Rapporteren / Wie zijn mods?

Forumindex Forums Overige Feedback en mededelingen Ideeën, wijzigingen en tips Rapporteren / Wie zijn mods?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #18337106
    MOSHterd
    Deelnemer
      Lid sinds:
      9 February 2016

      Op 12 december heb ik voor deze vragen/opmerkingen al een topic aangemaakt in het ‘Vragen’ sub-forum. Wellicht was dit in het verkeerde sub-forum want tot op heden heb ik helaas nog geen antwoord gehad. Zodoende stel ik mijn vraag nog een keer alleen dan in het ‘Ideeën, wijzigingen en tips’ sub-forum.
      Naar mijn idee word het ‘Vragen’ sub-forum nog steeds door veel gebruikers, wellicht onbewust, verkeerd gebruikt.

      [quote quote=18334463]Ik heb 2 vragen/opmerkingen.

      Vraag/opmerking 1:
      Is het mogelijk om een ‘rapporteren’ knop toe te voegen? Dit voor als topics in het verkeerde forum staan, overtreden van regels, dat soort zaken.
      Ik kwam vandaag namelijk 2 topics tegen waarvan ik denk dat ze in het verkeerde forum staan. Nu kan ik een reactie neerzetten dat TS het in in het juiste sub-forum moeten vragen, wat kan leiden tot een nieuw topic en ook forum vervuiling. Maar het is wellicht makkelijker dat je zo’n topic kan rapporteren zodat een mod dit kan verplaatsen. Zodat deze (nieuwe?) forum-leden alsnog ‘goed’ geholpen kunnen worden.
      Het betreft:
      power steering astra
      hulp nodig bij afstellen versterker subwoofer

      Vraag/opmerking 2:
      Als ik het me goed herinner was het in het ‘oude’ forum zo dat je bij elk sub-forum duidelijk kon zien wie daar de verantwoordelijke mods waren. Is het mogelijk om zoiets weer zichtbaar te maken?

      [/quote]

      #18337110
      Senatorman
      Beheerder
        Lid sinds:
        7 November 2016

        Stuur mij even een pm betreffende de reacties welke je wilt melden.

        We zijn nog bezig met de rapportfunctie.

        Het modteam bestaat uit.

        2000
        Rizl
        Stender
        en ikzelf Senatorman

        Allen zijn globale moderators en niet per forum.

        #18337117
        MOSHterd
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 February 2016

          Ah, ik dacht dat voorheen het mod team een stuk groter was.

          Omtrend het ‘rapporteren’, het zijn niet zo zeer reacties die ik wil rapporteren. Ik heb het meer over topics die niet in het ‘juiste’ forum deel zijn geplaatst. Dit zijn ondere andere de 2 die ik eerder heb genoemd.
          Tevens als je kijkt naar een groot aantal topics dat geopend is in het ‘vragen’ sub-forum dan lijkt het mij dat deze niet in het juiste sub-forum staan. Het ‘vragen’ sub-forum zou toch zijn voor “Voor vragen betreffende de website.” Veel van de geopende topics zijn auto specifiek. Ik denk dat deze veel beter tot hun recht komen in het betreffende auto sub-forum.
          Hier onder nog enkele voorbeelden:
          Opel astra j vervanging cd400->navi900
          Soort vijzen + clips deur astra h
          Opel Astra J Automaat houd iets in koude motor lage snelheid

          Maar nogmaals, ik wil die topic starters niet rapporteren om ze te laten bestraffen. Ik wil er alleen op wijze dat die topics beter verplaatst kan worden naar een plek waar het beter tot zijn recht zal komen en wellicht sneller beantwoord/bekeken zal worden.

          #18337146
          Senatorman
          Beheerder
            Lid sinds:
            7 November 2016

            Bedankt voor de meldingen. We hebben de topics verplaatst.

            Om verwarring in de toekomst te voorkomen hebben we de vragen/opmerkingen/ideen forums ondergebracht bij Feedback en Mededelingen.

            Feedback en mededelingen

            #18337349
            MOSHterd
            Deelnemer
              Lid sinds:
              9 February 2016

              Ik zie dat (volgens mij) alleen de door mij genoemde topics zijn verplaatst.
              Gaan de andere niet auto gerelateerde topics ook nog verplaatst worden? Zeker nu het vragen sub-forum zo zit weg gestopt zullen deze topics nauwelijks bekeken en dus ook beantwoord worden.

              #18337355
              Senatorman
              Beheerder
                Lid sinds:
                7 November 2016

                welke ‘niet auto gerelateerde topics’ bedoel je. Dacht dat ik alles gedaan had.

                We hebben de vragen/informatie topics bij de feedbacks onder gebracht. Feedbacks en Mededelingen is al jaren de plek hiervoor. Ook is de index hiermee overzichtelijker en worden daar geen autovragen in gesteld.

                Ook forums die niet direct op de index staan worden gewoon en z.s.m. beantwoord. Hier hebben we een notificatiesysteem voor.

                #18337364
                MOSHterd
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  9 February 2016

                  Oeps, typefoutje, ik bedoelde de auto-gerelateerde topics.
                  Juist die auto-gerelateerde topics zullen minder snel gevonden/beantwoord worden wanneer ze in het vragen sub-forum staan.
                  Hier een lijstje die als ik het vlug bekijk in het verkeerde sub-forum staan.
                  AUX monteren CD70
                  Manta 400 met homolegatie papieren
                  info gevraagd over Zafira 2.2 2006
                  Vreemd probleem met mijn opel corsa b
                  Display symbolen Astra J 1.6 2010 automaat
                  Bestuurderskant nat corsa c gsi 2005
                  Kachel weerstand vervangen
                  hulp nodig bij afstellen versterker subwoofer

                  #18337367
                  Senatorman
                  Beheerder
                    Lid sinds:
                    7 November 2016

                    Idd. die horen daar niet.
                    Dacht zelf dat het wel mee viel met leden die niet goed bekijken waar ze hun topic in gaan plaatsen. Maar blijkbaar wat het hebben informatie en vragenforums die over de website gaan op de index erg verwarrend.

                    we gaan na welke er allemaal niet in thuishoren op hun plek zetten.

                    bedankt voor je meldingen.

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.