Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
die rubbens voor de grill montage kan je nog wel los kopen…. alleen waar ook al weer.. niet bij OTR, en ook niet dr.Manta… :puke
en er een nieuw filtertje in zetten.. king:
10 november 2015 om 20:57 In reactie op: Fearless Oldschool Customs, Rekord C *c30ne + Vems* #17684806nu is je vloer nog ‘ maagdelijk’ straks zitten er overal vet en olievlekken, en is de hechting misschien minder goed…
8 november 2015 om 21:12 In reactie op: Fearless Oldschool Customs, Rekord C *c30ne + Vems* #17684798mooi sleutelhok :thumbup
ga je de vloer nog coaten?
zo erg was het nou ook weer niet… king: maar nagellak remover is ook wel bekend als aceton….
na wat googlen kwam ik er achter dat bij mijn auto het mogelijk was om achter getinte ruiten te bestellen… dus het zal wel origineel zijn…
wat is lang?
de folie ging er niet gemakkelijk af, bij de hittedraden kreeg ik allemaal ‘ reepjes’ was nog een heel gepiel…
ga ik dadelijk eens proberen… :thumbup
misschien zit het hem in het vroege/ late model vooras…. fuse’s zijn bij een commodore toch ook anders als van een rekord?
leuke wagen!
is dit toevallig die bij de Keijzer in Helmond te koop stond?
ik zou eens naar een oddesy accu gaan kijken,
http://www.odysseybattery.com/” onclick=”window.open(this.href);return false;
vrienden van mij hebben zo’n accu in de motor zitten, welke erg spanning kritisch is ( bmw en abs )
sinds ze die odyssey accu hebben, hebben ze daar geen gezeik meer mee gehad.. en veul power voor weinig ruimte…
worden ook bij rally auto’s gebruikt geloof ik…
ik zou een draad rechtstreeks van de massa van de dynamo naar de massa ( minpool dus) van de accu trekken. en dan nog eens meten…
wat betreft die as,
is ie wel in balans? als je in korte tijd er zo veel hardy schijven en lagers er door jaagt is er meer aan de hand.. en zijn je motorophangrubbers en bakrubbers wel in orde?
succes!
over opels in puin…
in ‘Tomorrow never dies’ van een zekere James Bond, word een donker rode B senator doorzeefd ( scene in de parkeergarage)
voor zover ik weet, is het diff van een calibra of vectra 4×4 identiek aan dat van een omega a met 2 liter. Die zijn er optioneel met sper geleverd, maar die kan je denk ik op een hand tellen…
de 6 cilinders hebben een groter diff en behuizing, of dat de ophangpunten identiek zijn weet ik niet. Ik heb zelf (nog)niet gesleuteld aan omega/senators, dus ik kan het niet uit eigen ervaring meedelen…
je hebt wel oliefilters die engelse draad hebben, ook bij opels…
en Engelsen menen altijd dat het allemaal ‘net even anders’ moet, maar een oliefilter met linkse draad op een opel moet ik nog tegenkomen…
edelschmiede in duitsland..
http://www.edelschmiede.com/shop/federklammer-tachoantrieb-getrag-240-265″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Keijzer autosloperij
Kanaaldijk Zuid West 1, 5706 LD Helmondcode groen.
indien spullen niet in de opslag ligt, mag je het er zelf uit slopen ( motoren en bak zijn er uit) ze hebben zelf gereedschap maar dat ‘ wordt door iedereen (mis)bruikt.relaxte lui, niet te duur, vooral voor de oudere auto erg geschikt.. terrein is verhard dus geen modderzooi.
Autodemontage Firma v. Zutphen
Udenseweg 5, 5464 VA Veghel
Telefoon:0413 363 445code groen,
ook hier zelf zoeken en sleutelen.. terrein is niet verhard en nette prijzen.
zoo…
weer eentje drbij..
15 maart 2014 om 10:34 In reactie op: noodkreet van een pechvogel-update: end of story :-(( #18224022Zit vlakbij je injectoren, topvormig, drie aansluitingen op de brandstofleiding en een op de vacuüm…
15 maart 2014 om 10:05 In reactie op: noodkreet van een pechvogel-update: end of story :-(( #18224021zou je de brandstof drukregelaar niet naar z’n @#$ kunnen zijn?
anders hall element in je ontsteking ( als je zo’n blauwe stekker aan de verdeler heb zitten tenminste) deze gaan ook nog wel eens kapot.
heb ik al eens gehad met m’n (RIP) ascona c uit 86. Als de motor koud is, start en loopt ie goed, als ie warm is dan is er geen leven meer in te krijgen…
Gevonden king: massakabeltje bij het
Kofferbakslot zat loswaar trekt de brandstofpomp eigenlijk zijn – pool vanaf?
kan het niet zo zijn dat die pomp via de achterlichten de – pakt?
toen ik voor het stoplicht stond, en remde begon die ook beroerder te lopen…
en vanmiddag, toen ik van werk naar huis wilde gaan, was er niks aan de hand….RAAR ;)
de auto heeft een jaar stil gestaan..
ik heb een extra kabel getrokken van de de motor naar de – pool in 10 mm2 of zo…
en de accupolen zitten vast.als de storing zich voordoet, gaat ook het lampje van het mistachterlicht branden… ( dat gele op het dash)
vergeet niet op de naden opnieuw te kitten.. en in de wielkast zit ook een soort van strijkkit. deze kan je ook met verfstripper, plamuurmes of boormachine en staal of messingborstel schoonmaken…
werkte goed op mijn inmiddels ex :( ascona…
die dempingsmatten kan je met een verstripper en een plamuurmes verwijderen…
mooi project! lekker doorgaan zo! er komt een dag dat die dingen wel gewaardeerd worden king:
Als je hem zo wil gaan verlagen, zou je niet eens wat ijzerwerk tussen je veerpoten schroeven? al is het maar om te voorkomen dat de boel door het ‘werken’ gaat roesten..
vandaag heeft de 1e kamer definitief het doodsvonnis getekend voor mijn ascona, al was ie al bestwel rot op de plaatsen waar jouw sloper het ook is/was. Hij stond ook op de nominatie om gerecycled te worden, zij het nu wat sneller als gepland…
voor heeft ie er 2.2 geventileerd op zitten, achter trommels, diameter ben ik even kwijt.
Wie heeft er nog zo’n versterkte constructie over, en wil hem aan mij verkopen? king:
-
AuteurBerichten