Forumindex › Forums › Modellen › Calibra › wat heb je vandaag aan je calibra gedaan
- Dit onderwerp bevat 1,027 reacties, 91 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 18 juni 2017om 21:50 door 2slow.
-
AuteurBerichten
-
18 maart 2013 om 19:09 #17851809
gekocht voor 300 >?
18 maart 2013 om 19:25 #17851810Minder hij wou er graag vanaf. ;)
18 maart 2013 om 19:36 #17851811kijk aan, hoe is ie voor de rest dan ?
18 maart 2013 om 23:18 #17851812Zijn auto was opgehaald door een bergingsdienst, omdat zijn auto niet veilig stond en waarschijnlijk zal de buurt ook wel geklaagd hebben. De kosten waren 230 euro van dat grapje:shock:
Dus hij moest idd met spoed van de auto af haha.Ga je slopen neem ik aan omdat blok kapot is, raam kapot en die schade of?
Zal wel voor 200euro geweest zijn haha of 230 voor de sleep kosten :angel19 maart 2013 om 22:39 #17851813@xr1 wrote:
Nee de naam zegt mij niets,maar hij had die blauwe v6 waar geen scurts onder zaten van mp gekocht,is een mooie bak trouwens,hij had hier wat spulletjes opgehaald en zocht een crème interieur …..
Nee die bumpers heb ik niet van mpWas met Niels ook bij die Calibra wezen kijken, best een leuke auto ! alleen kwam Niels erachter dat helaas het hele koelsysteem vol met olie zat… heb het om die reden niet gedaan.
@opelremco wrote:
Je had z´n ogen moeten zien toen ik de werkelijke waarde zei. :shock:
Ik kwam voor die badges op de deuren en de kofferklep.Maar deze had die gast in z´n zak gestoken,zei Venema.
Hij zei,
” ik reken wel met hem af als ie weer es komt” :jerry
Vond het ook wel jammer dat die cliff weg was.Was ook in Northcape gespoten.Goeiedagschotel, die badges zijn geld waard ! evenals die bumper :shock: voor 75,- verkocht.. wat een geluksvogel die eigenaar !
20 maart 2013 om 09:11 #17851814Je weet toch Sjors effe warmtewisselaar vervangen of de banjo bouten vervangen door gewone bouten en klaar maar weer.
En laat ik nou 2 van de bumpers liggen hebben
Kleine opmerking de ene staat irmscher op en de andere mattig ….
Gr Berry20 maart 2013 om 18:30 #17851815@xr1 wrote:
Je weet toch Sjors effe warmtewisselaar vervangen of de banjo bouten vervangen door gewone bouten en klaar maar weer.
En laat ik nou 2 van de bumpers liggen hebben
Kleine opmerking de ene staat irmscher op en de andere mattig ….
Gr Berryis een oplossing maar vaak kom je nog veel meer tegen eh ;)
7 april 2013 om 10:06 #17851816Eigenlijk gisteren, maar kheb m’n zomerwielen schoon gemaakt en weer onder de Cali gezet.
22 april 2013 om 17:28 #17851817Vandaag 4 nieuwe banden erop laten monteren. Continental PremiumContact2, 205/55/15 en moet zeggen nu al helemaal happy mee. Lekker stil en comfortabel.
3 mei 2013 om 05:21 #17851818ga vandaag met me mooie paarse calibra turbo naar de keuring yes eindelijk ;)
4 mei 2013 om 13:14 #17851819Vectra B 2.2 DTI 156PK
Witte Calibra Turbo 315PK
Paarse Calibra Turbo 250pkJammer dat er geen kleur bij de Vectra staat….
Je weet dan nooit welke kleur maar 156pk heeft…:jerry
5 mei 2013 om 15:28 #17851820@Robke1974 wrote:
ga vandaag met me mooie paarse calibra turbo naar de keuring yes eindelijk ;)
En zonder problemen door de keuring geraakt??
9 mei 2013 om 18:58 #17851821@knight-rider wrote:
@Robke1974 wrote:
ga vandaag met me mooie paarse calibra turbo naar de keuring yes eindelijk ;)
En zonder problemen door de keuring geraakt??
Neej afgekeurd voor Lambdawaarde iets te hoog, zo stom voor de rest was alles in orde…nieuwe lambdasonde steken en opnieuw proberen, zou mss kunnen dat ik hem volgende zomer weer verkoop, tegen dan is mijne witte turbo klaar en heb nu onvoorziene kosten moeten maken, (nieuwe auto moeten kopen) wegens zware motorschade. ga nu wel eerst deze zomer uitrijden met die paarse.
9 mei 2013 om 19:06 #17851822@81supporter wrote:
Vectra B 2.2 DTI 156PK
Witte Calibra Turbo 315PK
Paarse Calibra Turbo 250pkJammer dat er geen kleur bij de Vectra staat….
