Re: Aanschaf corsa C update.(aangeschaft en klaar)

Forumindex Forums Modellen Corsa Re: Aanschaf corsa C update.(aangeschaft en klaar)

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 49)
  • Auteur
    Berichten
  • #17254818
    chieltjuh
    Deelnemer
      Lid sinds:
      25 February 2012

      Beste forumleden,

      Na een tijdje nonactief geweest op dit forum hier weer eens op bezoek.
      Na een tegenvallend peugeot forum mijn vriendin over gehaald om een voor een corsa te kijken ipv een peugeot 206.
      Ik rij al een aantal jaar een mooie GTC waarmee ik al zoon 60k heb gereden zonder ooit mij te hebben laten staan.(nu net een 100K op de teller)
      Vandaar dat een corsa mij meer ligt ook omdat ik al wat onderhoud aan mijn astra heb uitgevoerd.

      Mijn vriendin haald hopelijk binnenkort haar rijbewijs en heeft ze voor stadsritjes haar eerste auto “nodig”
      afhankelijk van de prijs en de onderhoudshistorie wil ik deze auto zelf “rijklaar maken”(dus evt nodige beurd geven ed.)

      Bij de aanschaf kan ik alle nodige tips en tool graag gebruiken!!

      Volgende opties/ideen had ik al bedacht:

      -Corsa C
      -Bouwjaar rond de 2001
      -zuinige 1.0 – 1.2 Benzine of evt een 1.4 ?!
      -Km stand 120k-140k
      -Buget max 2500,-

      Voorbeeldjes wat ik er netjes uit vond zien:
      http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/opel/m638694666-opel-corsa-1-2-16v-sport-stuurbekrachtiging.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;

      http://www.autotrader.nl/auto/4XAGF/detail/” onclick=”window.open(this.href);return false;

      Ik heb begrepen dat deze versies vaak een Dketting hebben?!
      naast de standaard dingen waar je bij een aankoop op let mischien wat model gerelateerde probleem puntjes?!
      Is het makkelijk en raadzaam om tijdens de proefrit de auto uit te lezen dmv opcom?!(mijn opcom kennis is zeer gering)