Type goedkeuring

Forumindex Forums Modellen Grandland X Type goedkeuring

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Auteur

John Met
    Participant
    • Topics 1
    • Reacties 2

Volgende week zou mijn nieuwe Grandlandx 1.2 worden afgeleverd dat wordt nu waarschijnlijk uitgesteld omdat er geen type goedkeuring van RDW is waardoor er geen kentekens aangevraagd kunnen worden. Weet iemand wat er precies speelt en wat er aan de hand is?

RonaldGLX
    Participant
    • Topics 0
    • Reacties 24

Die van mij word vrijdag afgeleverd. Nog geen kenteken gehad maar tot nu toe nog niks gehoord over uitstel.

Grandland X Business Executive 1.2 automaat Moonstone Grey, Bi-color Technical Grey velgen, Executive+ pakket, winterpakket, reservewiel, camera

1980 opel
    Participant
    • Topics 0
    • Reacties 2

Er is inderdaad een afleverstop vanwege de typegoedkeuring RDW, de mijne staat klaar maar krijgt geen kenteken.

Reden is een conflict m.b.t. de emissiewaarden van de GLx…………….

Grandland x 1.2 8traps Automaat / Business Executive / Quarz Grey / Executive+ pakket / 18" Technical Grey / zilveren dakrails / achteruitrijcamera / reservewiel Besteld 23 april 2019

RonaldGLX
    Participant
    • Topics 0
    • Reacties 24

Klopt er iets niet dan? Neem aan dat dit niet halverwege het jaar veranderd.

Ben benieuwd of ik morgen telefoon krijg.

Grandland X Business Executive 1.2 automaat Moonstone Grey, Bi-color Technical Grey velgen, Executive+ pakket, winterpakket, reservewiel, camera

John Met
    Participant
    • Topics 1
    • Reacties 2

Ik zie op RDW data dat er tot afgelopen vrijdag nog kentekens zijn afgegeven. Ik duim voor je dat je vrijdag je auto krijgt Ronald. Die van mij heeft ongeveer dezelfde specs :help:. Laten we hopen dat dit probleem rap wordt opgelost. Denk dat Opel ook niet blij wordt van niet afgeleverde auto’s.

RonaldGLX
    Participant
    • Topics 0
    • Reacties 24

Net bericht gehad dat er al de hele week een storing is bij de koppeling van Opel en de RDW. Ze verwachten morgen de kenteken gegevens……  Ben benieuwd.

RonaldGLX
    Participant
    • Topics 0
    • Reacties 24

Net gehoord dat de storing als het goed opgelost is en ze geen probleem verwachten met de levering.  Duimen maar….

John Met
    Participant
    • Topics 1
    • Reacties 2

Dat klinkt heel anders dan een type goedkeuringsprobleem. Begin nu toch wel echt nieuwsgierig te worden wat hier aan de hand is.

Als je meer weet, dan hoor ik het graag.

ArySW
    Participant
    • Topics 2
    • Reacties 5

<p style=”text-align: left;”>Ik hoop niet dat het te maken heeft met mijn contact met het RDW  afgelopen vrijdag met de vraag hoe het zit met stopzetten van Onstar, daarbij stopzetten van de automatische meldingen bij ongelukken en de wettelijke verplichting voor Ecall voor nieuwere auto’s…. (was nieuwsgierig voor aankoop van een GLX, informatie hierover op internet is karig en de dealer kon mij hierover niets vertellen). Ik wacht nog op antwoord van het RDW.</p>

RonaldGLX
    Participant
    • Topics 0
    • Reacties 24

Ik heb net mijn kenteken gekregen. Is de storing opgelost zeker. Ik kan hem als het goed is morgen gewoon ophalen. :happy02:

FransieE
    Participant
    • Topics 0
    • Reacties 2

Ik zit ook al 2 weken te wachten op de aflevering. Auto staat klaar bij de dealer maar krijgt geen kenteken. Ik hoorde dat er in Duitsland problemen zijn met diverse Bosch onderdelen waar te veel lood in zit en dat Opel dit eerst gecommuniceerd wil hebben misschien heeft dat er iets mee te maken. Verder weet ik het ook niet.

