remvoering tommelrem

Forumindex Forums Modellen Tigra remvoering tommelrem

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17231618
    black-thing
      Lid sinds:
      23 October 2006

      Hey fooks,

      Ik heb laatst mijn remvoering van de trommelrem achter vervangen en omdat ik de handremkabel nog moest vervangen had ik de trommel vandaag weer los gehad. Tot mijn verbazing zat het automatische afstel mechanisme niet goed en was van zijn plaats gegaan. Ik heb gekeken hoe het anders zou kunnen zitten maar kom maar op een manier uit. Als ik de rem intrap schiet het palletje wat het moertje aandraait ervan af.

      Heeft iemand van jullie een foto van hoe het palletje moet zitten of hier een oplossing voor?

      #17804288
      pluuske
        Lid sinds:
        11 December 2010

        ik heb ze laatst ook vervangen .

        bij vervanging moet je de automatisch stel mechanisme terug draaien en goed om terug monteren je hebt namelijk 2 kanten .
        beetje moelijk uit te leggen maar waar het automatisch stel mechanisme op komt te zitten . daar zijn 2 kanten aan het u ijzertje de ene kant is glad en de andere kant met uitsparing voor h et stel mechanisme .

        als je de schoenen erop hebt stel je de schoenen zo af dat de rem trommels heel lichtjes aanlopen en dan draai je alles in elkaar een paar keer aan de hand rem trekken en een paar keer op het pedaal trappen met lopende motor en klaar .

        ik hoop dat dit duidelijk genoeg is

        #17804289
        black-thing
          Lid sinds:
          23 October 2006

          bedankt voor je reactie!
          Ik snap wat je bedoelt en hier kan ik wat mee!
          thx

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.