Brabantmeeting 2014 – a.s. zondag 22 juni 2014 in Breda!

Forumindex Forums Overige Meetings Brabantmeeting 2014 – a.s. zondag 22 juni 2014 in Breda!

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 241)
  • Auteur
    Berichten
  • #17263672
    RISL
    Moderator
      Lid sinds:
      24 January 2011

      Beste forumleden,

      In navolging van twee zeer geslaagde meetings in 2012 en 2013, willen we (RickR91 en ik) de draad weer oppakken voor een meeting in 2014.

      We hebben twee zeer verschillende jaren gehad, met behoorlijk verschil in opkomst tussen oldtimers, youngtimers en moderne wagens.

      Het liefst zien we zoveel mogelijk Opels en aanverwanten, of het nu oud of nieuw is. We hopen op een zo groot mogelijke opkomst met veel verscheidenheid.
      De meeting is gratis, McDonalds en de Jumbo Foodmarket zijn vlakbij.

      Datum is zondag 22 juni, adres is Grenssteen 13 in Breda.

      M’n photobucket is niet zo stabiel, flyer valt dus regelmatig weg. Pm me even als je de flyer wilt ontvangen.

      Hopelijk tot ziens,
      RickR91 & RISL

      #18210957
      midnight black
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 December 2011

        Tja, als het weer goed is en ik kan dan kom ik.
        Maar goed op het weer hebben jullie geen invloed en wat betreft de datum, was vorige keer meen ik toen het zomervakantie was? Dan is de kans natuurlijk groot dat veel mensen op vakantie zijn.

        #18210958
        nova….
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          Hier ook zo weer moet goed zijn en ja welke dag? Zou jammer zijn als het in de vakantie valt!
          Enja de locatie?

          #18210959
          Haasje17
          Moderator
            Lid sinds:
            8 September 2009

            Locatie was goed beide keren denk ik ik probeer erbij te zijn. Tip regel een sponsor voor wedstrijden zonder geluidsoverlast ofzo? Show en shine ofzo?

            #18210960
            RISL
            Moderator
              Lid sinds:
              24 January 2011

              Het weer is inderdaad ieder jaar een gok. We proberen daarom altijd net voor de zomervakantie te plannen in de hoop op mooi weer. We zullen inderdaad opletten dat het niet in de vakantie valt.
              Locatie, in mijn ogen is die niet slecht, vlakbij de snelweg op een vrij stille parkeerplaats.

              Een sponsor zoeken, daar had ik nog niet aan gedacht. Zal eens even nadenken en informeren bij wat potentiële sponsors.

              Bedankt voor het meedenken tot zo ver. Ik hoop dat er nog wat tips binnen komen.

              #18210961
              soepkiepe
              Deelnemer
                Lid sinds:
                10 August 2010

                dingen waar ik rekening mee heb gehouden..

                de dag (ik kies elke keer de zondag)
                de locatie (toilet in de buurt voor eventuele vrouwen die mee gaan)
                is er wat voor de kids te doen.
                is het makkelijk bereikbaar.

                ook bij mij is het allemaal gratis, heb dus ook geen sponsors want wil er niet te veel lawaai om heen hebben nog, niet op deze locatie in ieder geval ;)

                de 1e meeting waren er denk ik een auto of 20 (dat terwijl de meeting pas ene week van te voren aangekondigd was)
                de 2e meeting waren er een stuk of 60 waarvan ongeveer 30 oldtimers en 30 van boven de 25 jaar oud.

                moet er bij zeggen dat er een bekende van me (die hier ook op het forum zit) heel veel reclame heeft gemaakt onder de oldtimers, ook heeft die verschillende mensen die op marktplaats hun oldtimer te koop hadden staan als tip gegeven om hem op de meeting er ff bij te zetten.
                zonder hem waren er ook nooit zoveel oldtimers geweest.
                dus mond op mond reclame doet ook veel ;)

                en dit jaar ga ik het eens proberen met flyers ;)

                ook promoot ik de meeting op marktplaats en facebook..
                https://www.facebook.com/groups/188352934679346/” onclick=”window.open(this.href);return false;
                https://www.facebook.com/opelmeeting.hoogeveen.3″ onclick=”window.open(this.href);return false;
                http://www.marktplaats.nl/a/auto-diversen/overige-auto-diversen/m769705823-opel-meeting-hoogeveen-editie-3.html?c=c40de5ad629ab42516ec13768067e2e0&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;

                (als je denkt dat de links hier niet horen haal je ze er maar tussen weg, maar dan heb je ff ene idee van hoe en wat)

                #18210962
                RISL
                Moderator
                  Lid sinds:
                  24 January 2011

                  Dank je.
                  De flyer op marktplaats zeggen is wel een goede. Wilde wellicht ook wel een stapeltje flyers bij wat dealers in de buurt leggen.

