Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
:thumbup
origineel gepost door Freestyler
origineel gepost door louwe 16 klepper
t was toch zo dat je onschuldig was
tot t tegen deel bewezen is????Juist, dat was het.
Om Wet Mulder erdoor te kunnen krijgen, hebben ze een deel van de grondwet aangepast.
Je raad het al, bovenstaand deel.
Bij Wet Mulder ben je gewoon schuldig, totdat je met torenhoge steenharde argumenten komt om je onschuld te bewijzen.
Weet uit ervaring dat “redelijke twijfel” al genoeg is :jerry
Ja klopt hij is gewijzigd toen, die viezerikken :fy1
Luister nou maar naar wat ze zeggen. Die hele kop eraf halen flowen duurt langer en levert minder op dan dat je er een ander blok inlepelt.
Ik vind het effect verwaarloosbaar, tot ZOVER IK HET GETEST HEB.
Je moet mensen een kans geven, daarom krijgt Wilders WEL mijn stem. Links heeft al lang genoeg het land om zeep geholpen, dat mag blijken.
Wat IK er zover uit kan opmaken is dat het minimaal wat doet, maar die 45 euro had ook een tank benzine kunnen zijn:
BUSTED :vertag
19 februari 2010 om 19:41 In reactie op: "Break In Secrets" Artikel over motorblok inrijden #17614050origineel gepost door toppertheo
een 4 takt wedstrijd crossmotor krijgt ook om de 10 uur een nieuwe zuiger+veren en deze word alleen warm gedraaid en dan ongeveer 1 a 2 minuten een beetje rustig gereden en daarna vol gas en door tot de begrenser tot de 10 uurtjes weer voorbij zijn en dan begint het weer opnieuw.na een beetje rvisie draai je een motor warm en dan laat je hem beetje inlopen door wiselend toerentallen zie link die ik er bij geplakt heb hier onder dit zijn de professionals!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=gSHToyGIxWE
zet het geluid goed hard zodat je het toeren wisselen goed kunt horen.
na deze procedure kun je direct volop rijden
groeten Theo.
Interne onderdelen bij race motoren worden vaak al afgewerkt, alleen warmdraaien is nodig.
Verder over het hele inrij gedoe hier, moderne motoren hoef je niet in te rijden, enkel warmdraaien. Bij de oudere motoren nog wel, ivm met mindere afwerking en ander materiaalgebruik. Nicasil cilinderwanden is bijv een vervanging van gietijzeren cilinderwanden.
Plus je zit met 19 miljoen mensen alleen al in Nederland waarvan mischien 3/4 een auto heeft, denk je dat die allemaal gaan lopen inrijden? Cut the bullshit :jerry
19 februari 2010 om 19:36 In reactie op: "Break In Secrets" Artikel over motorblok inrijden #17614049origineel gepost door louwe 16 klepper
origineel gepost door Bart Hoedemaker
Ik ga geen discussie aan wat dat is eindeloos, geloven jullie maar lekker in die mythes :jerryjij gelooft ook in motor upp;):P
Ik test het dan geloof ik het pas, en het doet wel degelijk ” iets ” maar zoals op de tv van wow, nou ” nee ” .
Je gelooft toch ook niet in de bijbel ofwel dan? Geloof je ook in de overheid ofzo? :jerry
19 februari 2010 om 10:35 In reactie op: "Break In Secrets" Artikel over motorblok inrijden #17614043Ik ga geen discussie aan wat dat is eindeloos, geloven jullie maar lekker in die mythes :jerry
19 februari 2010 om 10:24 In reactie op: "Break In Secrets" Artikel over motorblok inrijden #17614041origineel gepost door DdV
veel gemaakte fout :1e olie direct volsyntheet olie.
Niet doen…. sonde…
gewoon mineraal 15w40 gebruiken (goedkoop)
Deze na revisie vullen, en auto starten, en als auto loopt op 1500 toeren houden.
Daarna als de motor zo enige tijd bijvoorbeeld minuut of 3tot5 gelopen heeft, instappen en rustig wegrijden.
