Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
He Obama, gewoon een sport stuurtje in dat hok.
Zolang je hem niet kort rijd heb je die airbag ook niet nodig :afroJammer dat het op Moederdag viel, had hem op de planning staan en er graag bij willen zijn maar had helaas andere verplichtingen :swear
Daarom zeg ik ook +/-, en die paar PK dat het dan nog scheelt.
Bij mij komt die berekening aardig uit.Groeten Sebas.
Staat die 170 PK op de uitdraai die je van Unlimited hebt gehad??
Dan moet je de uitdraai nog maar eens goed bekijken, het vermogen is daar op de wielen gemeten, dus niet ongerekend naar de krukas.
Van krukas naar wiel is +/- 10% verlies, dus pak die 170PK, doe daar 17 bij en je komt op 187PK op de krukas.Vorig jaar won ik de beker bij Unlimited met de Astra station, die had toen 254,1PK bij 5394rpm en 410,8Nm bij 4081rpm.
Die PK’s viel mij toen ook wat tegen omdat er 280 in hoort te zitten.
Na het beter bekijken van de uitdraai staat er duidelijk dat de gegeven waarden op de wielen zijn gemeten!!, dus 254 + 25 is de 280 die in het blok hoort te zitten.Om op het brandstof verhaal terug te komen, ik rij altijd op 98, met 95 merk ik gelijk een negatief verschil.
Als ik dan ook even in de buurt van Duitsland ben zoek ik een Aral op waar ik dan de tank vol gooi met 102, en dat verschil is ook duidelijk te merken, maar dan positief, met 102 is de Astra veel feller.Dus maak je niet druk over de PK’s in je Corsa, dat zit best goed ;).
Groeten Sebas.
Voor de gene die interesse hebben, filmpjes van de run met de Astra van vorig jaar staan op YouTube, zoek op Astra Station Turbo.
Zal kijken of ik er weer een aantal zo gek krijg ;), zal best goed komen, denk dat we sowieso met minimaal 3 auto’s komen.
Vorig jaar en het jaar daar voor prima bevallen, kans is dan ook zeer groot dat we dit jaar weer met een aantal auto’s aanwezig zullen zijn.
Was ook leuk om jullie zo te zien rijden, het heeft toch altijd wel wat als je dan Hollanders zo ver in Duitsland ziet rijden die naar de zelfde bestemming gaan.
Ach, en snel… heen hebben we het nog beschaafd gehouden met gemiddeld 150km/h.
Terug ging het er wat anders aan toe :mrgreen:.
En ik kan je vertellen dat de meeste mensen het met een leuke dure snelle auto het niet leuk vinden als die van hun bij de 250 in de snelheids begrenzer schiet en dat er dan eerst een Kadett GSI gevolgd door een Astra F Station voorbij komt :jerry@ Astrawez:
Volgens mij zij wij (André Botter en ik met de Astra Station Turbo) jullie op de heenweg nog voorbij gereden.
Was inderdaad weer mooi, en het weer zat ook eens goed mee.Groeten Sebas.
20 juni 2014 om 21:49 In reactie op: Brabantmeeting 2014 – a.s. zondag 22 juni 2014 in Breda! #18211138Zondag ochtend met de halve straat de auto wassen, makkelijk als een paar van je OPEL rijdende vrienden in de straat wonen :)
Daarna om 12:15 maar eens vertrekken naar Breda (wel optijd komen he Ferr :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:).Ik vind die van mij natuurlijk gewoon mooi klinken, door Botter opgebouwd, dus zal wel zijn huismerk dumpvalve op zitten.
https://www.youtube.com/watch?v=brdIHDpZLIU” onclick=”window.open(this.href);return false;
Leuk bezig met je station, de GSI bumper staat hem ook goed.
Leuk te zien dat er nog meer zo rond rijden.Groeten Sebas.
21 maart 2014 om 23:27 In reactie op: Brabantmeeting 2014 – a.s. zondag 22 juni 2014 in Breda! #18211036Datum en locatie is bekend.
Datum is 22 juni, locatie is Grenssteen 11 in Breda (zelfde als voorgaande jaren).
We hopen opnieuw op een grote opkomst.
Mocht het uitkomen tegen die tijd was ik wel weer vanplan te komen.
Hopenlijk krijgen ik weer het zelfde groepje mee als voorig jaar, toen stonden we met een Astra-, Zafira- en Corsa OPC, Astra GSI, Astra Turbo en ik zelf met de Astra Station Turbo.Was een gezellig daagje zo, goed weer gehad, wat mij betreft dit jaar weer zo.
Groeten Sebas.
Hey Nick, en de rest van de bende natuurlijk.
