geen telefoon in de hand toch een prent

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer geen telefoon in de hand toch een prent

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 70)
  • Auteur
    Berichten
  • #17617455
    BmB
      Lid sinds:
      25 September 2009

      Je kan inderdaad best winnen,

      Zat tijdje terug op de a10, reed er zo’n undercover wagen achter me, leunde tege me deur aan met mn linker arm. Dacht die agent dus dat ik zat te bellen omdat ik mn hand bij
      mn oor had. Dus ik zeg nou dan wil ik wel eens wat videobeelden zien?! Ze hadden zo’n on-board camera geval, ik dus die beelden bekijken, zeg tege de heren, en waar is het moment dan dat ik de telefoon werkelijk in m’n handen heb? Probeerde die het aan te wijzen maargoed dat gaat vrij moeilijk op een 8 inch schermpje, dus ik zeg nou jongens zulle we de betreffende telefoon er dan eens bijpakken? Dus ik loop naar mn auto, doe mn kofferbak open en pak mn mobiel uit mn jas die in de kofferbak lag!

      Dus ik zeg nou jullie weer? Bel historie bekijken? Is goed ga je gang maar, of willen jullie de auto soms ook nog onderzoeken of ik niet toevallig een 2e mobiel erin heb liggen?
      ( was best pissed op die gasten) en toen zeiden ze, nou vooruit maar je krijgt wel een waarschuwing mee!

      #17617456
      RonaldH
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Zo ben ik ook eens genaaid door de politie, ik kon niks bewijzen, heb het toch maar niet tot een rechtzaak laten komen.

        Maar die gasten hebben smerig geld zitten verdienen, ik was niet de enige.

        Vandaar dat mijn dunk van oom agent zeer laag is

        #17617457
        Opelkees
        Deelnemer
          Lid sinds:
          11 September 2007

          balen Johny

          ik heb ook een prent voor de Manta geen apk.. nog nie eens mee gereden..

          terwijl ik zaterdag klaar was voor de apk. als ik een halve week eerder was geweest:fy1

          #17617458
          tcat
          Deelnemer
            Lid sinds:
            23 December 2004

            Dan eb ik een nog veel vagere prent voor je, en DUURDER.
            En niet eens staande gehouden, laat staan dat de prent van een dikke maand geleden is!!!!

            Deze kreeg ik dus gister binnen, en ga zeker even een leuk briefje schrijven met protest.
            Dus als iemand mij kan uitleggen wat ze bedoelen met onder staand:

            “Bij het afslaan niet het verkeer naast/rechts dicht achter voor laten gaan”

            En dan maar met een adres er op!!!
            Rivium Prromenade!!!

            Dit is een straat van een dikke kilometer lang met allemaal straten van rechts!!!!
            En het is een voorrangs weg, dus tja.
            Als je al op de weg zit, wat bedoelen ze dan?????

            En het kost maar 166,-
            Stelletje criminelen zijn het.
            Kan je beter 140 rijden op de snelweg, en dan zelfs ben je goedkoper uit.
            Of gewoon lekker telefoneren en rijden tegelijk..

            Ze zijn echt helemaal van de petterflat af gelazerd hier!!!!

            Maar ja, ik ben dan ook echt een Crimineel, die hard aan gepakt moet worden:jerry

            #17617459
            kaneelschep
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 November 2004

              dit win je echt niet hoor.. Agenten hoeven helemaal niks te bewijzen want ze zijn agenten.
              En die liegen niet. schijnt..
              We hebben hier toch ook smerissen? Wanneer gaan die nou eens allemaal staken tegen het boetebeleid zodat ze zinnig werk kunnen doen?

              Ik kreeg ook zo’n soort boete als hierboven. Afslag mn straat in nemen terwijl het tegemoetkomend verkeer al te dicht bij was of zoiets.
              Ik heb die hele smerissen nooit gezien!!! Maar ja.. ze zeiden het in de boete die ik thuis kreeg.. dus wie ben ik hè.. geen poot om op te staan heb je! Mooie brief geschreven maar hetzelfde antwoord als altijd: FUCK YOU EN NU LAPPEN BITCH!
              Daar zijn autos voor in Nederland en de politie hun oogkleppen komen alleen maar strakker te zitten.

