vreemde zaken

Forumindex Forums Modellen Grandland X vreemde zaken

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 72)
  • Auteur
    Berichten
  • #18460651
    jopsa
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 May 2019

      -krakende stoelen

      -krakende deuren

      -los latende bekleding

      -water verf slecht gespoten auto

      -2 aandrijfassen zonder enige aanwijsbare oorzaak kappot

      -automaat (6traps) die echt k*t schakelt, echt bonken

       

      TOPPUNT:

      -met 130km linker baan Frankrijk uitvallen(is ook lever stop geweest voor dit probleem, iets met een relais veroorzaakte dit, start stop ging dan in werking ! Dus ook met 130km uur! )

      -motor storingen oorzaak iets met olie heb al 8liter zelf bijgevuld. Nu staat hij ook weer in nood shit, turbo werkt niet, weer naar de dealer…

      eerst altijd melding olie bijvullen, en daarna week later motorstoring

      – ook een mooie, had keer 95 getankt ipv v-power ook direct storing, was een bug , auto kon wijziging niet zelf handelen !!!

      maar goed, auto kraakt en piept alle kanten, zal wel maandag morgen exemplaar hebben gehad…..

      ga mijn heil zoeken bij de Ster, maken algeheel een veel betere indruk, ook qua ontvangst en deskundigheid! Een keer niet zelf hoeven te vertellen wat er voor opties opzit en kan!

       

       

      dit zijn klachten van een andere gebruiker Quandor en@ én @………………  zou dat ook een fantast zijn denken jullie ??  Ik liet je al weten om eens alles na te lezen op dit forum en dan pas te oordelen.

      Slaap nu zacht.

      #18461403
      Corsaliefhebber
      Deelnemer
        Lid sinds:
        19 February 2012

        Tering man, zelfs de gemiddelde nigeriaanse scammer typt nog beter nederlands dan deze door woede verbeten Belg.

        Kan hier niet gewoon een slotje op ter voorkoming van deze eindeloze brie schijterij… :dank-u:

        #18461432
        Hans GLX
        Deelnemer
          Lid sinds:
          19 May 2018

          [quote quote=18461403] zelfs de gemiddelde Nigeriaanse typt nog beter Nederlands, dan deze door woede verbeten Belg. Kan hier niet gewoon een slotje op, ter voorkoming van deze eindeloze brief schrijverij…[/quote] Nou @Corsaatje, ik heb je input ff aangepast.(over typen gesproken) De pot verwijt de ketel, zou ik bijna zeggen. Scherm hier niet met ernstige ziektes, en doe niet zo denigrerend over mensen uit Nigeria, of België. :negative:

          #18461441
          jopsa
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 May 2019

            Gewoon even heel erg duidelijk corsaliefhebber…..  ge zijt EEN LOL.   Oeps, schrijffout.    Ik ken heel wat leuke Nederlanders.  Maar er is een soort Hollanders die ze in het buitenland helemaal niet leuk vinden (gedrag en arrogantie enz)  Jij bent er beslist eentje van dat pak samen met die andere.   Vele , leuke, andere Nederlanders moeten jammer genoeg dezelfde denkwijze ondergaan.  Kwestie van  “over dezelfde kam scheren”  Ik durf wedden dat jij een fervente “brie-eter” bent.

            Maar euh…..  waar staan de schreifvauten dan wel beste taalkundig.  De laatste drie lijntjes waren de mijne van voorgaande post.

            Waarom een slot ?  Je bent collega van die andere opel-verafgoder volgens mij.

             

            Wegens uw racistische uitlatingen naar onze anders gekleurde Nigeriaanse broeders stel ik voor dat ze u hier van het forum verwijderen….  Je kan het kan het zelf ook “aftertn”  :dank-u:

            #18461445
            jopsa
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 May 2019

              Nog even dan….  ter zijde, off topic.  Uw ordinaire kaasbol kan niet op tegen de smaak van een lekker stuk Brie met Frans stokbrood.  Alles wat Frans is mag er zijn, behalve dat wagenmerk ondertussen.  dat mocht ik de laatste drie jaar ervaren.