                  Wij hadden de eerste keer ongeveer 40 auto’s, tweede keer ongeveer 60.
                  Daarbij de kanttekening dat de tweede keer relatief kort van tevoren was aangekondigd. Er zitten nogal wat meetings in de buurt waar we rekening mee houden (De Walm, C Kadett in Budel, enz.) terwijl dat andersom niet zo is. Dit om zoveel mogelijk mensen te trekken. En die data zijn nog niet bekend.

                  #18210963
                  soepkiepe
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    10 August 2010

                    ik denk dat je met een facebook pagina ook veel scoort, iedereen heeft haast facebook tegenwoordig ;)
                    als ik mij niet vergis heb je er zelf geen 1, maar je kan natuurlijk er wel voor kiezen om er 1 voor de meeting te maken (net zoals mijn 2e link)
                    ik denk dat dat momenteel de beste manier is om mensen te trekken.

                    #18210964
                    midnight black
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      14 December 2011

                      Je kunt je ook afvragen of je voor kwaliteit of kwantiteit wilt gaan: Ik kom liever naar een kleinschalige meeting met bijvoorbeeld 40 auto’s met mensen die allemaal interesse tonen in elkaar en elkaars auto dan wanneer er door een hoop reclame veel mensen komen met het idee van heb toch niks beters te doen dus ga ik daar maar heen.

                      #18210965
                      nova….
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        30 June 2004

                        Als ze toch nix te doen hebben en ze komen naar de meeting hebben ze naar mijn weten toch wel intresse ;) Beetje reklame maken is nooit weg! Als je het niet probeert weet je het niet,
                        Enja 40 opels is niet veel dan heb je ook kans dat de mensen zo weer weg zijn.. zeg niet dat het zo is .. maar het kan :vertag

                        #18210966
                        soepkiepe
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          10 August 2010

                          40 niet veel? :P
                          vind het er nog wel wat.
                          wat mij bij mijn eigen 2 meetings is opgevallen is dat de 1e meeting kleiner was maar dat wel iedereen bij iedereen stond, ook nog ff een keer met de hele groep naar binnen geweest om koffie te drinken.
                          de 2e meeting was er meer “groepjes” vorming, hier stond een groepje te kletsen, daar stond een groepje te kletsen.
                          het maakte het er niks minder gezellig om of zo verder gelukkig.

                          #18210967
                          RISL
                          Moderator
                            Lid sinds:
                            24 January 2011

                            @midnight black wrote:

                            Je kunt je ook afvragen of je voor kwaliteit of kwantiteit wilt gaan: Ik kom liever naar een kleinschalige meeting met bijvoorbeeld 40 auto’s met mensen die allemaal interesse tonen in elkaar en elkaars auto dan wanneer er door een hoop reclame veel mensen komen met het idee van heb toch niks beters te doen dus ga ik daar maar heen.

                            Dat ben ik gedeeltelijk met je eens. Met meer auto’s krijg je automatisch ook meer diversiteit. Vorig jaar was dat erg mooi te zien, vond ik: een stel OPC’s, een stel getunede wagens, een stel oudere Opels, de 400-replica’s van Raymond en tussendoor van alles wat.