              #17617460
              Opelkees
              Deelnemer
                Lid sinds:
                11 September 2007

                het is gewoon een zielige boel allemaal

                allemaal van die bekeuringen die niet eens meer voor de verkeersveiligheid zijn maar gewoon om geld te innen.

                #17617461
                Plf
                  Lid sinds:
                  31 January 2010

                  Het ergste vind ik altijd nog dat je altijd de lul bent en er dus niks aan kan doen, omdat een agent zijn woord telt en niet de jouwes of het nou waar is of niet.

                  #17617462
                  a-manta-turbo
                    Lid sinds:
                    5 March 2006

                    origineel gepost door Plf
                    Het ergste vind ik altijd nog dat je altijd de lul bent en er dus niks aan kan doen, omdat een agent zijn woord telt en niet de jouwes of het nou waar is of niet.

                    ja daar ben ik ook zo pist over gewoon een kutstreek

                    #17617463
                    sebastiaankadettcabriogsi
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      27 November 2005

                      hmz, vraag me af, de nieuwe ipod`s lijken sprekend op de iphone als ik dat ding in m,n hand heb,

                      #17617464
                      johani500driver
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        2 November 2007

                        Altijd bezwaar maken, en als ze het een eerste keer afwijzen gewoon opnieuw indienen(eerste keer wijzen ze altijd af)
                        Heb zo iets ook gedaan namelijk.
                        Mijn vrouw werd een keer aangehouden omdat ze te hard reed, op een 80 weg reed ze 100.
                        De agent zei:het oogde honderd:wtfdus geen corecte meeting, maar naar het gevoel van de agent.
                        Ik bezwaar gemaakt dat, dat de reactie van de agent was, en als hij geen correcte meeting had gedaan er ook geen sprake kon zijn van een meet coretie.
                        eerste keer afgewezen, 2de keer goedgekeurd en geld terug gehad

                        #17617465
                        rooiepeet
                          Lid sinds:
                          23 November 2009

                          als je een boete krijgt terwijl je zeker niet zat te bellen, zou ik toch niet nemen.
                          ik zou een keer bezwaar schrijven, eventueel met foto, van je parrot erbij, laat je toch zien dat je er echt werk van maakt.
                          en het verhaal over de politie heeft altijd gelijk als die iets zegt, geldt dat ook als tie alleenig is, dacht namelijk dat ze dan wel met zijn tweeen moeten zijn?

                          ik heb een keer gehad met snelheids overtreding dat ze achter me reden.
                          ik haalde in op een 50 weg, tikte de 110/120 aan (had klein beetje haast), werd daarna staande gehouden.
                          die agent zei dat ik honderd reed (is natuurlijk 50 te hard) dus ik zei dat dat nooit kon en dat hun op me inmoesten lopen en dus harder reden.
                          zegt die agent oke maak ik er 90 van, daarna correctie eraf kwam die op 84, dus 34 te hard,
                          nou ik vond het wel best, was opzich ook wel een beste man(waren wel met zijn 2en).

                          #17617466
                          Bart Hoedemaker
                            Lid sinds:
                            12 February 2007

                            Sommige dingen kom je niet onderuit, maar velen heb je wel kans op. Bezwaar schrijven is gratis, betalen kan altijd nog. Ik heb er veel gewonnen, met mij derden. Dus het heeft wel degelijk nut om niet klakkeloos te betalen.

                            Vaak heb je ook nog rechten waar de meeste mensen niet van op de hoogte zijn.

                            #17617467
                            evertfisherman
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              7 December 2009

                              Ik begrijp je boosheid in dit geval.

                              Je hebt niet gebeld, maar de agent zegt van wel.

