Snelheids impuls gever / Wegstreckenfrequenzgeber

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD Snelheids impuls gever / Wegstreckenfrequenzgeber

6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    Berichten
  • #18358688

    Massa Wietjen
    Participant
    • Topics 5
    • Reacties 45
    • Offline
    • Lid sinds:
      5 October 2011

    De ar/35. De p/51 sensor is wel aangesloten. Ik rijd alleen zonder p/14, hier is de mechanische tellerkabel op aangesloten.

    Monza A1
    Senator A2
    Vectra C
    Tigra A

    #18358694

    Ghanz
    Participant
    • Topics 90
    • Reacties 6915
    • Offline
    • Lid sinds:
      31 July 2005

    Ik had je post met foto gemist zojuist.

     

    maar is de r25 overdrive of lock Up?

     

    iets wat wel vaker door elkaar gehaald wordt.

    Een sensor op de bak is, lijkt mij puur voor km teller.

    de andere de pulsgever.

     

    je zit ook met 8 puls en 6 puls gevers he

    #18358719

    Massa Wietjen
    Participant
    • Topics 5
    • Reacties 45
    • Offline
    • Lid sinds:
      5 October 2011

    <p style=”text-align: left;”>Wellicht ben ik abuis. De bak schakelt wel 4 keer, maar hij blijft slip houden zo lijkt het.</p>

    Monza A1
    Senator A2
    Vectra C
    Tigra A

    #18358720

    Massa Wietjen
    Participant
    • Topics 5
    • Reacties 45
    • Offline
    • Lid sinds:
      5 October 2011

    Maar ik weet nu wel hoe het zit :good:   :good:

    Monza A1
    Senator A2
    Vectra C
    Tigra A

    #18358722

    Ghanz
    Participant
    • Topics 90
    • Reacties 6915
    • Offline
    • Lid sinds:
      31 July 2005

    Overdrive is een slippende overbrenging

    lock Up een vrijwel vaste..

     

    versleten omvormer wellicht?

     

    https://www.opel-infos.de/technik/getriebe/ar25_35.html

    http://forum.opelomegaportal.nl/index.php?threads/problemen-in-de-automaat.2635/

     

    misschien heb je hier wat aan

    #18359451

    GSE
    Participant
    • Topics 8
    • Reacties 2381
    • Offline
    • Lid sinds:
      5 August 2006

    Wat ik begrijp van mijn Holden V8 motor met impuls geven is dat deze de snelheid doorgeeft aan de computer zodat deze de ontsteking curve lichtelijk veranderd bij hoge snelheden zodat altijd maximale ontbranding onstaat,en ik gok dat Opel hetzelfde doet,maar je bak en boordcomputer hebben dit signaal wel nodig,om te werken logisch maar bij een handbak kan het wel eraf omdat de invloed minimaal is gok ik.

6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.