              Ervoor was het echt wel ok.  Dik tevreden over mijn eerste corsa 13 exclusive (160000km) daarna een corsa 15D (moest ik zelfs niet mee gaan tanken….   ik bedoel dat ie heel weinig verbruikte voor je weer anders gaat denken) dan de onovertroffen Astra 17TDS met het antennetje bovenop het dak,de echte dus.  300000km. Dan nog enkele echte opels en nu een misbaksel van jewelste.  Voila,nog wat brie gescheten zoals je het zegt.

              Ik ben gewoon eerlijk en dat kunnen enkelen hier precies niet goed verdragen.  Dat is jullie probleem.  Je zou beginnen denken dat jullie premies ontvangen om hier alles tegen te spreken en in twijfel te gaan trekken.  Maar ik gun jullie dat,die premies.  Een teken dat je de bijverdienste nodig hebt.

               

              #18461466
              Virgil GLX
              Deelnemer
                Lid sinds:
                10 October 2020

                Ik heb de volgende topics gestart ” Jankende kleuters”    “Welles Nietes”   “Ik heb lekker gelijk”

                Misschien dat er een paar daar verder kunnen gaan en kan dit forum weer gebruikt worden waar het voor bedoeld is.

                Elkaar helpen en ondersteunen bij vragen of ervaringen en elkaars meningen respecteren zonder elkaar af te zeiken.

                Ik mis echt een forum beheerder die dit soort zaken een halt toe roept.

                #18461474
                jopsa
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  3 May 2019

                  Volledig met je eens

                  En een forumbeheerder zou inderdaad wonderen kunnen doen.

                  #18461553
                  quandor
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    14 November 2017

                    Idd. het verlost zijn van trollen is een verademing.

                    #18461559
                    jopsa
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      3 May 2019

                      Ah,wie is er weg dan ?

                      #18461586
                      Floki
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        17 March 2022

                        Allen,

                        mijn vragen die ik in het eerste bericht stelde zijn goed beantwoord. Daarvoor nogmaals mijn dank.

                        Ik weet nu dat de gegeven antwoorden, met name door Quandor, de juiste zijn, want ik reed gisteren op de A12 en nam de afslag Ede. Waar de snelwegafrit ophoudt, starten er 2 rijstroken richting Ede. Doordat ik een streep best wel rustig overging reageerde de auto zoals ik in mijn vraag beschreef. Het is dus normaal gedrag en geen defect aan de ophanging / balancering of utljning wielen.

                        Ik heb gisteren en vandaag nog even wat testjes gedaan en inderdaad, wanneer ik netjes in het midden van een rijstrook blijf en niet in de buurt kom van strepen, dan rijdt de auto keurig netjes kaarsrecht. Als ik het navigatiescherm bedien of andere instellingen bekijk of gewoon opzettelijk naar een wegstreep stuur en ik raak redelijk plotsklaps een streep, dan reageert de auto vrij bruusk.

                        Als er een moderator meeleest dan kan dit bericht worden gesloten. Mijn vragen zijn beantwoord.

                        #18461594
                        Hans GLX
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          19 May 2018

                          [quote quote=18461586] Als ik het navigatiescherm bedien, of gewoon opzettelijk naar een wegstreep stuur en ik raak redelijk plotsklaps een streep, dan reageert de auto vrij bruusk.  Mijn vragen zijn beantwoord.[/quote] Misschien beter om Lane Assist uit te schakelen? Zo voorkom je in ieder geval het bruusk ingrijpen van het systeem. ;-)

                          #18461752
                          Floki
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            17 March 2022

                            Bedankt voor je bericht, maar ik denk dat het raadzamer is (iig voor mijn portemonnee) om geen knopjes en andere dingen te bedienen als ik op de grote weg rijd. Dan loop ik ook geen risico dat de politie mij in mijn nek zit te hijgen.

                            Dan ook nog een berichtje / bedankje naar Quandor : als mountainbiker start ik nogal eens in gebieden waar je niet direct een adres in je navigatie kunt invoeren. Zoals Quandor ik een topic nader uitlegt, is de directe invoer van coördinaten (die je bijvoorbeeld uit Google Earth haalt) volgens de officiële handleiding van de GLX niet mogelijk.

