Soort vijzen + clips deur astra h

Forumindex Forums Modellen Astra Soort vijzen + clips deur astra h

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18337077
    GiovanniW
    Deelnemer
      Lid sinds:
      13 August 2014

      Beste

      Ik ben bezig met audio voor in mijn deurpanelen maar nu zijn al vijzen en clips gesneuveld en verdwenen.

      Weet iemand de juiste maten van deze vijzen en clips zowel voor de deurpanelen als voor de tweeterkapjes? Dit voor een opel astra h. Mogen eventueel links zijn waar ik direct kan bestellen ook :)

      Alvast bedankt.

      Giovanni

      #18337118
      MOSHterd
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 February 2016

        Wellicht kun je hier de juiste clips vinden. En anders kan de Opel Dealer je vast ook helpen, al gok ik dat je daar de hoofdprijs zal betalen.

        Ben wel benieuwd naar welke speakers je in je deurpaneel en tweeter hebt geinstalleerd.

        #18337132
        AstraFan54
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 January 2016

          Toevallig was ik ook op zoek naar deze clips en heb ik even contact gehad met de dealer. Daar kosten ze € 0,81 per stuk. Maar even een aantal bestellen. Ik weet alleen niet of de clips gelijk zijn van een Astra H en een Astra G.

          #18337166
          GiovanniW
          Deelnemer
            Lid sinds:
            13 August 2014

            ik heb ze ondertussen al gevonden op vauxhallsuperstore :)

            maar voor jouw interesse vooraan de focal ps 165f, en achteraan retro boxen van mn pa van boston pro accoustics :).
            leuk geluid juist jammer dat de deuren van opel zoals een zeef zijn tegen water..

            #18337167
            GiovanniW
            Deelnemer
              Lid sinds:
              13 August 2014

              [quote quote=18337118]Wellicht kun je hier de juiste clips vinden. En anders kan de Opel Dealer je vast ook helpen, al gok ik dat je daar de hoofdprijs zal betalen.

              Ben wel benieuwd naar welke speakers je in je deurpaneel en tweeter hebt geinstalleerd.

              [/quote]

              ik heb ze ondertussen al gevonden op vauxhallsuperstore :)

              maar voor jouw interesse vooraan de focal ps 165f, en achteraan retro boxen van mn pa van boston pro accoustics :).
              leuk geluid juist jammer dat de deuren van opel zoals een zeef zijn tegen water..

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.