Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › Wie rijdt welke kadett
- Dit onderwerp bevat 2,296 reacties, 566 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 december 2021om 23:40 door Claire.2.0L.
-
AuteurBerichten
-
1 december 2004 om 14:35 #17278026
die gsi hier boven staat volgens mij ook te koop
2 december 2004 om 10:00 #17278027Hallo!!!:)
Dit is dan mijn GSItje hij is inmiddels ruim 5 jaar in mijn bezit en het is een Kadett GSI 2.0 16v uit '89.
De motor heeft een DvD chip en een open luchtfilter.Exterieur
onderlip + beschermrand voorbumper
Booskijkers
Side skirts
Achterbumper van een astra gsi met onderlip
Links en recht dubbele remus
Dakspoiler met derde remlicht
Sloten uit de deuren, uiteraard alarm met centrale deurvergrendelingInterieur
Olietemp meter
Aluminium matten
Onderdelen in kleur meegespoten
Ander interieur + armsteunPlannen
Motorkap doorlassen
1 armige ruitenwisser
achterklep dichtlassenUiteraard heb ik wel foto's alleen geen idee hoe ik deze moet plaatsen!!!:wtf
3 december 2004 om 01:31 #17278028Originally posted by GSIwit
Hallo!!!:)
Dit is dan mijn GSItje hij is inmiddels ruim 5 jaar in mijn bezit en het is een Kadett GSI 2.0 16v uit '89.
De motor heeft een DvD chip en een open luchtfilter.Exterieur
onderlip + beschermrand voorbumper
Booskijkers
Side skirts
Achterbumper van een astra gsi met onderlip
Links en recht dubbele remus
Dakspoiler met derde remlicht
Sloten uit de deuren, uiteraard alarm met centrale deurvergrendelingInterieur
Olietemp meter
Aluminium matten
Onderdelen in kleur meegespoten
Ander interieur + armsteunPlannen
Motorkap doorlassen
1 armige ruitenwisser
achterklep dichtlassenUiteraard heb ik wel foto's alleen geen idee hoe ik deze moet plaatsen!!!:wtf
waar kan je die Dvd CHIPS KOPEN:P:P
:jerry:jerry:jerry
4 december 2004 om 19:21 #17278029Dit zijn mijn kadettjes
een Opel Kadett E GT uitvoering met een 1.3S motor.En een Opel Kadett C Berlinetta uitvoering met een 2.0E motor met 5 versn getrag bak. SuperSprint uitlaat en rode koni`s rondom.
7 december 2004 om 21:52 #17278030Heey, die witte gt komt van Goedhardt bedrijfswagens af heh?:P
Groeten
8 december 2004 om 19:17 #17278031mooie c kadett. :thumbupjammer van de stickers:thumbdown
greetz roy8 december 2004 om 21:55 #17278032Oorspronkelijk gepost door killer ascona 16v
Heey, die witte gt komt van Goedhardt bedrijfswagens af heh?:PGroeten
uit Grave daar had ik em gekocht ja.
En die stickers die gaan er nog vanaf er komen dan ook vaste zijruiten in. Het is een stille hoofdsponsor en daar wou ik wat reclame voor maken. Vond hij niet nodig dus haal ik ze er weer af.
9 december 2004 om 15:39 #17278033haha
17 december 2004 om 13:19 #17278034Nog eens mijn kadett.
22 december 2004 om 08:53 #17278035Eindelijk heb ik een stukkie webspace en kan dus nu ook hier mijn auto laten zien :D Het is een geheel originele nederlandse Kadett GSI uit 1988. Het enige wat er aan veranderd is:
– Kat er tussenuit
– DDV chip erin
– Remus einddemper22 december 2004 om 15:13 #17278036Lekker strak ding of niet?
