wat vinden jullie van waterstof?

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer wat vinden jullie van waterstof?

10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
  • Auteur
    Berichten
  • #18001983
    2000
    Moderator
      Lid sinds:
      30 June 2004

      @speaker wrote:

      Je hoeft het niet op te slaan , want met deze constructie maak je het ter plekke en gebruik je het meteen.
      Waterstof maken kan je al met een fles water en een metalen plaat er in. De plus van de accu op de plaat en de min in het water. daardoor maak je knalgas ( waterstof /HHO )
      En als er knalgas in je cilinder komt ( gemengd met benzine ) dan ontbrand dat ook. En waar dat knalgas zit , past geen benzine …. dus vandaar dat je zuiniger gaat rijden.

      Het maakt mij niet uit wat sommige er van denken en of je het wel gelooft of niet….. Ik ga het binnenkort proberen en als die auto ipv 1:10 met benzine , daarna 1:15 rijdt dan zal dat niet aan de rijstijl liggen lijkt me. :hmmz

      We zullen het in de toekomst wel zien ! :sleeping

      Ik ben net zo benieuwd als jij :thumb

      #18001984
      usbstick
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 February 2012

        niet geschoten is altijd mis..

        #18001985
        dion87
          Lid sinds:
          22 August 2011

          @2000 wrote:

          @dion87 wrote:

          et schijnt dat gas lassen er wel een stuk makkelijker mee gaat :hmmz

          Wij gebruiken het veel als (be)schermgas, maar of dat ook voor lassen geld….geen idee, lijkt me wat gevaarlijk?

          ja ik kwam net ookal wat filmpjes tegen op joeptoep van wat loodgieters die er te spreken over waren.

          maar het klinkt me allemaal nog iets te vaag om het meteen aan te nemen.

          #18001986
          Anoniem
            Lid sinds:
            1 January 1970

            Begin nu enigszins nieuwsgierig te worden of ook zal werken. En Peter ga jij dit op je vectra proberen of op een andere auto. Ben zeer benieuwd of het gaat werken

            #18001987
            usbstick
            Deelnemer
              Lid sinds:
              10 February 2012

              ik ook.. ;)

              #18001988
              speaker
              Deelnemer
                Lid sinds:
                8 March 2007

                @Helmer opelfan wrote:

                Begin nu enigszins nieuwsgierig te worden of ook zal werken. En Peter ga jij dit op je vectra proberen of op een andere auto. Ben zeer benieuwd of het gaat werken

                Nee, niet op mijn dieseltje. Op een benzine auto ga ik dit proberen. Waarschijnlijk eerst een klein/goedkoop autootje… en als ik te vreden ben over het resultaat dan gaat de vec er uit :shock:

                Als ik zo ver ben dan horen jullie het vast !

                #18001989
                hillclimber16V
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  24 November 2009
                  #18001990
                  joop1970
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    1 September 2010

                    even ervan uitgaande dat het zou werken. Kan je de motor dan gewoon laten draaien op een mengsel of zou dat op de lange termijn eventueel nog schadelijk kunnen zijn?

                    #18001991
                    usbstick
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      10 February 2012

                      wat ik tot nu toe zie en wat je kan maken is het een mengsel.. dus benzine en anvullend door waterstof,maar je gaat minder benzine verbruiken (als het goed is)

                      #18543911
                      Theo de Wijs
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        12 July 2019

                        Ik zie dat er enorm gezwamd wordt door mensen die een mening hebben, maar helaas is die mening niet gebaseerd op verifieerbare feiten. Zij “denken” dat iets zo is zoals zij denken, maar feiten, ho maar.

                        Als men naar de website van HHO-plus gaat kan men zelf gaan nadenken of dit systeem kan werken. Er komen op die website heel veel persoonlijke ervaringen langs. Ga je eerst eens informeren voordat je een mening de wereld in slingert. Ja, het staat wel interessant, alleen de leden van dit forum hebben er helaas niks aan.

                      10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.