Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › updates aan de astra !!
- Dit onderwerp bevat 1,262 reacties, 71 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 20 augustus 2017om 20:30 door soepkiepe.
-
AuteurBerichten
-
15 januari 2012 om 19:04 #17860022
gister armsteun er in gemaakt.
vandaag de angel eyes meer eens er in gezet.
pff weer aan de voorkant bezig, weer elende met die schade.
maar om eerlijk te zijn geen zin om dat allemaal te maken, dan moet ik er een heel nieuw front in laten lassen!
k wil eerst eens kijken wa een andere motorkap doet.
me gril klopt niet, gaten in de bumper zitten er iets naast, aan de goeie kant steekt de grill ook aardig uit,k denk dat wanneer ik een goedkope astra er bij kan kopen wel ff ga twijvelen:P
bouw ik alles wel over. :jerry
dat is en blijft de grootste ergenis aan die auto.
ach ja, had hem ook goedkoop.
vermoeden was ook lekke koppaking, die is nog heel, dus heeft me veel geld gescheeld:Pheb geen fotos, zal morgen wel ff wat fotos maken ;)
15 januari 2012 om 19:26 #17860023Ik had je laatst een prima vervanger geadviseerd, is dat niks ??
Rik :)
15 januari 2012 om 19:29 #17860021automaat?
nee dank je haha:Pben nog een beetje aan het twijvelen, ik heb hier aardig wat aan veranderd, en zit een beetje geld in, maar een station lijkt me ook nog wel wat eigenlijk :P
en om er nog eens 120 euro belasting bij in de 3 maand te moeten missen word me ook weer wat te gek.15 januari 2012 om 19:33 #17860024AnoniemLid sinds:
1 January 1970Hey vriend, niks tegen automaatjes he! :jerry
15 januari 2012 om 19:37 #17860025zeg ik toch ook niet?
heb zelf calibra automaat gehad, kickdown is een verkeerde mogelijkheid voor mij dus daarom geen automaat.
ten 2e vind ik een automaat voor luie mensen haha.maar een oldtimer mag van mij gerust automaat zijn trouwens.
wel dubbelzinnig, maar ja weet niet waarom;)15 januari 2012 om 19:38 #17860026AnoniemLid sinds:
1 January 1970haha is ook een grapje he ;)
Had het eerst ook niet op automaatjes, maar nu ik er een heb valt het me reuze mee :)
16 januari 2012 om 10:02 #17860027hierbij de fotos.
als je meer van de armsteun wil zien dan geef ma een brul ;)de armsteun.
de angel eyes.
dat op het glas is ijs van vanmorgen:P
en helaas was het al weer wat te licht vanmorgen.
maar ja, hier moet je het maar ff mee doen.:P
stand 1
nja wel slechte foto zo zie ik:Pdan standje 2.
nu het leuke :P
mijn grill, zoals ik al zij is volgens mij heel mijn front scheef :P
ik heb rechts schade, en mijn grill ziet er links zo uit.
ben bang dat dat ook nog es apk afkeur word zo :Pdan me richting waar ik het over had :P
hang vast aan uhhh 3 ty-raps :angel :angel :angel
maar ik kan me er niet heel druk om maken raar genoeg.
die schade begint me zo de strot uit te hangen dat ik er soms wel eens aan denk om alles wat ik er aan gedaan heb over te zetten naar een andere f en deze weg te schoppen :swear
maar ja, dat gebeurd voorlopig ook ma niet:P16 januari 2012 om 10:09 #17860028trouwens..
uit gein zijn deze 2 shops gekomen.
nu moet ik zeggen dat op een paar kleinig heidjes dit wel heel vet lijkt:P
wou hem er toch ff bij zetten haha:P
mocht he ooit zo ver komen dat ik er zulke wielen onder heb.
dan de stootstrips en deurklinken mooi zwart maken en donkerdere acherlichten er in :jerry
en zo met verlaging, vind het wel mooier, maar ja, dan kom ik geen drempel meer op denk ik:P
tsja of airride van maken haha:P:P
16 januari 2012 om 13:23 #17860029Volgens mij heb ik geen toestemming gegeven om mijn shops te gebruiken :argue ……… :jerry :jerry :jerry
16 januari 2012 om 13:24 #17860030Ziet er wel mooi uit met die angel eyes, lijkt mij ook wel wat.