Je weet dan nooit welke kleur maar 156pk heeft…:jerry
haha ;) grappig deze motor heeft geen enkele pk meer is om zeep ;) de kleur was trouwens een blauwe vectra nu te koop op kapaza (belgie) :jerry :jerry
9 mei 2013 om 19:27 #17851823@Robke1974 wrote:
@knight-rider wrote:
@Robke1974 wrote:
ga vandaag met me mooie paarse calibra turbo naar de keuring yes eindelijk ;)
En zonder problemen door de keuring geraakt??
Neej afgekeurd voor Lambdawaarde iets te hoog, zo stom voor de rest was alles in orde…nieuwe lambdasonde steken en opnieuw proberen, zou mss kunnen dat ik hem volgende zomer weer verkoop, tegen dan is mijne witte turbo klaar en heb nu onvoorziene kosten moeten maken, (nieuwe auto moeten kopen) wegens zware motorschade. ga nu wel eerst deze zomer uitrijden met die paarse.
Met een kouwe motor laten testen ?
Katjes moeten heel heet zijn voor ze t goed doen…9 mei 2013 om 19:48 #17851824Vandaag eens wat gedaan aan de lelijke plastic strips op de auto. Met name die onder de deuren waren vreselijk. Het resultaat is niet perfect (misschien dat ik morgen ze morgen nogmaals insmeer) maar het is al vele malen beter dan voorheen:
Mijn vader heeft wellicht ook nog strips liggen in een van de garages, geen idee welke, anders ga ik tzt eens kijken in wat voor staat die zijn en die monteren. Dit heeft echter geen prio voor mij. De volgende 2 dingen die op mijn todo lijstje staan zijn: lampjes middenconsole fixen (helft doet het niet) en de airco laten repareren (kapotte buis/slang vervangen + navullen). Dat laatste wil ik dit jaar toch zeker wel doen, wordt me anders wel erg warmpjes wanneer ik na het werk naar huis rijd en de auto de hele dag in de zon heeft gestaan :shock:
10 mei 2013 om 05:49 #17851825Waar smeer je het mee in dan?
Wij gebruiken eerst All Purpose Cleaner om te ontsmetten, en daarna Trim Restorer om de strips weer als nieuwe te laten worden/lijken. Trim Restorer werkt ook waterafstotend, en zal dus niet zoals de meeste troep er bij de eerste beste regenbui er net zo hard vanaf spoelen als je het er op gedaan hebt.Ook gebruiken we bij onze eigen auto’s ook een Trim Sealant, dit is alleen veel duurder, maar dat heeft dezelfde effecten als Trim Restoren, zo niet beter, maar wordt figuurlijk zo hard als beton, en zal dan ook een flink langere standtijd hebben dan de Restorer.
De sealant zit ook op mijn ontwasemingsstrip(Sorry InjectTheVenom), en deze was nieuw, en blijft eruit zien als NIEUW :wub
Gr.
Pastra10 mei 2013 om 07:50 #17851826:argue @ Pastra.
Is plastidippen geen idee?
10 mei 2013 om 11:28 #17851827@Pastra wrote:
Waar smeer je het mee in dan?
Ik had hier nog een fles met een of ander Turtle Wax spul staan wat bedoelt is voor alle plastic strips van de auto.
10 mei 2013 om 12:02 #17851828Plastic en wax werkt niet.
Je zal iets op olie basis moeten nemen.
De ludolfs deden t met sinasappel olie…of iets dergelijks.
Maar wd 40 doet t ook wel.10 mei 2013 om 15:38 #17851829ik doe het zelf altijd met bandenzwart, lijkt op inkt werkt uitstekend en blijft lang diep zwart alleen oppassen de lak want krijg je zwarte strepen
10 mei 2013 om 16:09 #17851830Mijn tellerklok van de pakketbezorging overhandigd gekregen, dat kijkt toch net even beter zonder los pellende folie :wub
10 mei 2013 om 19:26 #17851831AnoniemLid sinds:
1 January 1970Heb je dat laten doen ja?
10 mei 2013 om 20:13 #178518321 van de weinige dingen waar ik mezelf onvoldoende mee vertrouw en wel goed moet zijn, dus ja ;)
11 mei 2013 om 12:20 #17851833@81supporter wrote:
Plastic en wax werkt niet.
Je zal iets op olie basis moeten nemen.
De ludolfs deden t met sinasappel olie…of iets dergelijks.
Maar wd 40 doet t ook wel.Turtlewax is een merk, geen specifiek product ;)
Ze maken ongelofeloos veel verschillende spullen, waar onder ook iets wat “Black Chrome” heet. Zwarte fles met zwarte inhoud.
Het heeft geen ene donder te maken met chroom, want het is een kunststof restorer die het kunststof weer mooi zwart maakt.Het is trouwens wel ongelofeloze rommel. Na een maandje of twee is het er weer af.
Ik gebruik zelf SmartWax SmartGel. Spul is transparant, water afstotend en kunststof wordt er weer heeeel erg mooi zwart van. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.