Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
7 september 2012 om 14:52 In reactie op: c20let komt koud slecht van staionair toerental af #18043792
Heb ik ook gehad bij mij lag het aan de stekker van de Lmm.
De draadjes naar de pinnetjes toe hadden draadbreuk.
En de pinnetjes waren groen van de corrosie.Als ik s morgens of koud aan de stekker zat was ‘t euvel meteen weg.
Je moet t echt daar zoeken.
Good Luck.Leeft de HR-XB-… Zwarte Kadett 16vGSI nog?
Deze reed ongeveer 10jaar geleden door NoordHolland.
zag er toen heel mooi uit.Laadruk storing heeft er ook mee te maken als de slangetjes van af de Amal Valve naar de Turbo verkeerd om zitten.Ook de Amal stroomdraadjes die bij jou niet gestekkerd zijn kunnen verkeerd om zitten.
Ik vind dat afdoppen maar niks bij mij zijn alle aansluitingen in gebruik
Mijn kvs res zit aan de rechter kant als je voor de auto staat dus stuurzijde.
De kvs slang die achter op de turbo zit moet naar het kvs reservoir.De aansluiting op het kvs res is het dun buisje die naar je linkervoorscherm wijst.De kvs aansluiting aan de voorzijde op turbo (radiateur zijde) die gaat naar het dunne pijpje op de radiateur.
De aansluiting boven de dynamo loopt via het schutbord de linkeraansluitng op het kvs resv.En de dikke slang die onder aan het kvs res zit op de kuntstofbuis achter het blok. Dan hou je niets over aan aansluitingen en slangen.Oenatje bedoeld de schakelaar die op de radiateur zit.En de 2 polige stekkerdoorverbinden? Is bij mij niet gedaan en alles doet het zoals het hoort.Handige site alleen de 1.7d aanzuigbuis is niet meer te leveren door Opel.
Enig idee wie wel?De slang die achter de amal komt is de carterventielatie slang van turbo naar de kleppendeksel.Deze slang heeft een vertakking naar de amal
@Henny ik bedoel meer dat mijn oliepomp dood is denk ik dan.(dus de oliepomp is op?)
@Maus 010 EDS heeft imitatie oliepompen en opel kan nog aan de oude versie komen.
@Gsi racer de diesel aanzuigbuis die duparts(artnr 648372) erbij leverde is door heel Europa op.
Kan de plunjer ook de boosdoener zijn?Ik had al contact met Duparts maar deze levert de kit niet meer.
Dus oliepomp is op?Slecht kontakt luchtmassameter? Andere luchtmassameter geprobeerd?Bij mij lag het aan de stekker dus aan de pinnen in de stekker die hadden speling.
Ik heb eventueel nog een verse Letkabelboom liggen voor je.Dan doet alles het zoals het hoort.
0.9bar
IK zeg DOEN
Ha dit heb ik ook na 3 turbo s verder te zijn what the F is dat eingelijk.
Het is overal een discussie tussen turbokeringen en kleprubbers. Welke van de 2 dan????Veerpoot rubber???
Vergeet je de F5dopr niet?
Dat vind het blok echt leuk.Ja dat zag ik.
Draag armen ok snap ik,maar veer ophanging? welk deel dan?Ik rij nu ook met deze bougies en mijn C Let is nog nooit zo Rap geweest.Ik begin nu redelijk te geloven dat ie de 285ps 410nm aardig redt.Daarvoor schommelde de Turbo druk. 0.6-1.3 0.6-1.3 heel irritant, maar dat is nu over.Ik snap wel dat SW16v gek is van deze bougies.
Stappen motor vies of stuk
En stuk kunnen ze zekerGeweldig dat ie het weer doet.:D
Ook al was het van korte duur heb zondag wel genoten van de GOLDEN BULLET.30 maart 2011 om 12:34 In reactie op: Oliedruk C20XE na totale motorrevisie bij starten eerst niet #17747945Waar komt de Z20let pomp vandaan?
Als de beste man het wilt maakt hij het zelf wel bekend.
Dus niet zomaar wat roepen.Stappen motor al gereinigd?
Die zitten vaak vast.Zo begon het ook met een Z22se blok uiteindelijk was het de EGR.
De EGR schoonmaken heeft ook niet geholpen.Dus werd het een nieuwe.
Probleem opgelost.Anders ff laten uitlezen voor je gaat gokkenDe standaard druk is 0.6 om 0.9 overboost
Dat klopt maar ik kom geen FR5dopr tegen.
-
AuteurBerichten