22 december 2004 om 18:20 #17278037Oorspronkelijk gepost door Rkkreeft
Lekker strak ding of niet?Hij is gelukkig nog redelijk hard, alleen begin tie wel blaasjes te krijgen op de achterschermen :cry mja dan gaan er gewoon nieuwe stukken in! En na 16 jaar ziet ie er iig nog redelijk uit :D
24 december 2004 om 11:30 #17278038Mijn Kadett GSI 2.0i-8v (C20NE) uit 1989:
het is de linker :P
hij is nog standaard…en de knipperlichten zijn een noodoplossing…
115pk dus…of eigenlijk 110 nu denk ik, met het openluchtfilter erop… en zo'n standaard remus sjonnie einddemper erop…
gaat nog veel aan gebeuren…
wat zeker is binnenkort:
Irmscher voorbumper
Dakspoiler (geen cosworth)
Irmscher smoke achterlichten
Originele witte knipperlichten
Motorkap verlengenEn voor de rest ben ik met de plannen nog bezig :D
zoals achterklep strakmaken, motorswap, andere wielen+velgen, ander interieur (bij elkaar geraapt zooitje nu) en audio…
24 december 2004 om 19:59 #17278039@ GSI: mooi standaard is zeker niet lelijk. Dat bewijst jou gsi dan maar weer. Vind em echt strak zo.:thumbup
29 december 2004 om 23:23 #17278040Dit is dus mijn kadettje
Model: Kadett GSI
Type: C2.0NE 2.0-8v
Vermogen: 138 pk gemeten op rollenbank
Bouwjaar: 1990
Kleur: bordeaux rood mettalicMotor:
K&N open luchtfilterkit
Bohnrath powerrohr
Katvervanger
Middendempervervanger
Dubbele Remus einddemperStyling:
Verlaagd 6cm voor en 4cm achter
16″ brock B1 velgen 7,5 J
Banden: Pirelli P5000 195-45-R16
Booskijkers
Voorbumper met zwart racegaas
Rieger onderlip van vectra A pasgemaakt
Trespa lip gemaakt onder voorbumper
M3 sideskirts
SFJ achterbumperlip
M3 spiegels elektrisch verstelbaar
Daewoo kapjes achter
Achterlichten zwart gespoten
16v antenne
Stootranden in kleur gespoten
Logo's weg
Nieuwe dorpels
Achterkantjes vernieuwd en verbreed bij lynx car designLederen champion interieur
JOM sportstuurtje
Aluminium sportpook met verlichting
Aluminium sportpedalen
Mattenset GSI
Zelfbouw polyester deurbakken met sky bekleed voor boxen voorinAlarm met cv.
En een I.C.E installatie maar dat komt binnenkort bij de topic I.C.E te staan.
Bij sommige foto's is het gaas in de voorbumper nog rood maar dat kwam omdat de spuiter vergeten was om het af te plakken:D
Wat er verder nog gaat gebeuren:
Motorkap met aangelaste booskijkers (staat al klaar)
Andere achterbumper, met cupdiffusor (word nog aan gewerkt)
Ander motorblok: C2.0xe 2.0-16v (staat al klaar, moet alleen nog gereviseerd worden voor hij erin gaat)
Geheel overspuiten en dan gelijk de sloten dichtlassen en alle kunststof delen meespuiten.
I.C.E netjes inbouwen(ben ik mee bezig)Kortom nog heel wat te doen dus:D:D:D:D
2 januari 2005 om 23:33 #17278041Hoi Hoi,
Dit zijn mijn drie kadettjes:
http://img.photobucket.com/albums/v228/mark1984/mnkadett.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v228/mark1984/Img_0311internet.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v228/mark1984/C11.jpg
Groeten,
Mark:thumbup
5 januari 2005 om 17:31 #17278042Zal ik het hier ook nog maar ff vragen:angel
Is er een soort overgangsjaar tussen de C1 met ronde koplampen en de C1 met vierkante???
8 januari 2005 om 23:03 #17278043mijn kadett 1.6 s gt
bouwjaar 1990
is nog redelijk standaard
op een paar details na
kga er met de tijd nog wel wat aan veranderen9 januari 2005 om 12:12 #17278044Okey, dan mag mijn GT-tje er ook wel bij!
Een 1.6s uit 1987 alweer met een allesverwoestende 90pk aan boord…
Al 4 jaar in mijn bezit, gekocht toen ik nog studeerde dus toen was ik al lang blij dat ik er een kon kopen (1250 gulden toen).
Deze zomer wordt 'ie waarschijnlijk afgekeurd wegens rotheid :cry op de bekende plekken. De achterste wielkastranden zien er ook steeds erger uit.