16 januari 2012 om 14:34 #17860031ben er ook zeker wel trots op :P
heb ook al op mp gekeken voor de oz racing velgen haha.
alleen zijn ze vaak een andere steek.
maar vind het echt wel wijs staan.
ben nu aan het twijfelen als ik me velgen nog verder ga polijsten, of dat ik ze maar wit ga spuiten:P
dus… als iemand zich geroepen voelt?
1maal gepolijst?
1maal wit?
en zo nodig een beetje verlaagd?:P16 januari 2012 om 14:51 #17860032AnoniemLid sinds:
1 January 1970Netjes hoor. Alleen van die plaat ben ij niet zo’n fan..
Die schade, tja.. andere motorkap/zijscherm zou al een groot verschil maken lijkt me?16 januari 2012 om 14:52 #17860033knipperlichtje zit toch vast?
vast is vast en hoe dat boeit niet zo
bij mn vectra zat de accu vast met een spanband king:
wat wel een probleem is is de stand van je rechter koplamp
volgens mij staat die een beetje naar binnen aan de onderzijdewat de shopjes betreft vind ik de velgen er wel koel onderstaan
maar dat verlagen :sleeping
ik zou alleen de voorkant doen, de 2e shop is helemaal of ie met zn kont op de grond hangt
bovendien kan ik uit ervaring zeggen dat als je vaak een aanhanger sleept en ook nog wat gewicht in de koffer
is het niet fijn, wielen die aanlopen in je wielbakken bvgr mario
16 januari 2012 om 15:15 #17860034Ziet er al stukken beter uit ook met die armsteun. :thumb
16 januari 2012 om 15:16 #17860035Verlaagd en de velgen wit gemaakt, heb alleen geen flauw idee hoe ik de velgen kan polijsten met photoshop.
16 januari 2012 om 15:19 #17860036Heb hem trouwens iets minder verlaagd dan bij de vorige foto.
16 januari 2012 om 15:22 #17860037:thumb beterr
16 januari 2012 om 16:43 #17860038@Mr.F wrote:
Netjes hoor. Alleen van die plaat ben ij niet zo’n fan..
Die schade, tja.. andere motorkap/zijscherm zou al een groot verschil maken lijkt me?klopt precies wat je zegt, vooral de laatste 2 woorden kloppen helemaal!
mijn slotplaat is aan stront geloof ik.
hoe precies wat er gebeurd is ik snap er geen hol meer van.spatbord kun je de schade aan zien.
motorkap zelfde.
slotplaat heeft 3 punten waar de verf er af is “geknapt”
de bevestigingpunten van de grill zitten ongeveer een halve cm naast het midden van het gat in de bumper waar ze in moeten.
de grill steekt dus ook uit zoals op de foto te zien, dus grill zit verkeerd, niet de bumper.
aan de andere kant (stuurkant) zit het onderste bevestingslipje ongeveer een cm boven het punt waar ie aan vast moet. me pink past er tussen.
achter de bumper zit zo ijzeren ding, weet ik veel hoe dat heet, die zit los. (hoort gepunt last.)
mijn “losse”richting aanwijzer komt niet in de gleufen van de koplamp.
koplampen missen ook dinge trouwens, zo is aan de slechte kant dat halve oog waar de richting aan hoort afgeknapt.al met al een schade die heel irritant is. ik vraag mij dus ook sterk af als een nieuw front het wel red.
als ik mijn grill zet zoals ie hoort dan heb ik ruimte tussen grill en lamp, dus of die hele kant staat naar achter, of alleen de slotplaat zorgt voor die problemen.
tis ingewikkelder dan dat het er uit ziet, want als ik links met rechts vergelijk lijkt het allemaal aardig het zelfde :P@trashmetal wrote:
knipperlichtje zit toch vast?
vast is vast en hoe dat boeit niet zo
bij mn vectra zat de accu vast met een spanband king:
wat wel een probleem is is de stand van je rechter koplamp
volgens mij staat die een beetje naar binnen aan de onderzijdewat de shopjes betreft vind ik de velgen er wel koel onderstaan
maar dat verlagen :sleeping
ik zou alleen de voorkant doen, de 2e shop is helemaal of ie met zn kont op de grond hangt
bovendien kan ik uit ervaring zeggen dat als je vaak een aanhanger sleept en ook nog wat gewicht in de koffer
is het niet fijn, wielen die aanlopen in je wielbakken bvgr mario
stand is denk ik geen probleem ;)
op mijn garagedeur gezet, schijnen sowieso allebei even hoog, als het ook de juiste hoogte is is ten 2e ;)
als het goed is ga ik van de week ff in een garage kijken.