                            #18210968
                            Punch
                              Lid sinds:
                              4 February 2011

                              Locatie was al 2 jaar top,zou ik niks aan veranderen en die opc tjes uit Belgie zal ik tegen de tijd dat er een datum is wel weer oproepen zijn bekende van mij en altijd in voor een meeting.
                              Zijn er trouwens 2 van bezig om de opc club.nl weer wat leven in te blazen zou ook hun eens wat mailen met je ideeen en dat ze dit op hun site zetten.
                              Verder stond vorig jaar toch al zo,n beetje iedereen met elkaar te buurten [Brabantse gezelligheid] .
                              Bel die bakker van Roy Donders effe veur sponsering van wat worstebroodjes. :jerry :jerry

                              #18210969
                              FKsport
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                23 February 2010

                                Zoals gaj het zegt Theo ;), zo hoort dat brabantse gezelligheid erin…

                                Vorig jaar was een mooie meeting, zeker geslaagd :thumb

                                #18210970
                                usbstick
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  10 February 2012

                                  deze keer wel een bbq he :argue

                                  #18210971
                                  RISL
                                  Moderator
                                    Lid sinds:
                                    24 January 2011

                                    Okay, dat is goed om te horen. Ook dat er via leden van dit forum ‘reclame’ wordt gemaakt op andere fora.
                                    @USB-stick, die bbq, dat zou heel gaaf zijn, maar dan is het idee van een gratis parkeerplaatsmeeting wel voorbij.

                                    #18210972
                                    Punch
                                      Lid sinds:
                                      4 February 2011

                                      @FKsport wrote:

                                      Zoals gaj het zegt Theo ;), zo hoort dat brabantse gezelligheid erin…

                                      Vorig jaar was een mooie meeting, zeker geslaagd :thumb

                                      Gij gaat toch zeker weer mee met wat bekenden van jou .
                                      Lange sliert opels achter mekaar na Breda toe is altijd skon :thumb :thumb

                                      #18210973
                                      Juffer1
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        26 July 2006

                                        Ik heb geen idee wat voor parkeerplaats het betreft maar als het een openbare parkeerplaats is dan zou ik terughoudend zijn met sponsors, stands en openbaar reclame maken omdat je daar officieel wel een vergunning daarvoor nodig hebt.

                                        Ook zou ik even uitzoeken wat er gebeurd als jij een meeting organiseert en er wat gebeurd, tegenwoordig kom je er met eigen schuld dikke bult niet meer vanaf.
                                        Dat er toevallig wat Opel rijders op een openbare parkeerplaats bij elkaar komen zal niemand raar vinden, maar als er via FB een oproep wordt gedaan dan is het een heel ander verhaal.
                                        Ook loop je met het posten via FB risico dat er niet-Opel rijders mee gaan komen en die kan je niet weigeren. Kan heel gezellig zijn maar je weet zelf ook dat als er leden van een Civic of GTi club mee gaan komen het een heel andere meeting gaat worden.

                                        #18210974
                                        soepkiepe
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          10 August 2010

                                          @jordi..

                                          ik heb de meetings de 1e 2x gedaan in overleg met de mensen van het vliegveld, het veldje was namelijk van hun.
                                          vanaf 2014 is het veldje van de gemeente.
                                          ik heb hun gevraagd hoe ik nu het beste kon doen.
                                          ik moest een vragen formulier invullen.

                                          aangezien dat jou meeting erg vergelijkbaar is met mijne (gewoon een bijeenkomst zonder dat er muziek, een tent, wegafzettingen enzo nodig zijn) is de kans heel groot dat jij dan ook je meeting mag houden zonder een vergunning nodig te zijn.

                                          enige wat er nu met mijn meeting gebeurd is aan de hand van het vragen forumulier is dat de meeting geregistreerd staat zodat de politie, wijkagent, beveiliging e.d. er van af weten en dus op de hoogte zijn.
                                          ook hebben ze mijn nummer, mocht er iemand in de buurt bijvoorbeeld last van hebben (zeer onwaarschijnlijk op een industrieterein) kunnen ze contact met me opnemen,

                                          formulier was 5 min werk, kleine moeite, veel gemak lijkt mij.

                                          dus kort gezegd, ga ff informeren bij de gemeente, het is voor mij ook kostenloos.
                                          alleen de flyer kost mij geld, maar zou bij jou net zo zijn denk ik :P

                                          #18210975
                                          trashmetal
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            1 February 2007

                                            @Juffer1 wrote:

                                            Ik heb geen idee wat voor parkeerplaats het betreft maar als het een openbare parkeerplaats is dan zou ik terughoudend zijn met sponsors, stands en openbaar reclame maken omdat je daar officieel wel een vergunning daarvoor nodig hebt.