Mooie loods man, ik heb jullie oude loods natuurlijk met eigen ogen mogen zien, en daar stond ik al versteld van van wat een ruimte dat het was.
Als je nu bedenkt dat de nieuwe loods dik 2x zo groot is… :oBij deze wens ik jullie heel veel plezier en geluk in jullie nieuwe loods.
Groeten Sebas.
[rquote=1901605&tid=120646&author=minimalrene]Hij werd door een andere kadett gesleept.
Maar het bochtenwerk zag er goed uit. [/rquote]Was geen Kadett, maar de Astra in de adver hier naast ;)
Terug weg is gelukkig vrij aardig verlopen, gelukkig geen politie tegen gekomen, alleen die hufter die langs de kant stond te laseren, maar die had het veel te druk daar mee geloof ik en heb heel de kabel tussen onze wagens niet gezien.
De Kadett staat nu weer veilig bij André thuis, wachtend op verdere plannen.
Meer daarover zal André met de tijd hier vast wel posten.
Komt best goed André, nu hopen dat’t ook effect heeft.
Maar dat gaan we zondag zeker zien ;)[rquote=1896263&tid=80050&author=astrastationgsi]jullie vermaken je toch altijd bij nl-tuning[/rquote]
En is het geen vermaken dan is het wel leedvermaak, hahaha.
Mooie update weer jongens.
Enne, Nick ik moet binnenkort echt weer een ff afspreken met jullie, is al weer een tijdje terug dat ik bij jullie was.Groeten Bassie.
Ziet er al een stuk beter uit die bodemplaat van de El Dorado, die oude was inderdaad echt gatenkaas.
Die filmpjes zijn echt geniaal, leuk gedaan mannen.
Dij de meeting foto’s die er tussen zitten komt zelfs dat hok van mij een x of 2 voorbij :DSucces met de verdere projecten.
Groeten Bassie.
Leuke update weer jongens, en leuke filmpjes.
Was zo te zien inderdaad erg glad.Moet binnenkort maar weer eens een bakkie bij jullie komen doen, was de laatste keer wel ff gezellig.
Groeten Sebas.
Lekker bezig geweest weer jullie.
Knappe vent op die foto trouwens ;) (je weet wel welke)
Hey jongens, was gezellig om vanmiddag ff bij jullie te zijn.
Met die spullen bij Biesheuvel vandaan komt het best goed.Nogmaals bedankt voor de motorkap, thuis dat krassie nog ff verder opgepoetst, valt nu nog weer wat minder op ;), en net de Astra nog ff gewassen :D
Ik zie jullie wel weer bij André of bij jullie zelf.
Groeten Bazzz.
Nog maar een oude foto van de GSI Gallery, mijn oude Kadett GSI 2.0 8v, genomen op een meeting in Kootwijkerbroek bij Eep.
(stond er versteld van dat mijn Kadett op de GSI Gallery stond)Helaas is deze Kadett nu niet meer :cry
Groeten Sebas.
Druk druk, huis gekocht, veel aan het klussen, en weinig tijd om hier op’t Forum te kijken, en met de Astra bezig te zijn.
Het was al weer voor de winter dat André Botter een nieuwe Groep A pijp onder me Astra heeft gemaakt, dit keer van RVS :D
Hier nog wat Foto’s.Tijdens de bouw,
En het eind resultaat,
Groeten Sebas.
Hey Bastra
Leuke foto’s, alleen jammer dat er een paar bewogen zijn :P.
Die Borbet’s die jij onder je Astra heb, is dat 16×9??
Zo ja, gaat dat zonder aanlopen, ik heb 15×8 en ik heb me schermen iets naar buiten moeten rollen (zal denk ik ook wel aan de ET liggen).Groeten Sebas.
Hey Bastra
Bedankt voor je reactie, fijn te horen dat m’n Astra in goede smaak valt.
Volgens mij heb ik jou al eens op een meeting bij Scorpion Tuning in Utrecht gezien (jou Astra dan), jij stond toen schuin tegenover mij.
Ik stond naast André Botter met z’n gouden Kadett GSI Turbo.Groeten Sebas.
Ha Matt GSI
De skirts heb ik wel, zijn uiteraard ook van de GSI afgehaald, ik weet alleen nog niet of ik deze er op zet.
Als de Astra (in de toekomst) word overgespoten, laat ik de skirts ook mee nemen, dan kunnen ze er altijd nog op.
Wie op heeft gelet ziet ook dat de GSI motorkap er niet op zit, de rede daar van is dat de GSI kap een flinke roest plek voorop had, vóór het spuiten komt er uiteraard een GSI kap op.Groeten Sebas.
-
AuteurBerichten