                            Vanwege het feit dat in Google Earth parkeerplaatsen in weide / bosgebied (wat coördinaten betreft) vaak goed te vinden zijn, maar je aan de coördinaten niets hebt als je deze niet kunt invoeren in je Navisysteem, was de gedetailleerde beschrijving in het topic van Quandor bijzonder handig. En idd. je moet wel even opletten dat je de juiste navigatie / datumnotatie gebruikt, anders kom je honderden kilometers  verder uit.

                            Ik was een dag of wat offline want er is meer tussen hemel en aarde dan het Opelforum. Zo zag ik de berichtjes van Virgil GLX, Quandor en Jopsa van de afgelopen paar dagen. Eerst begreep ik ze niet helemaal, maar omdat ik vanochtend wat tijd over had ben ik eens wat gaan rondneuzen op het forum.

                            Ik ontdekte dat de meeste GLX bezitters vraagjes hebben of kleinere dingetjes ter sprake brengen die niet echt heel spannend zijn. Een enkele GLX rijder schrijft problemen te hebben met de GLX.  Een enkele van die post echter wel heel vaak dezelfde berichten. De vraag die bij mij een beetje bovenkwam is of Jopsa inmiddels wel door heeft dat we nu wel weten dat hij ontevreden is over zijn GLX. Toen ik een aantal forumberichten had gelezen meende ik daarom wel te begrijpen wie Quandor bedoelt in zijn berichtje van 30 maart.

                            #18461758
                            jopsa
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              3 May 2019

                              [quote quote=18461752]B Ik ontdekte dat de meeste GLX bezitters vraagjes hebben of kleinere dingetjes ter sprake brengen die niet echt heel spannend zijn. Een enkele GLX rijder schrijft problemen te hebben met de GLX. Een enkele van die post echter wel heel vaak dezelfde berichten. De vraag die bij mij een beetje bovenkwam is of Jopsa inmiddels wel door heeft dat we nu wel weten dat hij ontevreden is over zijn GLX. Toen ik een aantal forumberichten had gelezen meende ik daarom wel te begrijpen wie Quandor bedoelt in zijn berichtje van 30 maart.[/quote]

                               

                              Ook hier nog eventjes een opmerking….  Ofwel kan je niet lezen ofwel lees je erg selectief….  Selectief dus want je meldt dat je een aantal forum berichten las.  Ga eens deftig terug in de tijd en neem vooral veel tijd.  Ik ga het gezever alvast niet voor u opzoeken.

                              Kleine probleempjes zeg je ??   Lees eens andere posters er op na zoals Grandsteef…..    Waarschijnlijk ook een fantast.  Een wagen die aan 130 km per uur stilvalt lijkt me niet echt een klein probleem…..

                              Andere posters klagen ook over wiswassers die vanzelf gaan wissen wanneer de motor niet draait.

                              Ik ga niet alles opnoemen want dan ben ik weer een zaag.

                              Het ga je goed met uw perfecte wagen

                              #18461763
                              Floki
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                17 March 2022

                                Beste Jopsa,

                                ik moet iets bekennen : ik ben niet zo’n doorgewinterde internetgebruiker en zodoende wist ik eigenlijk niet zo goed wat er werd bedoeld met trollen. Ik ben dus wat gaan Googlen en heb zodoende geleerd wat het betekent. (ik persoonlijk zou in ieder geval niet blij zijn met de titel van trol)

                                Ik denk dat jouw laatste bericht (en een berichtje of wat daarvoor) een zuivere vorm is van wat men bedoeld met trollen / een trol zijn. Waarom jouw nare suggestieve opmerking waarin je mij succes wenst met mijn perfecte auto? Dat is toch trollen? Heb je dat zelf niet door?

                                Ik had en heb niets tegen jou, maar door jouw wijze van berichten gaan bij mij heel langzamerhand de haartjes wat overeind staan.

                                #18461765
                                jopsa
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  3 May 2019

                                  Misschien delen jullie wel een wagen ??  Dan hebben jullie inderdaad beide een goeie vast.

                                   

                                  Leg me gewoon eens uit waarom problemen niet beschreven mogen worden ?

                                  Leg me eens uit waarom, als iemand ontkent of iets belachelijk maakt, je niet mag herhalen.

