Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Theunm beschrijft ook in de tekst dat hij de 16v zuigers vlak afdraait. is het dan wel mogelijk om deze zuigers te gebruiken? En blijft er dan ook genoeg materiaal boven de bovenste zuigerveer over?
Ken dit systeem wel maar wist niet dat opel dit toepaste. Op welke motoren zit dit dan?
Ik heb ooit gehoord dat de uitlaat sneller weg rot met die tape iemand hier ervaring mee? Het ziet er wel gaaf uit!
Wat bereik je dan met calibra veren, iets stuger denk ik en ook iets lager?
Mooie foto’s, leuke baan zo te zien zal wel zwaar zijn als het gaat regenen.
Oké dat wist ik niet…
Je mag het navragen maar ik rij niet met bilstein maar met koni deze zijn wel afstelbaar. Ik dacht dat ik in het begin van dit topic gelezen had dat jij met bilstein reed?
Ja miruni is voor mijn aan het programeren geweest en gaat hem nog een keer herprogrameren moet allemaal goed komen. Als je het zelf nog eens overweegt kun je hem best vragen hij heeft er zeker verstand van.
Ja die sets van proflex zijn inderdaad reteduur. maar kun je die dempers van bilstein dan niet instellen door ze helemaal in te drukken en dan te draaien net als bepaalde types van koni.
Ja dat leek mij ook, denk dat te veel er voor zorgt dat je grip gaat verliezen maar ga het gewoon proberen.
Groeten
Ja Dennis dat begrijp ik:angel Maar vroeg me af hoe je ze het beste kunt afstellen? Want te veel demping lijkt me ook niet goed omdat er dan, lijkt me minder contact met de baan blijft. Maar je kunt standaard dempers van koni of bilstein (oké ook niet helemaal standaard maar van de imitatie markt zeg maar) toch ook gewoon afstellen?
Hallo autocrosser’s,
Ik vraag me af hoe jullie de schokdempers af stellen veel demping of juist niet? En rijden jullie dan met verlaagte vering of juist niet?
Groeten
Schrek!: Dat was een erg close finish trouwens, bloedje spannend er sterk gereden:wors:wors:wors
16V Ziet er goed uit. Wil ik straks ook in de Kadett alleen reglementen laten het nog even niet toe, maar wijziging komt er als het goed is aan.
Ik heb altijd met 10w40 Texaco olie gereden en nooit wat stuk gehad. En Brandstof met een octaan van 98. Weet wel dat er een hoop zijn die met Kendall in de vrije klasse en stockkaren klasse rijden.
In onze reglementen is een sper toegestaan dus is gewoon legaal. Maar een
diff vast lassen is een veel goedkopere oplossing, een sper voor een f20 bak is
namelijk vrij prijzig. Inderdaad bij achterwiel aandrijving kan dit heel erg goed.
Had ik bij mijn Ford’s ook. Echter is ook daar een 60% sper of in die richting
mooier omdat je dan minder drift en dus harder gaat, echter is het driften ook
wel erg leukGroeten
Maar in het zand is de weerstand ook niet zo groot als op het asfalt waar een
auto toch voor gemaakt is.Er zijn er namelijk met andere auto’s, maar ook
voorwiel aangedreven waarbij dit wel heel blijft en lijkt ook wel aardig te gaan.
Weet alleen niet of dit bij de Kadett ook kan en nog belangrijker idd of het heel blijft.Nee ik rij in de kop van Noord Holland. Iemand ervaring met 100% gesperd rijden met een kadett of andere voorwiel aangedreven auto.
Ja dat is zeker. Laat ze alle reglementen maar gelijk trekken.
Bij ons mogen er alleen motoren met 2 kleppen per cilinder in de rodeo rijden dus wel turbo’s.
Maar ja je mag voor de rest bijna nergens met een turbo rijden.groeten
Leuk topic
Heb zelf voor de cross eerst 2 sieara’s gehad daarna een vw scirocco g60 en ben nu een kadett c20ne aan het bouwen. Ik hoop dat de opel erg betrouwbaar gaat zijn. Ben er gister mee op de test bank geweest en viel niet tegen.
Groeten.
-
AuteurBerichten