updates aan de astra !!

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer updates aan de astra !!

25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 1,263)
  • Auteur
    Berichten
  • #17859996
    soepkiepe
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 August 2010

      dit is dus nog voor dat ik hem heb gewassen.
      heb nog geen fotos van hoe hij is na het wassen :angel
      zal binnenkort denk ik wel komen of zo, momenteel ff druk mer herinrichten van de achter thuis ;)



      op de foto lijkt het groene mee te vallen, maar zat door die hele kier heen, ook bij de voorbumper.
      maar dat is er nu dus uit.

      ben steeds blijer met mijn astratje haha.

      #17859997
      NL-Kevin
      Deelnemer
        Lid sinds:
        23 May 2011

        nu alleen nog de schade voor maken :angel

        #17859998
        DarkNL08
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 March 2010

          Schade, stootstrips, verschillende spiegels?? Ehh, afwerking :angel :angel

          #17859999
          soepkiepe
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 August 2010

            heb je alles gelezen dark? ;)
            stootstrips liggen in de garage.
            spiegels.. druppelspiegels kon ik geen ene reet in zien, staat hier op het forum ook te ruil voor originelen, de originele rechter had ik nog dus heb die er maar weer terug op gezet voor mijn veiligheid en die van het andere verkeer ;)
            schade.. moet het hele front er voor weg slijpen en een nieuw stuk in zetten, zit ik momenteel niet op te wachten en kan ik helaas financieel niet redden momenteel.
            de auto rijd, zit nieuwe apk op, dus die schade is wel het laatste waar ik mij druk om maak, ik denk dat ik binnenkort eens wil kijken wat voor verschil een ander spatbordje maakt, maar de ruimte tussen de koplamp en grill raak ik daar door niet kwijt.
            motorkap idemdito, ik wil wel, maar de portemenee laat het niet toe.
            en ik weet zelf ook wel dat met een andere motorkap en een spatbord de schade veel minder zichtbaar is, maar dat vind ik nog niet het belangrijkste ;)

            #17860000
            DarkNL08
            Deelnemer
              Lid sinds:
              7 March 2010

              OK helder! Heb ik ff gemist met lezen ;)

              Maar zou dan eerder daar geld aan uitgeven dan bumpers en verf.
              Uiteraard is het je eigen keus :D

              #17860001
              soepkiepe
              Deelnemer
                Lid sinds:
                10 August 2010

                ja ik snap ook wel wat je bedoeld, maar 2 euro voor een spuitbusje of 50 euro voor een front :P
                en dan komt er nog eens bij dat ie er op gezet moet worden, en heb zelf geen lasapparaat dus ben weer afhankelijk van een ander, zal ook vast wel een keer goed komen, maar zoals ik al zei, hij is er zelfs om goed gekeurd, terwijl de ene lamp anders straalt dan de ander, dus ik vind het eerst best zo :P hij brengt me waar ik wezen moet, en dat vind ik het belangrijkst haha

                #17860002
                soepkiepe
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  10 August 2010

                  zo, spoilertje zit er op, gsi spoiler er nu ff af, ff opnieuw spuiten want hij was aardig verkleurd.
                  te weinig blanke lak denk ik.
                  stootstrip op de achterdeur zit er ook op, op de voordeur komt er ook nog op denk ik zo.(heb maar 1 lijmklem om hem vast te zetten namelijk)

                  nog geen foto’s, die komen wel als alles er op zit :)

                  #17860003
                  soepkiepe
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    10 August 2010

                    plaatjes bij de praatjes ;)
                    alleen wel in de avond gemaakt, en met maar een 5 megapixel camera dus geen super kwaliteit.




                    heb gelijk de gsi spoiler ff opnieuw gespoten :argue :fy1
                    spuit er primer op, begint mij de verf er onder ineens op te krullen :wtf
                    eerst verfafbijt er, met zo verfkrabber er alles afgehaald, nu mooie krassen er in dus :fy1

                    volgende week even weer er af halen en dan opnieuw doen… gaan we er gelijk ff wat apparts mee doen.. maar dat zien we dan wel, als dat gaat lukken tenminste, dus dat ga ik nog even niet vertellen ;)

                    maandag word er even gekeken als naafdopjes zo beetje de zelfde groote hebben als het opel logotje achter op het spoilertje, maar als iemand er toevallig nog 1 liggen heeft hoor ik het graag via pm ;)
                    dit was het weer voor vandaag.

                    oja, voor de goed oplettende die er al over typten…. deurstrips zitten er weer op hoor :jerry

                    als ik de foto zo van de gehele zijkant bekijk denk ik dat een paar sportvelgjes hem wel afmaken.. maar ja dat laat de portemenee niet toe, die is momenteel van uienleer, als ik er in kijk springen mij de tranen in de ogen haha.