vorige keuring met de originele lampen is ie er ook in 1 keer door gerold, dat terwijl er 2 verschillende koplampen op zaten.ik ben niet zo heel handig met autos, kan op sommige dingen wel antwoord geven, ma de praktijk is voor mij lastiger.
en een heel front er uit slijpen en er weer in lassen red ik al helemaal niet :P:P
aan de ene kant hen ik zoeiets van.. laat maar zo, hij komt door de apk dus ik vin het best.
maar wil wel graag andere motorkap en spatbord, zodat het niet opvalt zeg maar :Pmaar aan de andere kant wil ik het gewoon goed hebben, elke aanpassing die ik vooraan doe kom ik die schade tegen waardoor dingen niet altijd passen en zo.
en dat verlagen en die aanhanger en zo ben ik met je eens.
maar uhhh staat die shop van die witte velgen die ik heb hier nu wel of niet boven? ik zie hem namelijk niet, maar kpn is volgens mij bezig want tv en pc zijn ook bijde zeer traag van begrip momenteel :jerry16 januari 2012 om 16:59 #17860039die schade is inderdaad wel erg jammer.
mijn vorige astra heeft ook schade gehad, nieuwe bumperbalk paste er niet eens tussen. als je alles weer mooi strak wil hebben ben je wel een aardig zakcentje kwijt. onderdelen hoeven niet veel te kosten voor een f, maar de boel netjes laten spuiten is vaak niet goedkoop. ik was voor de complete neus(van een astra g) spuiten +/- 750 euro kwijt, tel ik de onderdelen nog niet mee.
misschien is dan de keus om een andere f op de kop te tikken wel goedkoper. staat genoeg op marktplaats.
had net ff gauw gekeken, zag deze toevallig voorbij komen:
http://link.marktplaats.nl/1001427374″ onclick=”window.open(this.href);return false;16 januari 2012 om 17:12 #17860040De laatste foto is met witte velgen.
16 januari 2012 om 17:14 #17860041ben ook wel een beetje aan het rond kijken ja, maar kan momenteel helaas geen andere auto veroorloven :P
heb zowieso voorkeur:P
rood
5 deurs.
zwart interieur.
ook maar zwaarder blok dan :jerry
vanzelfsprekend geen roest.
liefst nieuwe apk.
goedkoop haha:Peen sedan lijkt me ook nog wel leuk trouwens, station heb ik ook wel over zitten denken;)
ja zag ik gerrit, alleen vind ik dat niet zo mooi als de oz velgen eigenlijk.
toch bedankt.16 januari 2012 om 17:15 #17860042cabrio natuurlijk!
16 januari 2012 om 17:17 #17860043@OscaR-16v wrote:
die schade is inderdaad wel erg jammer.
mijn vorige astra heeft ook schade gehad, nieuwe bumperbalk paste er niet eens tussen. als je alles weer mooi strak wil hebben ben je wel een aardig zakcentje kwijt. onderdelen hoeven niet veel te kosten voor een f, maar de boel netjes laten spuiten is vaak niet goedkoop. ik was voor de complete neus(van een astra g) spuiten +/- 750 euro kwijt, tel ik de onderdelen nog niet mee.
misschien is dan de keus om een andere f op de kop te tikken wel goedkoper. staat genoeg op marktplaats.
http://link.marktplaats.nl/1001427374″ onclick=”window.open(this.href);return false;deze is inderdaad erg redelijk!
16 januari 2012 om 17:39 #17860044aparte angel eyes, maarja normaal ben je ook nie dus :jerry
16 januari 2012 om 17:43 #17860045@Mous wrote:
@OscaR-16v wrote:
die schade is inderdaad wel erg jammer.
http://link.marktplaats.nl/1001427374″ onclick=”window.open(this.href);return false;deze is inderdaad erg redelijk!
meen je dat?
een astra van 97 met 3 maand apk voor 1150 redelijk?
vind het nogal een duur autotje.
heb er zat zien staan met nieuwe apk voor krap 500 euro. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.