wat is dit ???????

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) wat is dit ???????

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Auteur
    Berichten
  • #17983341
    Cobus
    Deelnemer
      Lid sinds:
      28 February 2010

      Vandaag met het betreffende slangetje los gereden, maar helaas het naaldje blijft onstabiel.
      Ben met de benzine naald op een kwart vertrokken, en na drie kilometer stond deze alweer op de helft.
      De boordcomputer geeft aan nog 270 Kilometer te gaan voor dat de tank leeg is.
      Gezien de gereden kilometers 387 kilometer klopt dit wel met nog 270 kilometer te gaan.
      Maar waarom is de benzine naald in het begin zo positief.
      Auto staat altijd waterpas geparkeerd.
      Zou dan toch de vlotter van slag zijn.

      #17983342
      Sanmo
        Lid sinds:
        22 April 2011

        Heb et zelfde probleem. Ik vertrouw me benzine meter niet meer. Denk je dat ie nog half vol is dan zakt ie al gelijk naar een kwart. Schommelt wel erg overdreven. Heb et ook bij de garage laten nakijken. Zelfs de vlotter nagekeken. Niks helpt. Had wel een tijd gehad dat je bezine lucht ruikt. Maar dat heb ik al heel tijd niet meer.

        #17983343
        Cobus
        Deelnemer
          Lid sinds:
          28 February 2010

          Die benzine lucht heb ik met vlagen, en eigenlijk alleen na een kort ritje.
          Vulslangen en tank zijn al gecontroleerd op lekkage en of scheuren.
          Maar die zij allemaal in orde.
          De benzinelucht hangt achter de auto, en komt uit de wielkast waar de vulopening zit.
          Bij de laatste apk deden ze daar moeilijk over.
          Ik heb ze dan ook lekker laten stoeien om het probleem te vinden.
          Nadat ze niks gevonden hebben is hij alsnog goed gekeurd, waar achter meteen een steekproef kwam.
          De beste man van het rdw heeft ook nog even lopen zoeken, maar kon ook niks vinden, buiten een rotte remleiding om.
          Maar deze is ter plekke meteen vervangen..

          #17983344
          Sanmo
            Lid sinds:
            22 April 2011

            Heb et precies dezelfde verhaal. Alles nagekeken. Alles is goed. Maar toch leeft ie z’n eigen leven. De benzinemeter.

          4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.