                              jouw woord tegen dat van hem, de agent legt zijn verklaring af onder het zogeheten “ambtseed”, dat kunnen wij niet, dus de agent heeft op papier gezien gelijk wat dus resulteert in een boete voor jou. (in de eerste instantie)

                              Als ik jouw was zou ik er wel een zaak van maken omdat je kan aantonen dat je niet gebeld hebt (provider, bellijst telefoon). Maar dan nog zou het mogelijk zijn dat men een tweede telefoon heeft al dan niet op de eigen naam. (Ook al was dat het geval niet bij jou)

                              Dan is het afwachten of de rechter het onder de kop plaatst van :”het in de hand houden al dan niet bellend met een mobiele telefoon is ook niet toegestaan”.
                              (Ook al heb je de mobiel niet in je hand gehad)

                              Het is gewoon puur bedrog in jouw geval. Ze hadden jou in de gelegenheid moeten stellen om aan te tonen dat je niet gebeld had en ook geen andere telefoons bij je had in de auto.

                              Sterkte en groeten,

                              Evert.

                              #17617468
                              Baas J.
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                19 May 2008

                                Het zijn allemaal teringleiers en van mij mogen ze kapot.

                                #17617469
                                opelkadetje
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  6 December 2004

                                  ik heb 1 x gehad… reed met mijn kadett achter zijramen erg donker geblindeerd en achterklep met spiegelfolie..
                                  was inderdaad aan het bellen, werd staande gehouden, en gezegd ik heb niet gebeld, ook hele discussie wel of niet.. dus ik vroeg waar zou je dat gezien moeten hebben, ja zegt die agent .. toen we achter je reden.. hm ik vraag wilt u even aan de achterkant van de auto kijken.. dus ze lopen naar achteren.. en ik vraag wat ziet u nu.. ja zegt die agent… niets :sleeping

                                  ok dat bedoel ik nou… dus als ik gebeld zou hebben kon u het nog niet zien..
                                  nou meneer zegt ie u krijgt hem toch..

                                  bon is geschreven, (inmiddels al 6 jaar terug) en heb hem nooit gehad:D:D

                                  #17617470
                                  nova….
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    30 June 2004

                                    Eikels ga boeven vangen :fy1

                                    IK zou het gewoon aanvechten.. die gasten denken dat ze altijd kunnen winnen! :hmmz

                                    succes ermee,

                                    grt

                                    #17617471
                                    manta19sr
                                      Lid sinds:
                                      24 July 2007

                                      tja lullig,en dat matsen doen ze ook neit altijd
                                      ik reed 165 op 100 weg met de a manta werdt aangehouden geen meet apparatuur aan boord dus ging er 14 kmp/h af ivm tellers en dan nog een cvorrectie,kwam op 46 te hard 400 euro,maar doorgetrokken streep werdt ook mooi geschreven 550 euro voor beetje sper olie :P:P
                                      gordel heeft ie neit gezien\

                                      tja soms wordt je uitgedaagt door een los geslagen 4/500 pk manta die voor je rijdt

                                      #17617472
                                      Anoniem
                                        Lid sinds:
                                        1 January 1970

                                        t moet niet gekker worden

                                        t was toch zo dat je onschuldig was
                                        tot t tegen deel bewezen is????

                                        als n smeris z,n dag niet heeft
                                        kan die jan en alleman gewoonweg maar bekeuren
                                        op grond van zo,n vaag verhaal:thumbdown:thumbdown
                                        trieste zaak

                                        zo is het wel heel gemakelijk om aan je boete qouta te komen

                                        ik zou dit cker aanvechten
                                        al was de kans klein ik liet het er niet zomaar bijzitten

                                        ben benieuwd wat “vincent”
                                        hier van vind
                                        die is volgens mij ook bij de gendarmerie;):P

                                        #17617473
                                        RonaldH
                                          Lid sinds:
                                          30 June 2004

                                          hij zal het kenteken maar verkeerd noteren,ben je mooi de lul.

