Storing stuurbekrachtiging?

Forumindex Forums Modellen Insignia Storing stuurbekrachtiging?

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
  • Auteur
    Berichten
  • #18069180
    opel_ikke
      Lid sinds:
      3 December 2013

      Ook ik ben vandaag met mijn nieuwe 2013-14 insignia bij de garage geweest voor het tikken naar links en rechts sturen. Alleen kon de service medewerker me met volle overtuiging zeggen dat opel niets aan dit probleem ging doen, geen nieuwe stuurhuis, niets.! Raar maar waar een nieuwe insignia met 5000 km op de klok en dan dit, waar ze zich gewoon uit de voeten maken met “we kennen het probleem” dag. Wordt vervolgt. viewtopic.php?f=105&t=169721# Het rare is alleen dat ik de eerste 50 km niets merk en dan begint hij te sturen met een vertragings tikje.

      #18069181
      Patrick71
        Lid sinds:
        6 February 2012

        Opel blijft dus ontkennen? Het vervangen van het stuurhuis heeft bij mij ongeveer 30.000km geholpen en toen was het euvel er weer. Ik ben blij dat de Insignia voor mij verleden tijd is. Als de Insignia rijdt is het een goede auto, maar in mijn geval waren er veel te veel problemen.

        Ik rij nu al weer 5000km in een (in mijn ogen en gevoel) veel betere auto, een BMW 320d 163pk. Wat een wegligging en rijgedrag. Ik rij elke dag met een grote smile op mijn gezicht. OK, komt ook door de fantastische 8v automaat, in de Insignia moest ik zelf schakelen.

        #18069182
        DvB
          Lid sinds:
          20 August 2012

          Stuurhuis nr 2 wordt gemonteerd. Dit 1jaar na het vorige stuurhuis. Kortom, mijn Insignia verslijt 1 stuurhuis per jaar.
          Opel heeft nog geen oplossing. Enige wat de dealer zei is dat ze een software update verwachten. Maar wanneer is nog niet duidelijk.

          #18069183
          imported_Vogel
            Lid sinds:
            21 December 2013

            Ik heb dit ook gehad ze hebben bij mijn een nieuw stuur huis geplaatst

            #18069184
            Wijchen
            Deelnemer
              Lid sinds:
              5 January 2015

              Vandaag ook mijn insignia face lift uit sept. 2013 naar dealer gebracht met zelfde klacht:
              bij zijwind op snelweg en dus lichtelijk tegenstuur een dode slag? (vergelijkbaar met aquaplaning) en knap hinderlijk!
              Bij dealer klacht geplaatst en blijkt bekend te zijn. Na update werkt bekrachtiging helemaal niet meer.
              Auto bij dealer gelaten en ook ik krijg nu een nieuw stuurhuis maar info is minimaal.
              Ik hoop op het beste, maar afwachten dus.

              #18069185
              insiisniebizni
                Lid sinds:
                6 June 2014

                Na dezelfde problemen is een update van het vorige model geplaatst, en hopsa….. probleem is verholpen…..
                Met koud weer heb ik meer last van “plakkend” stuur, dan als het >5 graden of meer is.
                Men geeft wel aan, dat als de besturing in de zomer te licht zou worden, men de normale software weer plaatst.

                Groeten

                #18069186
                Wijchen
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  5 January 2015

                  Bij mij is probleem van het plakken na een nieuwe stuurhuis (update werkte averechts) verholpen.
                  Vind wel dat de auto nu zwaarder stuurt, maar niet hinderlijk :thumb

                7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.