                    #17860004
                    Mr.F
                      Lid sinds:
                      3 November 2008

                      Ziet er goed uit hoor!
                      Een nieuw zijscherm en motorkap zou wonderen doen, maar als het niet gaat, helaas pindakaas. Vind toch dat hij er netjes uit ziet!! king:

                      #17860005
                      soepkiepe
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        10 August 2010

                        ach… astra gaat niet zo snel weer weg als het aan mij ligt en ik ben nog lang niet van plan om mijn laatste adem uit te blazen, dus heb nog tijd zat om dat ook klaar te maken ;)

                        #17860006
                        Astra F Vaassen
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          21 February 2010

                          Ik had toen voor 50 of 60 euro een nieuw zijscherm+motorkap in goede kleur:P Hoeft niet duur te zijn. En hij ziet er al steeds leuker uit zo, top! :thumb

                          #17860007
                          KadAstra-EF
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            24 July 2010

                            Die onderste spoiler staat je goed !!!

                            Naar ik begrijp zoek je dus een rode spatscherm rechts ??
                            Wij medeforummers zouden uit kunnen kijken voor een geschikt exemplaar voor je.
                            Tenminste, ik wil je graag helpen..

                            Rik ;)

                            #17860008
                            Gerrit78
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              15 December 2010

                              Hier op de sloop staan zat astra’s zal vast en zeker wel een rooie bij zitten.

                              Mvg, Gerrit

                              #17860009
                              Gerrit78
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                15 December 2010

                                Plaatje bij het praatje

                                staan opels zat :thumb

                                #17860010
                                soepkiepe
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  10 August 2010

                                  dank je voor de info, maar momenteel ben ik er niet naar op zoek.
                                  reden dat ik niet op zoek ben nog is dat mijn koppakking lek is en mijn koppelingsplaten aan vervanging toe zijn.
                                  dat vind ik wat belangrijker dan een mooie auto hebben.
                                  ik koop dus nu voorlopig ook niks meer aan spoilers of andere dingen voor de auto, eerst de motor maar even klaar maken.
                                  vandaag viel mij ineens op dat de ruimte tussen mijn grill en kopllamp weg is :hmmz vraag me niet hoe het kan maar dat zit nu strak.
                                  waneer de motor weer goed is gaan we eens op zoek naar een gsi motorkapje en een ander spatbord.
                                  heb dalijk een kameleon denk ik, rood en rood zit zeker verschil in :P dus wie weet ooit nog eens helemaal opnieuw spuiten en strak laten maken. maar dat is misschien en ooit :P
                                  het enige wat nu nog in de planning ligt is om de gsi spoiler nog weer mooi te maken, die ziet er nu echt niet uit, heb er ook niet mijn best op gedan omdat deze al vol zal met krassen, hopelijk is die volgend weekend klaar, anders wacht die ook maar een poosje ;)

                                  staat trouwens zat opels op die sloop jah, welke sloop is dat eigenlijk?

                                  #17860011
                                  Gerrit78
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    15 December 2010

                                    gaos in emmeloord, en wat je op de foto ziet is niet eens alles.

                                    #17860012
                                    soepkiepe
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      10 August 2010

                                      spoilertje ff wat anders gemaakt (staat ook allemaal in wat heb je gedaan aan je astra maja hoort hier ook vind ik:P)


                                      en me hoedenplankje;)

                                      van:

                                      naar:

                                      #17860013
                                      soepkiepe
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        10 August 2010

                                        pfff hier mist inmiddels al weer een hele boel waaronder mijn blauwe dashboard verlichting en zo.
                                        zal dat allemaal nog wel eens toe voegen :P

                                        vandaag toch weer wat veranderd.
                                        had een vectra gekocht die ik helas niet zelf kon slopen vanwege zijn leeftijd, maar met de sloper waar hij heen is overlegd dat ik de wielen zelf kon houden.
                                        je raad het al dus, er zitten andere wieltjes onder mijn auto ;)

                                        voor.

                                        nu.

                                        denk dat ik nu alleen minder in me kofferbak kan houden :P
                                        wielen zijn van 13 inch naar 14 inch gegaan.
                                        op de 13 inch lagen banden van 70 hoog en op deze van 80 hoog.
                                        al met al zijn mijn wielkassen dus nu ook meer gevuld.

