updates aan de astra !!

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer updates aan de astra !!

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 1,263)
  • Auteur
    Berichten
  • #17235995
    soepkiepe
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 August 2010

      topic ff aangepast

      #17859925
      Mr.F
        Lid sinds:
        3 November 2008

        Ziet er heel netjes uit! Veel plezier ermee!:)

        #17859926
        X.otic
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          Veel plezierige km’s er mee:D

          #17859927
          xladage
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 July 2008

            Schone motorblokken zijn altijd lastig.
            kan inderdaad iets te verbergen hebben, kan ook service van de zaak zijn.
            Altijd zelf goede proefrit maken. het liefst van koud naar warm, en dan kijken naar lekkages. Dat is de beste manier.
            Als hij de brug op kan voor de koop is het nog mooier.

            Toch veel succes en plezier er mee!

            #17859928
            soepkiepe
            Deelnemer
              Lid sinds:
              10 August 2010

              ze hadden geen groene platen dus ik kon niet ver rijden, heb er wel een stukje in gereden toen hoorde ik dus ook dat die stabi stang kapot was.
              verder blijft hij wel gewoon netjes op 90 graden met rijden, waneer hij tussen de 90 en de 100 staat slaat de vin ook netjes aan.
              alleen de slang werd knoerhard en hij lekt heel iets, dus gewoon lekker rustig door tuffen en in de gaten houden. mijn corsa lekte ook tussen de koppaking door, maar die reed rustig door met zware karren en 160 over de snelweg, nu ga ik dat de astra natuurlijk niet direkt aan doen.
              ben hem nu even aan het poetsen maar wat een rot kleur dat rooie zeg haha, dus gewoon ff lekker door smeren. ;)

              #17859929
              Mr.F
                Lid sinds:
                3 November 2008

                Ja met rood kan je lekker poetsen, bij mijn toscanarode Astra die ik hiervoor had had ik hem 1x goed in de was gezet, en daarna met de roze smartwax erover, werd hij niet dof! :)

                #17859930
                gertjuh1968
                  Lid sinds:
                  20 February 2011

                  goed bezig, een 10

                  #17859931
                  soepkiepe
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    10 August 2010

                    haha nee heb ik nu zeker niks meer aan :P
                    had ook liever een 1.6 of zo gehad, ik rijd nogal regelmatig met een redelijk zware kar, dus had ik liever wat zwaarder dan een 1.4 maar jah ik heb hem nu al :P
                    en ruilen heb voor jou ook weinig zin :P
                    was nog wat dichterbij geweest ook waar in hoogeveen woon je dan?

                    #17859932
                    gertjuh1968
                      Lid sinds:
                      20 February 2011

                      in de weide

                      #17859933
                      soepkiepe
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        10 August 2010

                        heb ik ook een tijdje gewoont, tussen motel en ziekenhuis, woon nu in de verzetsbuurt.
                        jammer joh dat je die auto niet wat eerder hebt aangeboden, ding ziet er aardig wat netter uit.
                        maar jah denk dat ik hem niet zo goedkoop had als deze, dus was hem dan denk ik als nog niet geworden, maar als ik iemand weet zal ik ff aan de astra denken

                        #17859934
                        gertjuh1968
                          Lid sinds:
                          20 February 2011

                          wij wonen vlakbij c1000 in de weide een zij straatje schuttervaar.

                          #17859935
                          soepkiepe
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            10 August 2010

                            qwa kilometers verschilt ie weinig, deze heb 200xxx op de klok staan
                            maar geen spatje roest er op, uiteraad kan het gelast zijn maar er zit geen kleurverschil of niks in.

                            #17859936
                            Duijmpje
                              Lid sinds:
                              18 April 2011

                              wat was je kwijt dan voor je astra?

                              #17859937
                              xladage
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                1 July 2008

                                Met rood poets je je dood, had een signaal-rode VW golf als eerste auto, ik heb de blaren nu nog op mn handen staan….
                                ja kom maar met de grappige opmerkingen ;)
                                Wat betreft je lekkende slang, die zou ik vervangen. Kleine mooiete toch, of heb ik verkeerd begrepen dat het de slang was?

                                #17859938
                                soepkiepe
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  10 August 2010

                                  slang lekt niet. anders had ik er ook zeker wel een nieuwe op gezet, ik wacht eerst ff af wat er met de keuring allemaal bij komt en dan stapje voor stapje die dingen maar vervangen denk ik maar.

                                  me eerste auto was een rooie volvo 440, zonder blanke lak er over dus.
                                  pff als ik hem poetste had je haast een zonnebril nodig zo mooi glimmen, 2 dagen later zag je er nog maar weinig van weer.
                                  dek dat ik maar eens een poets machine moet zien te regelen, vooral nu met weer een rooie auto, motorkap en dak krijg je dan ook al snel “sporen” op
                                  met machine minder.

                                  #17859940
                                  soepkiepe
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    10 August 2010

                                    zo, keuring zit er op..
                                    plannen zijn nu eerst weer geld bij elkaar leggen voor koppakking, koppelingsplaten en distributieset, distributie set staat op nummertje 1.
                                    heb nog folie liggen dus de achterramen gaan weer opnieuw geblindeerd worden, zwarte band op de vooruit kan ik er met wat geluk ook nog uit halen.
                                    heb nog een set bumpers met mistlampen liggen, die nog ff rood maken en er onder hangen.
                                    zal wel een tijdje duren aangezien ik de goeie kleur verf nog niet heb en geen spuit rommeltje, maar dat komt wel.
                                    dan wil ik kijken als ik met de set bumpers wat er nu onder hangt de andere bumpers nog een beetje kan aanpassen. ik zal de dingen wat er mee gebeurd hier wel plaatsen..

