Forumindex › Forums › Modellen › Calibra › wat heb je vandaag aan je calibra gedaan
- Dit onderwerp bevat 1,027 reacties, 91 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 18 juni 2017om 21:50 door 2slow.
-
AuteurBerichten
-
30 maart 2015 om 19:57 #17852082
Ja wou ik ook maar die dash is geschilderd :thumbdown en in mijn ogen niet mooi en strak genoeg kwa afwerking. De deurpanelen zijn ook geschilderd en je ziet dat de lijne niet 100% recht zijn :thumbdown en ik wil het nu gewoon netjes hebben zit genoeg geld in.
6 april 2015 om 16:58 #17852083Voor het eerst weer eens gereden met de Calibra. Dat heet; op een grasveld (eigen terrein, onverzekerd niet in belasting) 1e versnelling, met de kids op schoot. En allemaal genieten :thumb
Lang leven het niet stadse leven :D
27 april 2015 om 19:35 #17852084niet vandaag maar de afgelopen tijd..
3.0 brommertje loopt nu op de bijbehorende omega inlaat en ecu :agent
27 april 2015 om 19:45 #17852085Mooie upgrade :thumb
1 mei 2015 om 11:13 #178520861 mei 2015 om 14:00 #17852087Gaaf een 3.0 dwars voorin.
4 mei 2015 om 08:19 #17852088Dat blok ligt gewoon orgineel er in hoor? Alleen een omega inlaat er op. Het is geen bmw haha
4 mei 2015 om 17:20 #17852089is de calibra ook met 3.0 geleverd dan?
4 mei 2015 om 20:23 #17852090nee maar wel met 2.5… onderblok van de 3.0 is hetzelfde..
blok is plug en play als je de calira inlaat+ecu houd ;)de kunst aan die van mij is de 4×4 erachter en de omega inlaat+ecu.. :agent :angel .
8 mei 2015 om 21:54 #17852091Vandaag vectra b v6 gekocht voor onderdelen voor me cali, de inlaat ecu en kabelboom had ik nodig :angel
30 mei 2015 om 15:27 #17852092vandaag mn nieuwe daily wat liefde gegeven.
gister al de motorkap vervangen voor een deukvrij exemplaar, vandaag de voorschermen.
de ene kant had een deuk (makkelijk eruit te halen maar kon een ander scherm krijgen, de andere kant had iets van chemische of brandschade. precies in de rand was alle lak opgeblazenzo stond ie vanmiddag
en zo is ie nu
nu nog de originele velgjes vinden en een nette originele uitlaat en dan is ie bijna perfect :agent
leuk op de meetings, de 3.0 4×4 en deze stock naast elkaar30 mei 2015 om 22:03 #17852093Neem maar mee na Sevenum :wub Zou misschien wel mooi zijn om hopelijk wat calibra’s langs elkaar te krijgen en foto te maken bij dat gedeelte van show en shine
3 juni 2015 om 14:47 #17852094gisteren opgehaald, en vandaag gemonteerd, de originele velgen :D :D
ook de reflectorplaat ertussen gezet en de rechter lamp vervangen (sloot niet lekker aan vanwege oud rubber)originele logo’s komen ook ergens vandeweek binnen king:
3 juni 2015 om 17:58 #17852095Ook op rood staat zo’n plaat goed. En op een rode, misschien wel de best passende velgen! :thumbup :thumb
ps. die trekhaak is wel een beetje…. :hmmz
3 juni 2015 om 18:29 #17852096vind het zelf op rood inderdaad ook het beste staan als alles origineel is, op elke andere kleur zou ik kiezen voor andere aftermarket velgen.
tussenplaat is op elke kleur heel gaaf maar ook op rood doet ie het het bestetrekhaak is afneembaar, ben alleen nog op zoek naar zo’n kapje.. iemand?? :angel
4 juni 2015 om 08:18 #17852097Op Ebay staat nog een nieuw kapje te koop: Link naar Ebay
Kost je 39 euro excl. verzenden. Ze hebben er nog maar eentje op voorraad.