                                  Leg eens uit waarom je in verschillende topics niet mag herhalen, zelfs tot vervelens toe wanneer een ontkenner steeds iets in vraag stelt.

                                  Hoe meer mensen weet hebben van bepaalde problemen hoe beter.  Hopelijk leest OPEL hier mee (ik vermoed het wel maar onder de naam Quandor dan) en kunnen ze even nagaan over hoeveel klachten die hier beschreven worden ze reeds aangifte kregen.  (ik ben zeker van heel wat maar hun neusje bloedt nog steeds)

                                  Weet je wat ?  Help dan in mijn geval als je kan.  Dan kan ik aan Opel laten weten dat Floki of Quandor van het Opel forum een eventuele oplossing hebben voor de zich stellende problemen. (misschien corsaliefhebber ook)   NOGMAALS HERHALEN : de mastertechnieker van de dealer, de ingenieurs van Opel die bijgeroepen werden, de gerechtsexpert (die geen sukkelaar is) vinden het niet ondanks hun kritisch standpunt.  De video’s zijn er van veel mankementen.  kan je niet omheen.

                                  Duidelijk feit ; opel Belgium antwoordt niet op de vragen van het gerecht.  Hoe arrogant en klantonvriendelijk kan je zijn.  Van de duizenden euro’s die deze zaak kost betaal ik er zelf 0,0.   Denk je dat de verzekering al dat geld zou uitgeven als er niks aan de hand is ?

                                  Ohja, zal het volgende zijn wat jullie aanhalen dan zijn dat ik misschien zelf verzekeringsmakelaar ben ???  Met jullie weet je hier nooit.

                                  Voor alle duidelijkheid :  dit is hier geen forum.  Dit is een klucht.  Je mag hier enkel zeggen hoe goed de wagen is.  Navigatieprobleempjes worden vluchtig opgelost via update-links.  Maar zware problemen…..  neeeeee hoor.  Onmogelijk.  Enkel belachelijk maken en ontkennen.  Een echt forum dit. Maar ik blijf volgen en lachen met jullie ontkenning.  Echter wel heel ontgoocheld naar mijn mooie Franse electronisch misbaksel kijkend.  Ontgoocheld in de wagen he, niet in jullie alwetenden.

                                  Wie deze wil overkopen gelieve zich te melden !  Echter met melding “in de staat waarin hij zich bevindt met kennis en melding van alle gebreken door de verkoper aan de koper meegegeven.”  Geen discussie over het meegeven van de gebreken want jullie zeggen dat ik deze steeds herhaal.  Daar ben ik dus veilig.   Wie o wie neemt die van mij over ?  Floki ?  Corsaliefhebber ?  Quandor ?  Laat iets weten gasten.  Hij is direct beschikbaar.

                                  Nog eentje dan…..  De advocaat van de dealer probeerde ondertussen via een brief aan de gerechtsexpert de zaak nog wat te rekken….  De gerechtsexpert wenste daar niet op in te gaan daar bepaalde zaken dan opnieuw zouden moeten gebeuren en dat weer 5 maanden extra tijd zou kosten.   Dit vooral even gemeld daar de alleswetende Quandoren ook de werking van het Belgische gerecht in vraag stellen en me ook daar wat probeerde belachelijk te maken.  Hoe kan het nu dat er nog geen uitspraak is zeiden ze enkele maanden terug….   Wel omdat het gerecht trager is dan achteruit glijdende slak en de verantwoordelijken hun verantwoordelijkheid ontlopen en de zaak willen vertragen.  Zij rijden immers niet met deze wagen rond he.  Ver van hun bed show.   Ik ga nu eens iets stouts zeggen quandor en de zijnen.  Het zou eens goed zijn voor jullie mening mocht een gezinslid (vrouw of kinderen als je die hebt) zo een wagen aangesmeerd krijgen met dezelfde mankementen.  Ik denk dat je dan anders zou praten wanneer je ze in een ziekenhuisbed, na het stilvallen van de wagen en in stuurslot gaan bij een zekere snelheid, moet gaan bezoeken.  Maar,voor alle duidelijkheid wens ik dat dus niemand toe vooraleer je me weer van iets gaat beschuldigen.

