Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
hij is vandaag getaxeerd op 8500 euro,ik heb de motor gereviseerd en van de cardanas alle lagers vervangen en een leren interieur erin gezet, de taxateur was in mijn ogen eerlijk en zag ook dat ik er veel tyd en geld in heb zitten
ps hij is getaxeerd door Jonker wesdorp
hij is 3,5 jaar geleden getaxeerd toen was hij net klaar op 4750 euro dus ben benieuwd ik had er al een paar gebeld maar deze vertelde mij dat een oldtimer getaxeerd wordt op zeg 5000 euro dat hij na 3 jaar minder waardt is omdat deze gebruikt wordt :fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1
dinsdag wordt hij getaxeerd :wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors
want!!!!
met een baksteen
nee geintje
met een staaldraad kan je de ruit los snijden,en erin moet je met ruitenkit erin kittenbij biesheuvel die heeft ze liggen of brezan om ze te vervangen moet je steekas eruit en dan moet je met een hamer ze eruit slaan van buiten naar binnen
18 januari 2009 om 12:15 In reactie op: C kadett sedan 2.0seh, eindelijk weer een foto update #17360140mooie stoelen, ik heb de zelfde er in zitten alleen vond ik de rugleuning een beetje hoog, verder goed bezig
je riem zal er ook af moeten omdat je tandwiel die op de krukas zit achter de krukaspoelie eraf moet en daar draaid je riem over als je deze er af hebt kan je de keering vervangen schroef erin draaien en eruit treken nieuwe keering erin tikken en als weer dicht bouwen je hebt niet echt speciaal gereedschap nodig hiervoor als je het nog nooit hebt gedaan kan je beter samen met iemand die het wel heeft gedaan als je het verkeerd in elkaar zet dus niet optyd zet komt je zuiger tegen je kleppen maar zag je dan niet toen de riem vervangen werdt dat hij lekte want dan was het niet veel werk meer?
60.000km of 5 jaar
ja alles moet los hiervoor kan je meteen je riem vervangen,ik moet ook mijn riem vervangen met een paar kleppen enzo
met 5w40 olie kan hij olie gaan gebruiken zeker als er mee getrapt is vandaar dan de 10w40 maar wat wim ook al schrijft 5w40 is beter zeker met koude start
kijk even in het oh boekje wat voor olie er altijd al in is gegaan ik heb er zelf 5w40 in bij een hoge km kan je er beter 10w40 in doen bov de 200000
als je de motor start en hij geeft een blauwe rookpluim en rookt niet als je een beetje flink op trekt dan zijn je klepseals hardt geworden en zal je deze moeten vervangen je kop kan je er bter af halen kan je meteen je zuigers controleren en je kleppen in slijpen
is ook geen apk afkeur
ik ben tot nu kwijt rond de 250euro en heb ik alle pakking en keeringen en nieuwe zuigerveren voor voor een 2.0 E
21 juli 2006 om 19:19 In reactie op: [COPY] Alles op een rij: versnellingsbakken (4-5 bak) #17327478ik heb pas deze vervangen en is een klote klus ik had ze via de opel dealer gekocht en hij heeft ze weer in duitsland besteld
-
AuteurBerichten