Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Al nieuwe foto’s of sindsdien alleen nog maar genieten van de Vectra ?
Ik ben wel benieuwd of alles is geworden zoals je wou.
Kan zijn dat je er met opzetten de binnenkabel weg gedrukt hebt of hij zit er vast tussen.
Al geprobeerd om hem even weer los te halen en opnieuw monteren ?Vandaag de schokbrekers aangepast zodat de E-Kadett weer veert aan de voorzijde, maar wel net zo laag is gebleven.
Hij had 80mm veren en dan staan de schokbrekers helemaal onderin; dus die doen dan niks meer.
Nu de schokbrekerhuls 2,5cm verder door het fusee geperst (ondertussen verwarmen met inductie-heater); daarna een lasje gelegd zodat hij op die plek blijft en daarna de veerpoten voorzien van 60mm veren.
Daardoor staat hij nu nog net zo laag, maar wat een verschil zeg !!
Hij veert weer .. nu alleen nog even uitlijnen deze week :thumbIk ben er blij mee !!
@KadAstra-EF wrote:
Heeeee, die roest bij de rechterveerpoot, dat heb ik ook :jerry :jerry
Rik :cry :cry
Ik gelukkig niet .. :thumb :angel
Deze auto staat bij de rdw als geexporteerd door laatste eigenaar … :(
Mijn Kadett-B LS;
Gisteren en vandaag de gehele motor en automaat voorzien van nieuwe pakkingen,keerringen, filters (dus ook oliefilter automaatbak), bougies, waterpomp en vloeistoffen.Mooie sedan hoor … doet me terug denken aan de tijd dat ik net 18 was en nog met mijn rijbewijs bezig was … toen kreeg ik voor mijn verjaardag mijn eerste C-Kadett (rode 4-drs Berlina) en dat virus is nooit meer verdwenen :shock:
En ik vind die D-Kadett weer gaaf !!
Staat mooi zo met die velgen :thumb
Mooie machine en zeer gave Kadett !!
Wielen lijken ook mooier, terwijl ik normaal gezien toch ATS mooier vind .. :shock:
Gave plannen !!
Mooi dat jullie dat samen gaan en kunnen doen :thumb
Gaat zeker lukken met dit tempo qua werk aan deze gave sedan.
Erg gave V6 !!
Grote afbeelding even opgeslagen .. toch maar eens kijken of we er nog ergens eentje kunnen vinden .. vroeger ook meerdere van gereden :thumb
Inderdaad een terechte prijs voor deze mooie Kadett !! king:
Dan heb je inderdaad het minste risico op schade aan knipperlicht en/of scherm.
Ga er maar vanuit dat je ook dat eerste deel achter het oortje niet gaat vinden op de sloop … :(
Bij de stoel kun je beter aan de bovenkant een ruim stukje uitslijpen en dat vervangen; als je ook de steun los boort en je gaat dat opnieuw inlassen dat heb je kans dat het minder stevig wordt.
@D-gek wrote:
Welke maat banden heb je daarop liggen?
Om niet teveel km.teller-afwijking te krijgen heb ik er 165/45-16 op liggen (er kan ook 165/40-16 op).
Echt een hele mooie C-dan heb je daar !!
Zal een leuk setje zijn samen met je E-Kadett :thumb
mvg Erik
@Kadett1.2 wrote:
@astrawez wrote:
Deze Cqp kwam ik vandaag in Oss tegen. Echt een prachtauto! :thumb
[img][img]Een 1975-er met schijfremmen voor. Grotere velgen dus zal wel schijven voor hebben.
Ik zou alleen die spiegel effe recht zetten en die veel te grote kentekenplaathouders eraf halen, is geen gezicht.Verder een knappe Coupe.
Is een ‘Automatic’ dus altijd schijfremmen vóór !! :thumb
Inderdaad een erg gave C-Coupé
@Tiedo wrote:
hoeveel inch zijn die staal velgen?
Velgen zijn 16inch
Verder allemaal bedankt voor de leuke reactie’s !! :wors
Plastic lassen kunnen ze tegenwoordig bij een schade-hersteller … bumpers worden nu weer veelvuldig hersteld als ze gescheurd zijn.
Mvg Erik
Ik weet dat een oud kameraad hem destijds heeft gekocht als witte GTE; dit zal zo ongeveer tweede helft jaren 90 zijn geweest.
Hij heeft hem voorzien van een 16v en groen/blauw metallic laten spuiten (vlgs. mij Honda-kleur).
Wij zijn daarna redelijk wat meetings af geweest, dus misschien zijn er nog ergens foto’s te vinden … ik heb er zelf niet meer wat :(
Door omstandigheden hebben wij geen contact meer, dus daar kan ik je niet verder mee helpen. -
AuteurBerichten