                                  #18461768
                                  jopsa
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    3 May 2019

                                    [quote quote=18461763]Beste Jopsa, ik moet iets bekennen : ik ben niet zo’n doorgewinterde internetgebruiker en zodoende wist ik eigenlijk niet zo goed wat er werd bedoeld met trollen. Ik ben dus wat gaan Googlen en heb zodoende geleerd wat het betekent. (ik persoonlijk zou in ieder geval niet blij zijn met de titel van trol) Ik denk dat jouw laatste bericht (en een berichtje of wat daarvoor) een zuivere vorm is van wat men bedoeld met trollen / een trol zijn. Waarom jouw nare suggestieve opmerking waarin je mij succes wenst met mijn perfecte auto? Dat is toch trollen? Heb je dat zelf niet door? Ik had en heb niets tegen jou, maar door jouw wijze van berichten gaan bij mij heel langzamerhand de haartjes wat overeind staan.[/quote]

                                     

                                    Lieve jongen,

                                     

                                    Ikzelf ben echt slecht met computers.  De leeftijd.  In een tijd opgegroeid waar computers niet aan de orde waren in scholen.  De middeleeuwen weet je.

                                    Van trollen weet ik niks.  Echter drollen lopen er hier genoeg rond.

                                    Ben ik nu weer een trol ?

                                    #18461771
                                    jopsa
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      3 May 2019

                                      En ja,  Ik wens je veel succes me uw mooie wagen.   Ik ben blij dat de uwe perfect is.  Is daar iets mis mee ?  Net zoals mijn schoonbroer heel veel plezier heeft van zijn grandland die een jaartje jonger is….

                                      Is de uwe betaald ?  Ik vermoed van wel.  Wel,dan weet je wat dat ding kost en dan mag hij toch wel naar behoren werken.  Er zijn er hier dan die gaan vergelijken met mixers en wasmachines…..  Maar de prijzen van die zaken liggen wat lager van die zaken.  Las je die belachelijke posts ook na ?

                                      Nu weet ik het ook.  Je leerde me bij.   DE oppertrol hier is Quandor.  Neem enkele dagen de tijd om hier rond te lezen dan snap je het wel als hij natuurlijk niet nog meer posts verwijderde ondertussen want dan is de logica verdwenen en komen andere personen raar uit de verf inderdaad.

                                      Maar blij dat jullie een vriendschap ontwikkelden.

                                      Ter zijde     Mijn haartjes en die van vele anderen (die het forum reeds verlieten en enkelen die alleen nog meelezen) staan al maanden of jaren recht met reacties zoals die van u nu en die van quandor al heeeel lange tijd.  Nu, zolang het maar de haartjes zijn want anders is er iets mis.  Ik bedoel dat sommige mensen kicken op het creëeren van dergelijke situaties.

                                       

                                      #18461774
                                      Floki
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        17 March 2022

                                        Beste Jopsa,

                                        ik heb  geen enkele zin mij te mengen in het gedoe tussen jou een Quandor. Wat ik je wel mee wil geven (omdat je aanhaalt dat je slecht bent met computers) is het volgende : zoek eens in google op wat een computertrol is. Zo wil je toch niet te boek staan? Je laatste berichten doen mij wel vermoeden dat je weinig anders wil dan ruzie zoeken.

                                        Ik ga je daarom veel succes wensen met je rechtszaak en ik hoop dat je van het gerecht gaat krijgen waar je recht op hebt.

                                        #18461776
                                        jopsa
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          3 May 2019

                                          Ik dank u oprecht voor uw laatste zin.

                                          En opzoeken ga ik niet doen.  Enige intelligentie deed me wel iets vermoeden.  Maar er is zoiets als   de pot verwijt de ketel dat ie trol ziet

                                           

                                          de ruziezoeker ben ik niet.  Ik antwoord. (op de duur wat minder beleefd wel)

                                          Ik meld problemen.   Dat valt bij sommigen niet in goede aarde maar daar kan ik niks aan doen.

                                          Vooruit dan.  Ik meen het : het ga je goed.  En nog veel jaren gewenst met uw wagen.   Voor alle duidelijkheid wil ik dat deze wagen van de markt gaat.  Ik hoef geen centen terug.  Ik wil gewoon dezelfde wagen als deze maar een goed functionerende.  Ik vermoed dat dat duidelijk, redelijk,  eerlijk en menselijk is.