Grandland Business, 1.2 benzine,handgeschakeld, Executive en plus pakket, bicolor, panoramadak, lederpakket, camara.

FransieE
    Participant
    • Topics 0
    • Reacties 2

Ik zit ook al 2 weken te wachten op de aflevering. Auto staat klaar bij de dealer maar hij krijgt nog geen kenteken. Ik hoorde dat er in Duitsland problemen zijn met diverse Bosch onderdelen waar te veel lood in zou zitten en dat Opel dit eerst gecommuniceerd wil hebben, misschien heeft dat er iets mee te maken. Verder weet ik het ook niet.

Grandland Business, 1.2 benzine,wit, handgeschakeld, Executive en +pakket, bicolor velgen , panoramadak, lederpakket, camara.

RonaldGLX
    Participant
    • Topics 0
    • Reacties 24

Vreemd. Ik heb vandaag mijn kenteken door gehad en kan hem morgen middag ophalen.

Jan Driebeen
    Participant
    • Topics 1
    • Reacties 171

Vreemd. Ik heb vandaag mijn kenteken door gehad en kan hem morgen middag ophalen.

Heel veel plezier vanmiddag, wil je een foto delen van je nieuwe aanwinst?

Grandland X 1.2, automaat, 19”velgen, Quartz grey met zwart dak, innovation+pakket, 2-12-2017 besteld en 14-7-2018 geleverd

RonaldGLX
    Participant
    • Topics 0
    • Reacties 24

DSC_3758DSC_3753

jopsa
    Participant
    • Topics 5
    • Reacties 52

mooooooooi   net als die van mij.  Met dezelfde grijze velgen.  :happy02: :happy02: :happy02:

Grandland X innovation 1.2 turbo ecotec manueel
    moonstone grey,lederen zetels,donker getinte ruiten,cd-mp3 speler,18" velgen elegant style,park & go 2,executive pack,vaste trekhaak

RonaldGLX
    Participant
    • Topics 0
    • Reacties 24

Ik heb lang getwijfeld tussen Moonstone Grey en Pearl White. Vond deze kleur íets  mooier uitkomen op de GLX en de doorslag gaf dat ik al vijf jaar een witte auto gereden had en weer eens iets anders wilde.

Quadrijder2
    Participant
    • Topics 3
    • Reacties 29

Prachtige kleur en mooie velgen. 👍

Mooie foto’s ook.

Geniet ervan.

Grandland X 1.2 130 PK Business Executive , Diamond Black. Met camera en agr stoelen (2019) 6 handbak en afneembare trekhaak.

Jan Driebeen
    Participant
    • Topics 1
    • Reacties 171

Ik heb lang getwijfeld tussen Moonstone Grey en Pearl White. Vond deze kleur íets mooier uitkomen op de GLX en de doorslag gaf dat ik al vijf jaar een witte auto gereden had en weer eens iets anders wilde.

prachtige kleur en mooie velgen :applause01:

Ik wens je net zoveel rijplezier als dat ik heb en natuurlijk veel veilige kilometers.

Grandland X 1.2, automaat, 19”velgen, Quartz grey met zwart dak, innovation+pakket, 2-12-2017 besteld en 14-7-2018 geleverd

RonaldGLX
    Participant
    • Topics 0
    • Reacties 24

Dank jullie wel. Eerste kilometers zijn goed bevallen. :smiley-car: Nog even wennen natuurlijk maar bijna alle knopjes uitgeprobeerd.  Achterklep ben ik nog mee aan het stoeien maar daar zal ik ook wel uit komen.

Over twee weken nog even terug om de achtercamera in te laten bouwen.  Omdat het een voorraad auto was en deze daar niet in zat laat ik hem achteraf inbouwen.  Mijn Nissan had een echte 360 camera en daar wen je wel snel aan. Wilde dus zeker minimaal de achter camera.

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.