9 juni 2015 om 14:53 #17852098hele lading kleine klusjes gedaan.
nieuwe luxe kentekenplaten en houders zonder reclame
alle stootstrips en skirts weer netjes zwart gemaakt
nieuwe logo’s op de achterkant en logo in de grill gemonteerd icm met gladde motorkap
chromen einddemper gemonteerdook de tussendemper/pijp 3cm verlengt zodat alles op de goede plek hangt..
kat is aftermarket troep en waarschijnlijk te kort, tussendemper zat gewoon klem tegen de bodem en klapte extra ertegen met gasgeven e.d.
scheeld ook een heel veel trilling met rijden maar vooral met stationair, stoelen stonden eerst te stuiterenen nog 100 kleine dingetjes die me niet aanstonden maar niet zichtbaar zijn.
13 juni 2015 om 18:19 #17852099Na diverse keren benzine lekkage gehad te hebben, had ik daar zo de schijt van dat ik alles van voor naar achter verwijderd heb en het met leiding uit 1 stuk vervangen heb, aanvoer en afvoer zonder koppelingen en kans op nieuwe lekkages.
18 augustus 2015 om 21:19 #17852100de 8v opgehaald van de spuiter.. zijn wat plekjes bijgewerkt :D
achter nieuw stukje wielrand erin gezet.
voorschermen en motorkap gespoten
kapje afneembare trekhaak gespoten ( ja ik heb er 1 gevonden :D )
frontplaat gespoten omdat ik hier de hoeken van had vervangen
en een lexmaul spruitstuk erop gezet omdat de originele lek wasverder is de hele auto gepolijst, moet m alleen nog goed waxen
en dit is het geworden;
18 augustus 2015 om 21:24 #17852101en ook aan de v6 bezig geweest.
koeltank vervangen en verplaatst (astra gsi tank op nieuw gelaste montagepunten)
toen had de stuurtank geen huis meer, deze dus maar achter de bumper gezet;
en toen moest het front gespoten worden, deze dus ietswat overmatig strak gemaakt :agent
(uiteraard dichtgelast, plamuur wat je ziet is voor de laatste onevenheden en nog niet geschuurd)19 augustus 2015 om 04:33 #17852102:thumb
20 augustus 2015 om 11:17 #17852103:thumbup
21 augustus 2015 om 18:52 #17852104Vandaag naar Circuitpark Zandvoort geweest te vrijrijden. Onder weg de teller over de 180.000 km getild. 1 rondje toerklasse gedaan. Was best druk de sessie van 15:00 uur.
Iemand een (op het eerste oog nette) Golf mk2 GTI zien afschrijven :cry in deze sessie, sonde!! En oog in oog gestaan met een omgekeerde Imprezza :shock: schrik!!
Meteen ff een paar duizend km extra slijtage aan mn banden toegevoegd. Die sjit smelt gewoon.En trouwens…… voorwielaandrijving SUCKS… :fy1
22 augustus 2015 om 08:54 #17852105blij dat jij m wel heel heb gehouden..
maar daarom heb besloten om de calibra voor de straat te gebruiken en heb ik een omega gekocht om een circuitspeeltje van te maken.
als ik die ondersteboven in t gravel parkeer sta ik te lachen ipv te huilen :-Pen kwa gewicht sta je van te kijken als ie goed leeg leeg (geskinde deuren e.d.).. is dik 300kg uit straks
11 september 2015 om 14:10 #17852106Vandaag eindelijk de tijd gehad om mn DbilasDynamic Flowmaster definitief te installeren in de Calibra. Heb hem er al in gehad onlangs maar zat nog niet vast. Weer moeten uitbouwen om dat ik de auto nodig had. Nu een steun gemaakt zodat hij vast zit en niet over de carrosserie schuurt. :D
Plaatje bij ut praatje:
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.