                                           

                                          #18461779
                                          quandor
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            14 November 2017

                                            Hoi Floki,

                                            nogmaals blij dat je problemen / vragen opgelost zijn. Kom je nog eens een keer iets tegen, open dan gewoon een nieuwe vraag. Je mag mij ook een pb sturen al is dat voor andere lezers weer niet te zien en sommige vragen leven ook bij andere mensen dus dat zou dan jammer zijn.

                                            Ik moet toegeven dat er hier en dan een bezemsteel overvliegt. Het ding vliegt vrij hoog zodat ik niet echt kan zien wie of wat erop zit, maar ik heb zo mijn vermoedens……….

                                            #18461781
                                            jopsa
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              3 May 2019

                                              Ik wacht op uw antwoorden op mijn wagenproblemen Quandor.  Help me aub.

                                              #18461784
                                              jopsa
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                3 May 2019

                                                [quote quote=18461779]Hoi Floki, nogmaals blij dat je problemen / vragen opgelost zijn. Kom je nog eens een keer iets tegen, open dan gewoon een nieuwe vraag. Je mag mij ook een pb sturen al is dat voor andere lezers weer niet te zien en sommige vragen leven ook bij andere mensen dus dat zou dan jammer zijn. Ik moet toegeven dat er hier en dan een bezemsteel overvliegt. Het ding vliegt vrij hoog zodat ik niet echt kan zien wie of wat erop zit, maar ik heb zo mijn vermoedens……….[/quote]

                                                Geloof jij echt in sprookjes en vliegende bezems ?  Ok dan……

                                                Dan maar hopen dat die bezem zijn motor plots niet stilvalt en in stuurslot gaat…..  Gelukkig geen koffer op die bezem en ramen die vanzelf opengaan.  Lijkt me de ideale oplossing vriend Quandor.  Eindelijk een heeeel verstandig antwoord.

                                                Zo blijven we bezig he vriend.

                                                 

                                                Bij deze een oproep.  Gelieve al uw problemen via PB te melden bij techneut Quandor.  dan gaat het er hier vredelievender aan toe.

                                                #18461833
                                                quandor
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  14 November 2017

                                                  Jij wil altijd het laatste woord (bericht), kom svp met je bericht, dan heb je wéér het laatste…….. en bevestig je je …..status.

                                                  #18461853
                                                  jopsa
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    3 May 2019

                                                    Hier ben ik.  Maar ik moet je nu echt wel ongelijk geven…  Wie haalde plots uit het niets een aantal dingen uit het verleden aan ?  Waarschijnlijk weet je niet wat ik bedoel of wil je het niet weten.  Even uw tijd nemen en terugspoelen in de tijd en posts (als je ze al niet verwijderde)

                                                    Je bent echt een heerlijke kerel en je maakt me nog steeds aan het lachen.

                                                    Dus eigenlijk wil je zeggen dat jij steeds het laatste woord wil.  Als je met antwoorden afkomt die steek houden gun ik je dat.

                                                    En help me nu aub met het oplossen van de problemen met deze wagen in plaats van te zagen en te ontkennen.   Ik durf ze (= de problemen) al niet meer opsommen want dan heb je weer commentaar.  je kent ze nu al van buiten vermoed ik.  Wel techneut….. help me dan als je kan.  Ook de PSA of OPEL ingenieurs zullen je dankbaar zijn en je krijgt waarschijnlijk een hogere functie bij Opel.

                                                    Kom op met de oplossingen.  Je kent ze ,ik weet het.

                                                    #18466850
                                                    Floki
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      17 March 2022

                                                      @Jopsa : jij hebt niet echt veel geluk gehad (en kennelijk nog steeds niet) met de auto. Ik heb de afgelopen twee weken het forum op verschillende mij best wel interesserende onderwerpen eens wat uitgebreider doorgelezen en kwam de nodige dingen tegen die jouw auto mankeren. Da’s best wel heftig om te lezen.

                                                      Ook kwam ik berichten tegen dat er een juridische procedure was gestart. Is die al afgelopen?

                                                    25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 72)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.