ik aan dat dat met lange dempers is (vandaar ook de -40 veren voor de keuring ivm los zitten de veren bij opkrikken)?
Ik heb het ook wel eens met -60 gehad van jamex in combinatie met die ingekorte dempers en de wielkasten lagen 1 á 2mm boven de banden(wanli 204/40).
Maar niet iedere veer is het zelfde, de dikte van de veer en aantal windingen maken het ook stijver/slapper.Hoe kon je ermee rijden dan?
uppie,
Iemand met 40mm verlaging met orignele dempers+17″ Wielen die goed uitkomt??
Dan weet ik of ik de dempers voor orignele versies kan ervangen…
Klopt, maar ik kwam een site tegen waar ze die zo beschreven.
Weite noemt ze spring spacers of spring distance kit, maar kan op ebay alleen sets voor de achteras vinden, lus dat weitec wel wat duurder is.
Ik zag ergens ook veerblokken die zitten tussen de windeingen in op maar niet over de hele winding heen, ik heb mijn vraagtekens daarbij.
Is er iemand hier met 40 mm weitec veren en 17″ velgen die geen problemen met de hoogte heeft?Klopt haha, ff nagerekend
freek als ik het koppel van de onderste meting uit de tabel na-reken okm ik rond de 300 Nm uit…
zelf al nagerekend?nee, dat is de secundaire luchpomp, maar er zijn genoeg forum’s te vinden over EGR, ff zoeken.
OHhja heb der ongeveer 50E voor over
bedankt voor je reactie!
Ik snap wat je bedoelt en hier kan ik wat mee!
thxmil lampje gaat branden zodra egr zou moeten werken. Maar als je het goed hebt gedaan gaat het lampje vanzelf weer uit. Lijkt wel koelwatertempsensor. Even laten uitlezen en je weet het. Kan je eventueel ook bij mij voor terecht, ben toevallig dit weekend weer in Limburg, Mechelen om precies te zijn. Laat maar wat weten.
Ik ben in het bezit van de diagnose apparatuur van opel. Woon in Arnhem, als je in de buurt woont kom ff langs, is zo gepiept.
update:
Het slecht starten en inhouden tijdens het rijden had te maken met de bougiekabels. Vanmorge onder de kap gekeken en zag wat vonkjes op het blok overslaan. Door het vochtige koude weer alleen last van met koude motor en daardoor met warme motor minder last van.De nokkenassensor aansluiting moet ik nog doormeten maar houd jullie up2date.
Om er achter te komen of de sensor goed is ga ik eerst eens meten aan de stekker van de nokkenassensor.
Weet iemand wat op welke pin van de stekker staat???
klopt het onderstaande????
pin 1 massa
pin 2 signaal draad 5v blokgolf
pin 3 voeding van sensor (12 of 5v)origineel gepost door tigraivo
als je in de buurt van venlo of roermond woond wil ik de foutcodes ook wel voor je wisse en je abs uitlezenDoe jij dit dan met laptop via usb?
Heb die kabel ook en verschillende software maar krijg niet werkend:wtfikkke ikke ikke!
Wil hem binnenkort wel eens huren, mn vriendin woont ook in epe dus dat is al mooi meegenomen!heb je de nokkenas eruit of weet je zeker dat alle kleppen dicht zijn?
ga je dat nieuwe blok ook nog aanpakken/reviseren of laat je hem zo
monello nog makkelijker + een excenter (dap500) en alles foetsie
ah goed zo, aan mij heb je toch niks :cool:
leuk project btw, ben wel jaloers op die c20xe:wors…maar hopelijk komt die ooit noghehe grappig volgensmij moet ik met jou practicum volgen op de hts:jerry
Weet het al, je zit ook nog bij me in de klas king:carclean.nl
origineel gepost door eddepet007
maar kom je nu nu geen ruimte bij je voeten tekort gaspedaal etc ?hendeltje op het dashboard king:
ligt ook aan je onderstel,sommige goedkope schroefsets komen kort langs het wiel bij kleinere et waardes
kortom:
als je de eeprom overzet heb je geen last van startonderbreking compatibiliteit?Heb het vermoeden dat ecu niet meer helder is en wil hem vervangen en ook voor in de toekomst als ik een 1.4 naar 1.6 swap wil doen.
dat was ook mijn vraag, maar k dacht gelezen te hebben dat als je dan de eeprom overzet daar geen last van hebt?
-
AuteurBerichten