Stoelverwarming Astra H

Forumindex Forums Modellen Astra Stoelverwarming Astra H

12 berichten aan het bekijken - 26 tot 37 (van in totaal 37)
  • Auteur
    Berichten
  • #17985565
    Spacejam
    Deelnemer
      Lid sinds:
      21 November 2006

      Ik had eff in epc gekeken, daar staat dat je bij de bestuurdersstoel zwart en bruin/wit moet hebben en bij de passagierskant zwart en zwart/geel moet hebben. Bruin zit er altijd aangezien dat de massa is.

      Alleen die stekker xr4 moet ik dan nog eff bekijken.

      Ik heb nog eff vlug gekeken met de op-com aangezien ik begon te twijfelen of het nu wel of niet geprogrammeerd kon worden maar dit was toch wel het geval, die stekker achter de middenconsole is ook volledig bezet dus dat zit ook goed. Wordt misschien toch wel een interessante om een keer te doen, ik dacht namelijk dat het veel meer werk was. Weet iemand of stoelverwarming een beetje werkt of half leer of werkt het alleen bij volleer?

      Hmm, die matjes kosten 200 euro per stoel en dan nog de twee stuurunits :(. Of heb je die stuurunits uberhaupt wel nodig en zijn ze er eigenlijk wel? Ik lees er tegenstrijdige verhalen over.

      #17985566
      stefanDTI
        Lid sinds:
        10 May 2007

        Er zit één kastje onder de stoel en dat is de stuurunit.

        Die heb je wel nodig.

        #17985567
        Spacejam
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 November 2006

          oke, kan je daarop toevallig het onderdeelnummer zien, ik heb namelijk het idee dat die bij de vloerverwarmings matten worden geleverd, is het een relatief klein kastje iets van 4x4cm ofzo?

          De matten voor de zitting zijn ook dubbel zo duur dan als de rugleuning, volgens mij zit daar het “stuurapparaat” aan vast en moet je die van de rugleuning daarin steken.

          EDIT:
          Ik heb inmiddels het hele topic op http://www.astra-h-forum.de doorgelezen en het blijkt inderdaad dat het stuurapparaat vastzit aan de de mat van de zitting. Dan wordt het bij mij relatief makkelijk, alleen die matten plaatsen, schakelaar, relais en twee zekeringen.

          #17985568
          stefanDTI
            Lid sinds:
            10 May 2007

            Mooi hou ons op de hoogte !

            #17985569
            Sam111
            Deelnemer
              Lid sinds:
              14 December 2011

              Zou toch eens kijken bij de sloop voor 2dehands stoelen met stoelverwarming

              #17985570
              BadBert
              Deelnemer
                Lid sinds:
                17 December 2008

                Kan iemand me vertellen of het volgende mogelijk is.

                Heel misschien heb ik straks originele astra H twintop stoelen MET stoelverwarming er in.
                nu heb ik dat niet in mijn twintop.

                Ik weet dat je als je geluk hebt met wat onderdelen de boel origineel aan de praat kan krijgen, maar dan moet ik iig de rail met knoppen zoeken, en een ander paneel voor mijn dash…

                Is het ook te doen, om de stoelverwarming aan te sturen met universele knoppen voor stoelverwarming?
                Ik bedoel dus knoppen zoals deze:
                http://www.ebay.nl/itm/Heated-Pad-Seat-Heater-Car-LED-switch-set-dry-Repair-/251338379997?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a84ef52dd&_uhb=1″ onclick=”window.open(this.href);return false;
                Uiteraard gevoed via een relais met eigen zekering er tussen.

                #17985571
                Spacejam
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  21 November 2006

                  Zo duur zijn die knoppen niet (€50 nieuw), ik heb overigens nog een paar van die paneeltjes liggen, laat maar in een pm weten als je interesse hebt.

                  #17985572
                  BadBert
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    17 December 2008

                    Piano black? Dat zou suoer zijn. Die knoppen heb je idd voor 50e

                    Zal es kijken of de rest van mijn auto er op voorbereid is :)

                    #17985573
                    Juffer1
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      26 July 2006

                      Ik zou eerder ene origineel paneel gaan zoeken met een originele rail. Als je het aftermarket gaat inbouwen dan zul je ook ergens die voeding weg moeten zien te halen. Je bent sneller klaar met een rail en een dashboard deel plaatsen dan om voedingen vanaf de motorruimte naar de stoelen en middenconsole te gaan trekken.

                      Bij Stefan was het binnen een half uur klaar inclusief de REC uit en inleren.

                      #17985574
                      BadBert
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        17 December 2008

                        Rec uitleren? Je bedoelt als mijn rec niet is voorbereid?

                        Ik ga eerst eens uitzoeken of de rest van de auto er op voorbereid is :)

                        #18354266
                        BadBert
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          17 December 2008

                          [quote quote=17985571]Zo duur zijn die knoppen niet (€50 nieuw), ik heb overigens nog een paar van die paneeltjes liggen, laat maar in een pm weten als je interesse hebt.[/quote]

                          Heb een Pm gestuurd…. ;)

                          Na een hele tijd is er weer uitzicht op een nieuw interieur :P

                          #18354860
                          BadBert
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            17 December 2008

                            Helaas geen reactie meer :( was ook al een oude opmerking natuurlijk.

                            is er hier iemand anders die nog een mooi zwart paneel heeft met ruimte voor 6 knoppen buiten de alarmlichtknop?

                            OF een paneel met ruimte voor 4, met de knoppen er dan bij?!

                            Aanstaande zaterdag ga ik aan de knutsel (alle bedrading etc zit er in, relais en zekeringen heb ik al).
                            Als ik voor die tijd geen paneel heb gevonden, gaan we het aanwezige paneel aanpassen :)

                          12 berichten aan het bekijken - 26 tot 37 (van in totaal 37)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.