                                        denk dat nu toch het volgende de motorkap en spatbord is.
                                        ik snap die schade nog steeds niet helemaal.
                                        tussen de koplamp en grill heb ik officieel ruimte zitten, door afgebroken bevestigings punten van de grill “hangt” ie er nu tegen aan.
                                        maar heb naar de bumper gekeken, deze zit aan beide kanten net zo ver van het spotbord.
                                        dus je zul denken dat de koplamp dan verder onder de motorkap moet staan dan de andere kant, ook dat is me niet op gevallen.
                                        heel raar verhaal allemaal :P

                                        oja heb nog angel eyes liggen, misschien dat die toch nog voorrang krijgen, kan ik misschie na het monteren de schade ook beter in schatten :P

                                        #17860014
                                        KadAstra-EF
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          24 July 2010

                                          Astra F staat er mooi bij “soepkiepe” !!!!!
                                          Houd er nu wel rekening mee dat je op je instrumentenpaneel langzamer rijdt……..
                                          Je rijdt op 14 inch wielen die dus draait het weil langzamer dan officieel moet.
                                          -offtopic staat het huis rechts leeg ? -offtopic

                                          Rik :)

                                          #17860015
                                          soepkiepe
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            10 August 2010

                                            ja ik wist dat ik nu snelheids verschil zou gaan krijgen, alleen niet hoe:P
                                            dus als ik nu bijvoorbeeld 50 op de km teller riijd rijd ik bijvoorbeeld al 60? of juist andersom :P
                                            nja met de corsa ben ik ook van 13 naar 14 gegaan, nog nooit bekeurings gehad haha, ik rijd normaal al wat te hard in de bebouwde kom, maar ff in de gaten houden dus haha:P

                                            over dat huis…
                                            nee staat niet leeg, wattan wou je verhuizen dan haha:P

                                            #17860016
                                            kwuyts
                                              Lid sinds:
                                              27 October 2011

                                              Handige website om je afwijking te berekenen: http://www.buggyboys.be/nl/tech_tellerafwijking.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;

                                              #17860017
                                              astraTD
                                                Lid sinds:
                                                9 March 2009

                                                Zal niet veel in zitten in de kmteller, grote kans dat je nu 50 werkelijkheid rijd en 49 50teller.
                                                Ik had eerst 6km afwijking en nu heb ik ook grotere banden maat door de winterbanden heb ik nog 1km verschil:P En wielkasten zijn helemaal op gevuld.

                                                #17860018
                                                soepkiepe
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  10 August 2010

                                                  dalijk ff snel er 1 af halen :P
                                                  word morgen gepolijst, kijken als dat mooi staat, weer eens wat anders.
                                                  vanmogen een astra f in het rood zien staan met een gsi motorkap en achterop de zelfde spoilers als mij, ding vragen ze 200 voor zonder motor en bak, mij wat te veel :P
                                                  maar heb hem maar een mail gestuurd als ik niet ff me motorkap en spatbord mag ruilen :P
                                                  zal ik hem eens vragen wat ie voor de spoilers wil hebben, wie weet dat ze dan nog wel ff te koop komen te staan hier;)
                                                  en als iemand er belang bij heeft mag je ook wel pm sturen ;)

                                                  #17860019
                                                  Mr.F
                                                    Lid sinds:
                                                    3 November 2008

                                                    Ziet er een stuk beter uit met die LMV’s :thumbup
                                                    Poosje geleden zo’n setje bij de sloop afgegeven trouwens haha

                                                    #17860020
                                                    soepkiepe
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      10 August 2010

                                                      thnx, toen ik ze er onder zetten was het wel ff raar kijken, auto staat nu een stuk hoger dan eerst, zoals ik al zei is de bandenmaat en de velgmaat.
                                                      heb nu geen zin meer om het wiel om te wisselen, morgen optijd maar ff doen, maat van me gaat hem dan ff polijsten.
                                                      heb van die sloop vectra ook nog chromen biesjes af gehaald, wil ik in de bumper maken.
                                                      nadeel is dat ze nu allemaal krom en rond geworden zijn, door het er af halen, maar ja, zal ook wel weer goed komen.
                                                      morgen denk ik maar ff naar die garage toe gaan die die andere astra heb staan, wie weet kan ik nog wat overleggen met hem :P

                                                    25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 1,263)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.