                                    #17859939
                                    soepkiepe
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      10 August 2010

                                      zo.. eerste raam zit er weer in, heb zelf maar even uitgezocht hoe ik ze er uit moest halen, als je het eenmaal weet stelt het ook geen donder voor.
                                      paar kleine luchtebelletjes er in waar waaarschijnlijk rommel onder zit, ondanks dat ik hem nog zo goed schoon gemaakt heb.
                                      verder zit ie super netjes op een 2 of 3 vouwen boven aan.
                                      heb me dood geveegd haast, maar ja helaas toch een vouw er in tot mijn grote spijt.
                                      k was dus opzich best wel te vreden als je na gaat wat voor pruts werk het is.
                                      bij het terug zetten kwamen wat problemen, door dat je het raam voorzichtig dichtdraait en hij langs het raamrubber gaat wil de folie al makkelijk weer wat terug drukken, dit is gelukkig ook nog weer goed gekomen.
                                      nu ga ik dat aan de andere kant anders probere.
                                      als ik de folie er op heb wil ik even met blanke nagellak de randen aan smeren, als dat droog is blijft het als het goed is beter zitten.
                                      wanneer alles klaar is zal ik wat fotos posten..
                                      de vouwen boven in is ook niet zo’n hele ramp want wil nog graag van die wind spoilertjes op de deuren hebben, als het goed is zie je het dan aan de buiten kant niet weer.

                                      #17859924
                                      soepkiepe
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        10 August 2010

                                        missie gefaald, follie in de prullenbak :fy1 :swear

                                        #17859923
                                        Hier_boe
                                          Lid sinds:
                                          9 June 2011

                                          HAHAHA het is echt een vak apart dat binderen. Je moet engelen geduld hebben.

                                          #17859922
                                          soepkiepe
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            10 August 2010

                                            het nadeel is dat het bij elke auto weer anders is.
                                            mijn corsa a heb ik ook gedaan met de ramen er gewoon in en die zaten echt kneiter strak er in.
                                            nja als het morgen mooi weer is zal ik hem ff wassen, hij is redelijk zwart aan het worden haha

                                            #17859941
                                            soepkiepe
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              10 August 2010

                                              had laatst 2 gele bumpers gekocht.
                                              achterbumper gaan we nu eens even testen als het wat lijkt en als het allemaal een beetje lukt.


                                              in de spuitplamuur.

                                              en de volgende benodigdheden staan al klaar ;)

                                              word dus echt knalrood.. signaal rood staat er op de bus, heb de kar er ook mee geverfd en is ook echt wel rood.
                                              dalijk de spuitplamuur even opschuren en zonodig even bij spuiten en dan straks even rollen.
                                              bij de plaatselijke onderdelen winkel de spuitplamuur gehaald, ik had hem eerst strak willen plamuren, ook die kier die er door loopt meer dat werd mij afgeraden omdat dit er meestal weer uitknapt.
                                              heb hem gelijk even gevraagd als ik er wel of geen blanke lak over zal doen, was volgens hem niet zo zeer nodig.
                                              waneer dit alles een beetje lukt denk ik dat ik de auto zelf ook maar signaal rood ga maken. anders lijkt het zo raar, een donker rode auto met knalrooie bumpers.
                                              waneer hij gerold is zal ik wel weer fotos posten.
                                              tips en tricks zijn welkom, dit word voor het eerst dat ik zoiets ga rollen.
                                              en moet hem toch nog weer bij schuren en spuiten dus kan hem over een uur of 2 pas rollen.

                                              #17859942
                                              gertjuh1968
                                                Lid sinds:
                                                20 February 2011

                                                :thumbup goed bezig, ben benieuwd hoe het geworden is……………………

                                                #17859943
                                                soepkiepe
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  10 August 2010

                                                  ff een paar fotos gemaakt van wat het nu is..
                                                  de grijze streep in het midden maak ik zwart, zodat het net wat meer breekt en ook om niet zo orrigineel te zijn als andere autos haha.
                                                  moet straks nog even een keer er over heen, het resultaat valt me best mee eigenlijk.
                                                  maar aangezien er van die mooie rondingen in zitten valt het niet helemaal me om het direkt netjes te krijgen,
                                                  en volgens mij heb ik ook een verkeerd rolletje, laat wat belletjes achter, maar trekken ook wel weer weg eigenlijk.
                                                  zal als hij dalijk droog is nog even een keer er over heen gaan, het zwarte word deze week niet meer want moet ik eerst ophalen.
                                                  word ook wel weer leuk want moet ik weer met de kwast doen ;)

                                                  op deze heb ik even het plakband los gehaald.
                                                  dat word ook weer zwart gemaakt, samen met die streep er tussen denk ik dat dat best mooi gaat staan, word wel lastig om dat netjes te krijgen die streep er tussen, denk dat ik een maat met airbrushs maar even ga vragen.

                                                  #17859944
                                                  Baas J.
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    19 May 2008

                                                    eeehm…ok, zo kan t ook… :hmmz

                                                    #17859945
                                                    soepkiepe
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      10 August 2010

                                                      ander grilletje ff gepast, laat hem mooi zo zitten, trek hem zwart door in de bumper ;)

                                                    25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 1,263)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.