Een jaar geleden had ik er nog wel plannen mee. Nog mooiere velgen (al vond ik deze B-merk velgen ook wel gaaf), wat doen aan die lelijke grill en spatlappen :afro
De vorige eigenaar (Duitsche Frau die haar autootje meenam naar Nederland toen ze met een Nederlander trouwde) heeft er nieuwe dorpels in laten lassen en die heb ik provisorisch op kleur gespoten. Zoals te zien is op de foto begint dit nu af te bladderen aan de passagierszijde. :(
En samen met m'n handige moeder is de auto 3 jaar geleden van binnen leuk gestoffeerd in zwart en blauw. Op maat op de sportstoeltjes dus niet van die halfords-meuk..Maar toen kwam het D Kadett GTE project er bij en heb ik besloten niets meer aan deze kadett te doen (spuitkosten zijn toch te hoog voor dit autootje). Heel voorichtig neem ik al afscheid van mijn geliefde Kadettje :wub
9 januari 2005 om 12:33 #17278045Oorspronkelijk gepost door Azzuro
Okey, dan mag mijn GT-tje er ook wel bij!Een 1.6s uit 1987 alweer met een allesverwoestende 90pk aan boord…
Al 4 jaar in mijn bezit, gekocht toen ik nog studeerde dus toen was ik al lang blij dat ik er een kon kopen (1250 gulden toen).
Deze zomer wordt 'ie waarschijnlijk afgekeurd wegens rotheid :cry op de bekende plekken. De achterste wielkastranden zien er ook steeds erger uit.
Een jaar geleden had ik er nog wel plannen mee. Nog mooiere velgen (al vond ik deze B-merk velgen ook wel gaaf), wat doen aan die lelijke grill en spatlappen :afro
De vorige eigenaar (Duitsche Frau die haar autootje meenam naar Nederland toen ze met een Nederlander trouwde) heeft er nieuwe dorpels in laten lassen en die heb ik provisorisch op kleur gespoten. Zoals te zien is op de foto begint dit nu af te bladderen aan de passagierszijde. :(
En samen met m'n handige moeder is de auto 3 jaar geleden van binnen leuk gestoffeerd in zwart en blauw. Op maat op de sportstoeltjes dus niet van die halfords-meuk..Maar toen kwam het D Kadett GTE project er bij en heb ik besloten niets meer aan deze kadett te doen (spuitkosten zijn toch te hoog voor dit autootje). Heel voorichtig neem ik al afscheid van mijn geliefde Kadettje :wub
Ik heb dit brute beest in levende lijve mogen bewonderen! :afro
Hoe gaat het met je GT/E project?9 januari 2005 om 13:18 #17278046Oorspronkelijk gepost door Elektric S
Ik heb dit brute beest in levende lijve mogen bewonderen! :afro
Hoe gaat het met je GT/E project?Hehe
En zelfs in de avond was de roest te zien :cryHet GTE project vordert langzaam. Een paar weken geleden heb ik er voor het eerst in gereden, zit nog steeds met wat electrische problemen met benzineaanvoer (vervolg op dit). Sindsdien heb ik er weinig meer aan gedaan, alleen wat bumpers gepast enzo. Als echte brabo stop ik nu alle vrije tijd in de carnavalswagen van onze club king:
9 januari 2005 om 14:29 #1727804711 januari 2005 om 09:20 #17278048en nu bezig met:
hij is bijna af. hij loopt en al, alleen paar lampjes en plussen moeten er nog getrokken worden en het MM lampje moet nog uit.. :(
Greetz Mark
13 januari 2005 om 11:40 #17278049en dit is de mijne:
Dit is mijn schatje, k heb m nu ongeveer 2 jaar. Het is een orginele nederlandse champion uit 1990, gekocht in amsterdam van de eerste eigenaar. Toen ik m kocht was ie nog helemaal standaard op een electrisch schuif/kanteldak na. Inmiddels heb ik alle opties die er op een kadett vanaf de fabriek opkunnen wel opzitten. Alleen de koplampsproei installatie heb ik er afgehaalt omdat ik t zonder wat mooier vond. K heb nu 17inch velgen en rondom 6 cm verlaagd, maar k vind dat ie nog niet dicht genoeg bij de grond zit. verder verlagen weet ik niet of dat nog kan.. verdere opties:
– omega 3000 remmen voor
– ddv chip
– complete gr A uitlaat
– leder interieur met achter hoofdsteunen en geen raamslinger gaten in de deuren :angel
toekomst plannen zijn nog smoke kleurige koplampen, en wil mn ramen nog blinderen. Verder heb ik nog een rolkooi staan die er nog in moet en een verchroomd kleppendeksel.Weet iemand wat ik fout doe met de foto's???
14 januari 2005 om 16:20 #17278050Wat er fout gaan is dat je feitelijk niet naar een foto linkt. Een foto eindigt (meestal) op .jpg
Wat er gebeurt is dat jij linkt naar een webpagina die 'doorlinkt' naar jouw foto.. Snappie? :o -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.