                                          er rijden zat dezelfde auto’s met opeenvolgende kentekens

                                          #17617474
                                          2000
                                          Moderator
                                            Lid sinds:
                                            30 June 2004

                                            ik denk dat je er weinig mee kan. ik heb eens bij wegmisbruikers gezien dat een jongen een prent kreeg voor het niet dragen van een gordel…… terwijl hij muurvast zat in een 4-punts gordel, maar de agent zag alleen de los hangende originele gordel

                                            #17617475
                                            eddepet007
                                              Lid sinds:
                                              11 February 2005

                                              ik zou iig bezwaar maken kijk als je dr geen moeite voor doet gaan ze er zeker van uit dat je zat te bellen

                                              maar idd lastige kwest kameraad had keer met gordel hij hadhem zeker om zei die agent die hem staande hield net niet
                                              hij in discussie zegt die lul oke je krijgt waarschuwing
                                              hij je doet maar wat je wil maar ga geen prent betalen ,heeft ie ook niet gekregen ,

                                              zo werd ik snachts staande gehouden voor voeren van mist lampen op mijn calibra
                                              bij hoog en laag beweren die snot neus dat ik ze aan had.
                                              ik zei van niet tot op gegeven moment ze ik ik kom er wel even uit kunt u mij de mist lampen aan wijzen hij zoeken ,maar ik had ze niet eens ,die ouwe die er bij was lachte en hij pissig

                                              maar vdd nog steeds af als ik ze wel had gehad wattan ???

                                              #17617476
                                              Freestyler
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                29 January 2006

                                                origineel gepost door louwe 16 klepper
                                                t was toch zo dat je onschuldig was
                                                tot t tegen deel bewezen is????

                                                Juist, dat was het.

                                                Om Wet Mulder erdoor te kunnen krijgen, hebben ze een deel van de grondwet aangepast.

                                                Je raad het al, bovenstaand deel.

                                                Bij Wet Mulder ben je gewoon schuldig, totdat je met torenhoge steenharde argumenten komt om je onschuld te bewijzen.

                                                Weet uit ervaring dat “redelijke twijfel” al genoeg is :jerry

                                                #17617477
                                                Anoniem
                                                  Lid sinds:
                                                  1 January 1970

                                                  Voor de volgende ‘slachtoffers’ onder ons: :hmmz

                                                  Vraag bij zo’n aanhouding naar de naam van de politieagent,
                                                  noteer de naam en het kenteken van de wagen waarmee ze rijden.
                                                  Ga met die gegevens naar het politie-bureau,
                                                  en doe aangifte van corruptie of valsheid in geschrifte, haha.:D

                                                  Het zou kunnen zijn dat jou aangifte niets uithaalt,
                                                  maar als er meerdere aangiftes volgen,
                                                  dan zou het nog wel eens kunnen rammelen op het bureau. :jerry

                                                  #17617478
                                                  Freestyler
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    29 January 2006

                                                    Ook daar weten ze raad mee Ron.

                                                    Dan zit je eerst 3 uur te wachten op het bureau vordat je geholpen wordt, en dan wordt je aangifte ineens “kwijt geraakt”

                                                    Als je tegen de politie probeert te schoppen, wordt je gewoon niet serieus genomen. (in 90% van de gevallen)

                                                    #17617479
                                                    MantasticB1
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      6 October 2006

                                                      origineel gepost door eddepet007
                                                      ik zou iig bezwaar maken kijk als je dr geen moeite voor doet gaan ze er zeker van uit dat je zat te bellen

                                                      maar idd lastige kwest kameraad had keer met gordel hij hadhem zeker om zei die agent die hem staande hield net niet
                                                      hij in discussie zegt die lul oke je krijgt waarschuwing
                                                      hij je doet maar wat je wil maar ga geen prent betalen ,heeft ie ook niet gekregen ,

                                                      zo werd ik snachts staande gehouden voor voeren van mist lampen op mijn calibra
                                                      bij hoog en laag beweren die snot neus dat ik ze aan had.
                                                      ik zei van niet tot op gegeven moment ze ik ik kom er wel even uit kunt u mij de mist lampen aan wijzen hij zoeken ,maar ik had ze niet eens ,die ouwe die er bij was lachte en hij pissig

                                                      maar vdd nog steeds af als ik ze wel had gehad wattan ???

                                                      als je ze aan had gehad waren ze wel warm geweest king:

                                                    25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 70)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.