Ga dan gewoon soepel door de toeren en gaspedaal posities heen tot koelvloeistof en OLIE op temperatuur zijn.
pas dan kun je het beste in een beetje gas gaan geven, meer/minder/meer… etc … lekker door rijden dus.
Doe dit 100km o.i.d en zet de auto na deze rit tijdje stil, ongeveer uurtje
Daarna olie pijlen en indien nodig bijvullen
Weer stuk rijden op zelfde manier.. maar steeds iets meer gas en toeren.
Na 500km liefst even berg-op rijden en trap dan maar eens gas verder onderin, zo kunnen de zuigerveren zich goed “zetten” op de cilinderwand.
Hierna… olie vervangen door goede (half) of vol synth. olie.. en de motor is ingereden.
Reden voor dit is PUUR de “zetting” van de zuigerveren…. meer niet… lagers hoef je uiteraard nooit in te rijden….
Gr,
Dennis
Nog zo’n gelover… Grootste B$LLSHIT ooit.
Gebruik je nou audiokabel voor je startmotor? Het kan wel natuurlijk daar niet van.
Sommige dingen kom je niet onderuit, maar velen heb je wel kans op. Bezwaar schrijven is gratis, betalen kan altijd nog. Ik heb er veel gewonnen, met mij derden. Dus het heeft wel degelijk nut om niet klakkeloos te betalen.
Vaak heb je ook nog rechten waar de meeste mensen niet van op de hoogte zijn.
Ik ga het verbruik in de gaten houden en zal het posten.
Edit: heb voor de rest niet echt veel gemerkt, zoals hierboven vermeld. Verbruik merkte ik wel degelijk, ga kijken wat ie op de lange termijn doet.Je kan wel degelijk winnen, laatst nog een rechtzaak gewonnen, werd geclaimed dat mijn broertje over de vluchtstrook had gereden, maar stond enkel kenteken op het gele bonnetje en niet aagehouden. Is vrijgesproken :thumbup
Als je maar je mond lostrekt en niet meteen klakkeloos betaald. Die van 500 euro heb ik ook nog steeds niks van gehoord, zal wel omdat er geen bewijs is, gaat het de doofpot in :vertag
18 februari 2010 om 10:46 In reactie op: Winterbanden, Veiligheid voor Weinig berekening!! #17602817Weer bijna een winter door op zomerbanden, hoezo winst maken :jerry
origineel gepost door Freestyler
Neem even aan dat je deze bedoelt:Hier kunnen ze aantonen dat het in het belang is voor het uitvoeren van hun functie, en dan hebben ze vrijstelling (muv art 5 dan)
Of het terecht gebruik maken is van die vrijstelling laten we even in het midden :jerry
idd ;)
Deze kom je niet onderuit, bewijs is te weinig, word betalen :cry
:thumbup
Heb vandaag 300 + km gereden nadat ik het spul erin heb gegooid ( 1 bij de motorolie en 1 in de brandstoftank ) . Het geluidsniveau van de motor is opzich niet veel veranderd, wel wat stiller in de hoge toeren. Acceleratie e.d niet veranderd. Hij loopt wel mooier in het hele toerengebied.
Verbruik is wel opzienbarend veranderd!
Wat ik er zover uit kan opmaken:
– Geluidsverschil: nee ( Mischien wel als je een slechte motor hebt, mijn motor was in orde )
– Acceleratie: nee ( verwaarloosbaar )
– Verbruik minder: ja
– Rustig lopende motor: jaals je uitlaat lek is maakt hij met warme motor net zoveel herrie
Merendeel staat idd te hoog afgesteld :o
10005 respect :wors
Ik zal eerlijk zijn, als ik niks merk dan zeg ik het ook.
Kan de ontluchting zijn, daardoor slaat ie ook af bij de pomp dan. Maar rijd hem eens helemaal leeg idd.
Ok, het is binnen :P
Gaat er vanmiddag in! Testresultaten volgen. Doet het niks dan ben ik ook eerlijk :thumbup -
AuteurBerichten