armando

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 68)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: c20let komt koud slecht van staionair toerental af #18043792
    armando
      Lid sinds:
      15 February 2007

      Heb ik ook gehad bij mij lag het aan de stekker van de Lmm.
      De draadjes naar de pinnetjes toe hadden draadbreuk.
      En de pinnetjes waren groen van de corrosie.Als ik s morgens of koud aan de stekker zat was ‘t euvel meteen weg.
      Je moet t echt daar zoeken.
      Good Luck.

      In reactie op: Wie rijdt welke kadett #17279681
      armando
        Lid sinds:
        15 February 2007

        Leeft de HR-XB-… Zwarte Kadett 16vGSI nog?
        Deze reed ongeveer 10jaar geleden door NoordHolland.
        zag er toen heel mooi uit.

        In reactie op: mm lampje brand OPGELOST!!! #17913691
        armando
          Lid sinds:
          15 February 2007

          Laadruk storing heeft er ook mee te maken als de slangetjes van af de Amal Valve naar de Turbo verkeerd om zitten.Ook de Amal stroomdraadjes die bij jou niet gestekkerd zijn kunnen verkeerd om zitten.

          In reactie op: C20LET ventilator slaat niet in OPGELOST! #17892496
          armando
            Lid sinds:
            15 February 2007

            Ik vind dat afdoppen maar niks bij mij zijn alle aansluitingen in gebruik
            Mijn kvs res zit aan de rechter kant als je voor de auto staat dus stuurzijde.
            De kvs slang die achter op de turbo zit moet naar het kvs reservoir.De aansluiting op het kvs res is het dun buisje die naar je linkervoorscherm wijst.De kvs aansluiting aan de voorzijde op turbo (radiateur zijde) die gaat naar het dunne pijpje op de radiateur.
            De aansluiting boven de dynamo loopt via het schutbord de linkeraansluitng op het kvs resv.En de dikke slang die onder aan het kvs res zit op de kuntstofbuis achter het blok. Dan hou je niets over aan aansluitingen en slangen.Oenatje bedoeld de schakelaar die op de radiateur zit.En de 2 polige stekkerdoorverbinden? Is bij mij niet gedaan en alles doet het zoals het hoort.

            In reactie op: Olie druk C20let vraagjes #17899602
            armando
              Lid sinds:
              15 February 2007

              Handige site alleen de 1.7d aanzuigbuis is niet meer te leveren door Opel.
              Enig idee wie wel?

              In reactie op: aansluitprobleempjes C20LET #17863274
              armando
                Lid sinds:
                15 February 2007

                De slang die achter de amal komt is de carterventielatie slang van turbo naar de kleppendeksel.Deze slang heeft een vertakking naar de amal

                In reactie op: Olie druk C20let vraagjes #17899612
                armando
                  Lid sinds:
                  15 February 2007

                  @Henny ik bedoel meer dat mijn oliepomp dood is denk ik dan.(dus de oliepomp is op?)

                  @Maus
                  010 EDS heeft imitatie oliepompen en opel kan nog aan de oude versie komen.

                  @Gsi
                  racer de diesel aanzuigbuis die duparts(artnr 648372) erbij leverde is door heel Europa op.
                  Kan de plunjer ook de boosdoener zijn?

                  In reactie op: Olie druk C20let vraagjes #17899607
                  armando
                    Lid sinds:
                    15 February 2007

                    Ik had al contact met Duparts maar deze levert de kit niet meer.
                    Dus oliepomp is op?

                    In reactie op: Stotter de stotter… #17896032
                    armando
                      Lid sinds:
                      15 February 2007

                      Slecht kontakt luchtmassameter? Andere luchtmassameter geprobeerd?Bij mij lag het aan de stekker dus aan de pinnen in de stekker die hadden speling.

                      In reactie op: LET in Astra kabelboom solderen #17897492
                      armando
                        Lid sinds:
                        15 February 2007

                        Ik heb eventueel nog een verse Letkabelboom liggen voor je.Dan doet alles het zoals het hoort.

                        In reactie op: Calibra Turbodruk? #17867601
                        armando
                          Lid sinds:
                          15 February 2007

                          0.9bar

                          In reactie op: NGK Iridium VS Bosch F5DP0R #17714519
                          armando
                            Lid sinds:
                            15 February 2007

                            IK zeg DOEN

                            In reactie op: het welbekende blauwe rook probleem #17753196
                            armando
                              Lid sinds:
                              15 February 2007

                              Ha dit heb ik ook na 3 turbo s verder te zijn what the F is dat eingelijk.
                              Het is overal een discussie tussen turbokeringen en kleprubbers. Welke van de 2 dan????

                              armando
                                Lid sinds:
                                15 February 2007

                                Veerpoot rubber???

                                armando
                                  Lid sinds:
                                  15 February 2007

                                  Vergeet je de F5dopr niet?
                                  Dat vind het blok echt leuk.

                                  armando
                                    Lid sinds:
                                    15 February 2007

                                    Ja dat zag ik.
                                    Draag armen ok snap ik,maar veer ophanging? welk deel dan?

                                    In reactie op: NGK Iridium VS Bosch F5DP0R #17714554
                                    armando
                                      Lid sinds:
                                      15 February 2007

                                      Ik rij nu ook met deze bougies en mijn C Let is nog nooit zo Rap geweest.Ik begin nu redelijk te geloven dat ie de 285ps 410nm aardig redt.Daarvoor schommelde de Turbo druk. 0.6-1.3 0.6-1.3 heel irritant, maar dat is nu over.Ik snap wel dat SW16v gek is van deze bougies.

                                      In reactie op: probleem c20let pag 3 help? iemand een idee? #17691627
                                      armando
                                        Lid sinds:
                                        15 February 2007

                                        Stappen motor vies of stuk
                                        En stuk kunnen ze zeker

                                        In reactie op: Time Attack Kadett Turbo #17612867
                                        armando
                                          Lid sinds:
                                          15 February 2007

                                          Geweldig dat ie het weer doet.:D
                                          Ook al was het van korte duur heb zondag wel genoten van de GOLDEN BULLET.

                                          armando
                                            Lid sinds:
                                            15 February 2007

                                            Waar komt de Z20let pomp vandaan?

                                            In reactie op: Time Attack Kadett Turbo #17612843
                                            armando
                                              Lid sinds:
                                              15 February 2007

                                              Als de beste man het wilt maakt hij het zelf wel bekend.
                                              Dus niet zomaar wat roepen.

                                              In reactie op: probleem c20let pag 3 help? iemand een idee? #17691615
                                              armando
                                                Lid sinds:
                                                15 February 2007

                                                Stappen motor al gereinigd?
                                                Die zitten vaak vast.

                                                In reactie op: Tempratuursensor stuk??? Niemand?? #17841633
                                                armando
                                                  Lid sinds:
                                                  15 February 2007

                                                  Zo begon het ook met een Z22se blok uiteindelijk was het de EGR.
                                                  De EGR schoonmaken heeft ook niet geholpen.Dus werd het een nieuwe.
                                                  Probleem opgelost.Anders ff laten uitlezen voor je gaat gokken

                                                  In reactie op: turbo (probleem) #17835734
                                                  armando
                                                    Lid sinds:
                                                    15 February 2007

                                                    De standaard druk is 0.6 om 0.9 overboost

                                                    In reactie op: NGK Iridium VS Bosch F5DP0R #17714539
                                                    armando
                                                      Lid sinds:
                                                      15 February 2007

                                                      Dat klopt maar ik kom geen FR5dopr tegen.

                                                    25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 68)