zwarte achterlichten corsa a

Forumindex Forums Modellen Corsa zwarte achterlichten corsa a

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
  • Auteur
    Berichten
  • #17731370
    opelpower89
    Deelnemer
      Lid sinds:
      9 September 2009

      ik heb netjes mijn centjes terug van reyon
      omdat hij na onderzoek zelf had gezien dat ze gespoten waren
      dat vind ik wel zo netjes

      lijkt me wou hij echt oplichten dan had hij ook niet mijn geld trug gestuurd

      dus even goede vrienden

      gr mike

      #17731371
      Jovinkje85
        Lid sinds:
        21 September 2010

        mike en ik zijn al tot een overeenkomst gekomen

        opgelost!!:thumbup

        #17731372
        soepkiepe
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 August 2010

          haha wat een discussie :P rayon, ik blijf bij me bod van 10 euro whahah en mij hoor je nie zeiken als ze echt of gespoten zijn :P

          #17731373
          Jovinkje85
            Lid sinds:
            21 September 2010

            wat een discussie zeg dat wel soepkiepe whaahah

            maar goed
            mensen moeten wel eerlijk blijven (Steven)

            en geen rommel praten:puke

            prettige dag verder jongens

            #17731374
            soepkiepe
            Deelnemer
              Lid sinds:
              10 August 2010

              hey maar ik zit nog steeds te wachten op de fotos :P je zou me fotos sturen van je crosa :P

              mijne is inmiddels weer wat aangepast.. skirts er nu allebei aan zitten, grill zilver gespoten en ruitenwissers ook. alles gepoetst.. net nog ff weer een spuitbuis zilver en blanke lak gehaald om meer delen van de binnenkant te spuiten., stuurkolom en asbak zijn inmiddels al zilver nu :P

              ga nu me dashbord er ma es uitslopen denk ik.. k kan beter niet te veel in 1 keer doen, me meis staat op knappen dus kan maar zo zijn dat ik op steil en sprong na ziekenhuis kan dan haha

              #17731375
              Anoniem
                Lid sinds:
                1 January 1970

                :cool:

                #17731376
                Jovinkje85
                  Lid sinds:
                  21 September 2010

                  oohhw okey kijk aan druk bezig geweest alles wel een beetje mooi geworden ??? dus jah sorry zou idd de foto’s ff sturen maar had mn camera laten vallen en moet dus nu eerst een card reader kopen om ze er op te krijgen maar daar houd ik mij morgen mee bezig dus je word binnen kort papa is mooi om mee te maken kerel egt waar en leg je vrouwtjuh maar lekker in de watten dat kan ze goed gebruiken straks maar zal je morgen egt ff de foto’s sturen beloofd maar goed was allemaal een beetje drukte hier dus ook een beetje ontschoten om dus vandaag een card reader te kopen maar goed hou me maar ff op de hoogte ivm je vrouwtjuh hoor het wel weer

                  greetzz Reyon

                7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.