                                            Ook zou ik even uitzoeken wat er gebeurd als jij een meeting organiseert en er wat gebeurd, tegenwoordig kom je er met eigen schuld dikke bult niet meer vanaf.
                                            Dat er toevallig wat Opel rijders op een openbare parkeerplaats bij elkaar komen zal niemand raar vinden, maar als er via FB een oproep wordt gedaan dan is het een heel ander verhaal.
                                            Ook loop je met het posten via FB risico dat er niet-Opel rijders mee gaan komen en die kan je niet weigeren. Kan heel gezellig zijn maar je weet zelf ook dat als er leden van een Civic of GTi club mee gaan komen het een heel andere meeting gaat worden.

                                            :hmmz bang voor rellen?

                                            #18210976
                                            Juffer1
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              26 July 2006

                                              Als jij een meeting organiseert en het loopt uit de hand dan staat wel jou naam bovenaan het lijstje.
                                              Stel dat iemand daar even een meter rubber neerlegt en daarna iemand ondersteboven rijdt dan ben jij diegene die het organiseerde.

                                              Wil niet zeggen dat jij dan ook de schuldige bent maar het zijn wel zaken waar je beter van te voren goed overna kunt denken.

                                              Wij hebben bij een Opel only meeting op een prive parking ook al eens een dwaas gehad die tegen het verkeer inreed en een slagboom vernielde omdat die niet open ging. Een keer raden bij wie ze als eerste verhaal kwamen halen…

                                              #18210977
                                              soepkiepe
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                10 August 2010

                                                jep, zo was er bij ons zo bmw die het gras ff om wou ploegen, heb het de volgende dag gelijk zelf gemeld, maar was gelukkig niet echt een probleem, was ze ook niet eens opgevallen.

                                                maar ja, je bent op openbaar terrein, dus iedereen mag er komen, je kunt niemand weg gaan sturen.
                                                enige wat je kunt doen is vriendelijk verzoeken als ze weg willen gaan.
                                                maar als de mensen een beetje respect hebben doen ze gewoon normaal

                                                #18210978
                                                RISL
                                                Moderator
                                                  Lid sinds:
                                                  24 January 2011

                                                  Thx voor de tips weer.

                                                  Vorige keer dat ik bij de gemeente informeerde, was er wel een vergunning nodig en die kostte €110. Zal opnieuw informeren, heb er weinig zin in om verantwoordelijk te zijn voor andermans acties. Tot nu toe is het altijd goed gegaan, maar dat kan zo omslaan natuurlijk.

                                                  De eerste keer dat we het organiseerden kwamen er ook twee Honda’s en een Seat (niet die van mij). Vorig jaar was er een Lancer Evo, maar die parkeerde netjes een stukje verderop.

                                                  #18210979
                                                  Haasje17
                                                  Moderator
                                                    Lid sinds:
                                                    8 September 2009

                                                    @Juffer1 wrote:

                                                    Ik heb geen idee wat voor parkeerplaats het betreft maar als het een openbare parkeerplaats is dan zou ik terughoudend zijn met sponsors, stands en openbaar reclame maken omdat je daar officieel wel een vergunning daarvoor nodig hebt.

                                                    Ook zou ik even uitzoeken wat er gebeurd als jij een meeting organiseert en er wat gebeurd, tegenwoordig kom je er met eigen schuld dikke bult niet meer vanaf.
                                                    Dat er toevallig wat Opel rijders op een openbare parkeerplaats bij elkaar komen zal niemand raar vinden, maar als er via FB een oproep wordt gedaan dan is het een heel ander verhaal.
                                                    Ook loop je met het posten via FB risico dat er niet-Opel rijders mee gaan komen en die kan je niet weigeren. Kan heel gezellig zijn maar je weet zelf ook dat als er leden van een Civic of GTi club mee gaan komen het een heel andere meeting gaat worden.

                                                    Wat een onzin zeg, dus jij wil zeggen dat mensen met een Civic of GTi anders zijn?

                                                    #18210980
                                                    trashmetal
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      1 February 2007

                                                      Vind ik ook, Zoals Juffer1 zelf al aangeeft
                                                      zijn er onder de Opel rijders ook rotte appels ;)

                                                    25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 241)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.