Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
geloof je het lekker niet zal mij een worst wezen.
maar als ik jouw een tip mag geven als je om info vraagt mag je wel wat nomaler reageren of je nou klopende info krijgt of niet.foutcodes door auto op contact te zetten en dan het rempedaal en het gaspendaal in te trappen en vast te houwe dan komen die bij het scherm van de kilometer stand te staan
setting knop ff ingedrukt houwe tot je een beer hoort en dan kan je met de bc knop de verschillende tapbladen naar voren halen
maar niet hoger als 2 bar druk er op zetten anders ga je lekaasjes maken.
heb je een tech 2 voor nodig en de sercuritiecode van de auto als je die hebt kan je het zelf.
olie pijl controleren of die is gestegen.
en een aansteker effen tegen de olie houwen die aan de pijl stok hangt als je het hoort knetteren dan zit er koelwater bij vermengt.
die motoren hebben namelijke en probleem dat de distrieputiehuis pakking rubber gaat lekken achter de waterpomp.
als je niks van externe lekkjes vindt en wel koelwater verliest en je oliepijl stijgt of knetter als je er eenaansteker bij houd.
is die waarschijnlijk lek.
je kan het pas zien je de waterpomp er af hebt gehaald die je dat het rubber er helemaal tussen uit hangt en soms gescheurd is.7 oktober 2014 om 07:43 In reactie op: Corsa X14SZ – Temperatuur boven 100 en koude radiateur #18256235Ja klopt hij zit achter de distributie huis
7 oktober 2014 om 05:36 In reactie op: (uitgelezen) management lampje en stottert en olie verlies #18255417Een pakking komt wel es voor dat ze binnen het jaar weer gaan lekken kan ook zijn dat hij er scheef tussen zit.
En is er een orginale bobine opgegaan of imitatie met imitatie heb je al wat sneller dat hij gaat stoteren
ka zijn dat een deur schakelaar defect is en niet meer ziet wanneer de deur dicht zit.
6 oktober 2014 om 21:16 In reactie op: Corsa X14SZ – Temperatuur boven 100 en koude radiateur #18256232thermostaat die niet meer open gaat en vervangen moet worden
de rede dat hij na de thermostaan niet koud is omdat die in gelote stand vast staat.kan heb zat auto voorbij zien komen die veel te laat waren met de distributieriem vervangen.
maar je kan de pech hebben dat hij bij jouw wel breekt blijf altijd een risico.
mijn advies en zou het niet gokken als hij wel klapt kan je een vervangende motor gaan zoeken het risico is het niet waard.6 oktober 2014 om 20:40 In reactie op: (uitgelezen) management lampje en stottert en olie verlies #18255415dat Olie lekken komt gegarandeert van de kleppen deksel pakking die kan je nog een keer vervangen.
en het stotteren kan komen doordat de ontstekingcassette (bobine) slecht wordt. is een bekend probleem bij die motor.
hij krijgt dan door ouderdom een interne verhogen weerstand waardoor hij zwakere vonken gaat afgeven aan de bougies. -
AuteurBerichten