Type goedkeuring

Forumindex Forums Modellen Grandland X Type goedkeuring

7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
  • Auteur
    Berichten
  • #18368364
    jjschelling
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 May 2019

      Vanmorgen door dealer gebeld GLX 1.2 handschakel / Innovation (volgens bestelling model 2019a) ik kan de auto uitleveren.

      Ruim uur later sorry werkplaats komt met leverstop, we hebben nog geen idee wat er is dus we maken als er meer duidelijk is een nieuwe afspraak met je.

      Benieuwd wat het is.

      :cry: :cry:

      #18368394
      jjschelling
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 May 2019

        Ook ik dezelfde reactie van Opel NL

        Via dit bericht informeren wij u over een update aangaande afleverstop.

        Wij zijn geïnformeerd dat de afgifte van het Europese typegoedkeuring niet eerder verwacht wordt dan week 36 (2-6 september). Zodra we concreter nieuws ontvangen, zullen wij uw dealer informeren.

        #18368476
        FransieE
        Deelnemer
          Lid sinds:
          15 August 2019

          Zojuist contact gehad met mijn dealer. Eindelijk is de type goedkeuring er voor mijn GLX en mag het kenteken aangevraagd worden.De auto heeft nu bijna 6 weken bij de dealer staan wachten. Wat de oorzaak is duister, de dealer zegt dat zij het ook niet weten maar zij vermoeden iets met de emissie waarden. Vrijdag ophalen. :smiley-car:

           

          Grandland X, 1.2benzine, handgeschakeld, Business Executive, Executive + pakket, Lederen ergonomische comfort stoelen met winter pakket, achteruitrij camera, Panorama dak, afneembare trekhaak, bicolor zwarte lm velgen, White jade,

           

           

           

          #18368478
          John Met
          Deelnemer
            Lid sinds:
            13 August 2019

            :toppie: Dat is heel positief. Hoop dat er meer mensen zo’n positief bericht hebben gekregen.

            Ga direct morgen de dealer even bellen. Veel plezier met je nieuwe auto..

            #18368505
            1980 opel
            Deelnemer
              Lid sinds:
              11 August 2019

              <p style=”text-align: center;”>En John wat zei jouw dealer?</p>
              Vandaag mijn dealer gesproken, staat nog steeds op afleverstop…….

              #18368522
              John Met
              Deelnemer
                Lid sinds:
                13 August 2019

                B-) lGoed nieuws. Mijn nieuwe auto heeft een kenteken en ik mag hem vrijdag ophalen. Pffffffff heeft lang genoeg geduurd. Maar als dat allemaal voorbij is, dan lekker genieten. Hoop dat de rest hem ook snel gaat krijgen nu.Verwacht nog wel wat extra uitleg als ik daar ben.

                #18368524
                TomGLX
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  27 August 2019

                  Ook aan mijn kant goed nieuws. Gisteren is de auto op kenteken gezet en inmiddels de auto opgehaald. Ieder bedankt voor alle info in dit topic.

                7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.