Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Heej sik, ziet er weer lekker uit! Staat wel bruut met die spoiler erop! gewoon doen!
Ik ga je warmtewisselaar er van het weekend op schroeven.succes ermee!
ZOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW dat duurde ff!!!!
Sorry voor het lange wachten mensen!
Heb al bijna een jaar het te druk gehad met werk, relatie, huis, australie, eigen bedrijf etc etc. dat ik helemaal geen tijd meer gehad heb voor mijn bmwtje. Tot 2 weken geleden!!!
Heb mijn bmw 2 weken geleden voor de 1e keer gestart en hij roffelt lekker:o:o
zal zo snel mogelijk een videotje op youtube plaatsen.
Heb mijn versnellingsbaksteun iets moeten aanpassen zodat mijn versnellingsbak wat hoger in de tunnel zit. Tunnel heb ik open moeten slijpen om plaats te krijgen voor de bak.
Nu rust mijn spruitstuk nog een klein beetje op het stuurhuis, maar dit moet ik aanpassen zodra ik de motor voor de laatste keer eruit ga halen.
Ook heb ik de 2 flensen voor de uitlaat (bij de versnellingsbak) eraf moeten slijpen, want anders kon ik de versnellingsbak niet meer aan de motor krijgen.. dus dat moet ik ook nog even op lossen…
Ook ben ik momenteel bezig met het aanpassen van mijn luchtfilter bak zodat ik gewoon met mijn originele luchtfilter kan rijden.
Maar goed werk zat te doen dus! Ik zal zo snel mogelijk wat foto’s oploaden.nog bedankt voor de steun:agent
groeten,
Meindertja is inderdaad plek zat voor koffie. Als het goed is heb ik volgende week de rest van het gereedschap. Dan kan ik zeker niet zeggen dat het aan het gereedschap ligt, want had een vol a4tje om te bestellen. Ben benieuwd. Van het weekend weer ff er aan werken.
dan laat ff weten waar je hem vandaan hebt! Haha
ja klopt zon ratel heb ik ook gezien, heb hem niet gepakt want denk dat die met mijn werkzaamheden te snel kapot gaat. Maar die hadden ze paar jaar geleden moeten uitvinden, echt ideaal ooit.
Zow vandaag nog even wat aangeschaft.
Een Facom Limited Edition gereedschapswagen.
3 lades zijn nu al gevuld, maar heb nog genoeg gereedschap erbij besteld om ze allemaal af te vullen.
Ik heb de kist al thuis, maar moet nog wachten op de rest van het gereedschap.Morgen ga ik weer even aan de beemer sleutelen.
Groeten,
Meindertheeft de automaat wel een toerental meter? want op de bak zelf zit geen een sensor (of ze zouden onder in de bodem moeten zitten natuurlijk),
maar ben benieuwd ofdat hij zonder de snelheidsmeter op de achteras gewoon wel kan schakelen, want mijn auto heeft standaard alleen dat signaal nodig voor mijn kilometer teller (was handgeschakeld)groeten,
Ja kwa pk’s zijn ze vrij tam, maar kwa geluid en het gebied waar het koppel te vinden is. Ga je er echt stappen op vooruit! Het is inderdaad dat je een v8 niet met een l6 of v6 kunt vergelijken. Mooi dat het vrij makkelijk is om hem in te bouwen!
Dat houdt de gemoedsstand goed. Elke keer net zoals bij mij het ene probleem oplossen en weer andere tegenkomen, daar moet je wel tegen kunnen en ook leuk vinden.
Maar succes met de verbouwing! Zal het topic in de gaten houden.ja die snelheidssensor is niet het moeilijkste.. ik heb gewoon een bmw achteras dus dat snelheidssignaal komt daar vandaan. anders inderdaad magneetjes aan de aandrijfas willen ook wel werken he.
groeten
Ik heb Holdens gezien met 307KW dus dat is geschat een goei 480 pk?!?!?
maar heb ook Holden Ute’s te koop zien staan met maar 270pk en dat was ook een v8.Leen: klopt als een bus, ze zeggen dat hij er op de bank ook gewoon 300 heeft.. mja dat weet ik niet zeker
GSE: Ik denk dat ik wel een keertje langs kom eens naar de Holden V8 kijken! Heeft deze wel een uitsparing om de startmotor aan de andere kant te montere? want ik heb bij mij er maar een gat in hoeven frezen, maar als daar geen metaal is wordt dit wat lastiger!
maar zal wel los lopen lijkt mij!groeten,
meindertNiels, dat komt goed uit dat je dealer ervan bent! Wat mag zo’n vatje kosten?
groeten, Meindert
Niels,
waar heb jij ergens dat expansievat vandaan? Ben ook opzoek naar zo’n vat.alvast bedankt,
gedverdemme wat ziet dit er weer lekker uit!!:thumbup:thumbup:thumbup ga zo door zeg ik!:wors
Jep de bak zal lekker snel warm zijn! Maar ik wil de uitlaat tot daar toch in tapen, want ben bang dat ik anders de verf van het chassis af brand bij het spruitstuk. Maar met de tape moet dit toch een heel stuk beter blijven lijkt mij zo.
Groeten, meinderthij had er 308pk’s standaard is hij 218pk. En jep is een mf
Je hebt helemaal gelijk! bedankt!
Waarom krijg ik mijn fotos er niet gewoon te zien?
Zow hier zijn de foto’s
[
Vorige week ook nog even een trekker van mijn baas aan de waterrem gehad.. en ja hij krijgt iets meer te drinken king:
De groeten,
meindertZow tijdens de carnavals dagen nog goed aan mijn Beemer kunnen werken!
De spruitstukken zijn nu af!!!!!!!!:P :O. Heb de uitlaat tot na de versnellingsbak af(moet nog wel lambdasonde moeren er in lassen)
Morgen ga ik het gat frezen voor de startmotor zodat die erook weer een keer op kan. Dan kunnen we eindelijk eens beginnen met het start klaar maken van het blokkie:afrofoto’s volgen
Dju sik das verrekes jammer!
Heb je weer minder tijd om aan de drifter te werken!
succes ermee,ik heb voor mijn bochten 60mm (knietje dus kort/krap gebogen) toen 10tje de stuk betaald.
maar inderdaad RVS is duur. Heb al voor iets meer dan 1000euro aan RVS liggen. Dat is wel inclusief dempers.
Succes met het lassen!Hej sik,
goed bezig zie ik! Ik kom nog terug op die warmte wisselaar want wil die van jou wel overkopen, maar moet even kijken wanneer dat het beste uitkomt, want het is weer lekker druk op het werk!
Ga zo door!groeten,
Meinderthaha juist kei fijn autoke inderdaad! ja jij kan hem erin smijten bij een e30, die is net iets breder tussen de veerpoten:D Succes ermee!
hey sik, nee helaas mijn v8 loopt ook nog niet, heb het weer even te druk gehad op het werk en tja dat gaat dan even voor de beemer, ook 3 maand naar Australie gaan helpt niet echt.. maar, Ik ben bijna klaar met de spruitstukken en heb die rem bekrachtiger van jou geplaatst en ben zeg maar dat hefboomsteuntje wat normaal aan de firewall zit aan het aan passen want dat was toch iets te krap allemaal, maar daar mee ben ik bijna klaar. ik heb wel besloten dat ik de bmw wel dragrace proof ga maken(nog meer dan ik eigenlijk van plan was), zodat ik hem ook gewoon op de strip kan zetten, maar dit zullen meer elektronische veranderingen worden en misschien een stall koppelomvormer maar daar ga ik mijn eigen pas zorgen om maken als hij een keer loopt:cool:
Ik kan nu helaas niet de foto’s van jou zien, dus ik zal maar rustig wachtten op de 26ste:P
Heb jij trouwens die automaat bak nog? ik zoek nog een goeie oliekoeler voor de bak..(zit aan de onderkant van die automaat.ej de groeten
Jep GSE dat is helemaal waar. Ik zit net aan de andere kant van de tafel. Ben 1e monteur en chef werkplaats bij een loonbedrijf. Ik zaai ook alle mais, haksel alles en dors alles (als ik in Nederland ben dan:cool: ) Australie heeft ook nog eens het probleem met de droogte. Daar waar we hier juist geen kunstmest toevoegen bij het zaaien omdat het te duur is, doen ze het daar niet omdat het gewas dan te veel vocht uit de grond gaat halen om natuurlijk harder te kunnen groeien.
Ik heb afgelopen zomer 10,5 ton/ha gemaaid bij verschillende boeren. Dat was op zand/klei grond hier in zuid-oost brabant/Noord Limburg. Mja hier doen we er ook wel super veel voor om dat te bereiken terwijl ze in Australie/amerika/canada en zelfs Rusland/Oost Duitsland veel minder doen maar toch nog een redelijke opbrengst behalen. Raar he dat we niet daarmee kunnen concurreren via de wereldmarkt van granen :argue.
Maar in ieder geval prettige reis en inderdaad het is wel een heel pokke eind weg van huis.. mja kan ook de boot pakken duurt het 5 weken:agent
Ik ga zodra de jetlag weg is en ik een beetje aan de koud gewendt ben maar eens aan de beemer beginnen, want het V8 virus kriebelt goed!! -
AuteurBerichten