Project Coupé Turbo

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Project Coupé Turbo

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
  • Auteur
    Berichten
  • #18016034
    dion87
      Lid sinds:
      22 August 2011

      geen idee, ik weet alleen wel (want ik heb ook zo als jou gereden :P), dat die beter en soepeler rijdt als je de carterventilatie laat afzuigen door het inlaattraject.

      #18016035
      OceanBlue
        Lid sinds:
        9 May 2012

        Oke maar als er vuil e.d. in die gassen zit, en deze worden aangezogen door ergens midden in het parcours, komt dit vuil toch in de turbo terecht of niet? en anders moet ik ff een gat maken in d silicone buizen voor die slang!

        #18016036
        belgium turbo
        Deelnemer
          Lid sinds:
          18 June 2010

          @OceanBlue wrote:

          Oke maar als er vuil e.d. in die gassen zit, en deze worden aangezogen door ergens midden in het parcours, komt dit vuil toch in de turbo terecht of niet? en anders moet ik ff een gat maken in d silicone buizen voor die slang!

          Of met een t-stuk geloog dat die wel voor gemaakt zijn , mijn silicone slang is uit één stuk gemaakt incl. carterafzuiging.
          Zie mijn topic viewtopic.php?f=27&t=165513

          #18016037
          turbosix
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 November 2010

            er kunnen niet alleen gassen uit maar er kan nu ook water in komen, (en andere shit)
            een heel kein appart filtertje er op kan ook gewoon!

            #18016038
            OceanBlue
              Lid sinds:
              9 May 2012

              @belgiumturbo: Ja precies zoals ie eerst was eig,, maar die gassen komen nu dus gewoon in de turbo terecht voor nog een verbranding? dan kan je het er toch beter uit laten of niet?


              @turbosix
              : Je bedoeld gewoon zo’n klein luchtfiltertje? Maar er komt aan die kant lucht uit, maakt dit dan niet uit? voor het filtertje niet zeker?

              #18016039
              belgium turbo
              Deelnemer
                Lid sinds:
                18 June 2010

                @OceanBlue wrote:

                @belgiumturbo: Ja precies zoals ie eerst was eig,, maar die gassen komen nu dus gewoon in de turbo terecht voor nog een verbranding? dan kan je het er toch beter uit laten of niet?


                @turbosix
                : Je bedoeld gewoon zo’n klein luchtfiltertje? Maar er komt aan die kant lucht uit, maakt dit dan niet uit? voor het filtertje niet zeker?

                denk dat deze toch beter terug aangesloten word op het inlaattraject zoals het de bedoeling is ;)
                en filtertje erop kan ook geen kwaad denk ik ;)

                #18016040
                OceanBlue
                  Lid sinds:
                  9 May 2012

                  Hier nog even wat updates voor de belangstellenden!

                  Intussen heb ik de nieuwe downpipe + racekat laten monteren
                  Ik ben wel van plan om binnenkort i.p.v. de kat een stuk pijp te laten inzetten met stukje voor lambda maar aangezien ik mn ouwe kat verbrand heb moest ik hoe dan ook een nieuwe!

                  Ben van ongeveer 2 inch naar 2,5 inch gegaan met breedte
                  Hier even wat foto’s!

                  Oude downpipe en kats

                  Nieuwe downpipe en racekat gemonteerd

                  Mooi rauw geluid bij hoge toeren en lekker onschuldig knallen uit de uitlaat!
                  Extra vermogen onderin zal ik wss pas gaan merken als de racekat ook weg is

                  Ook nog even een raambandstickertje geplakt en een nieuwe 2×500 watt rms hifonics subwoofer met 1000 watt versterker besteld!

                  Graag laat ik me met jullie meningen en suggesties informeren;-)

                  Greets, Frank

                  #18016041
                  2e-c14nz
                    Lid sinds:
                    5 June 2009

                    Erg nette wagen, hou er zelf ook wel van om subtiele veranderingen door te voeren, toppie!

                    #18016042
                    OceanBlue
                      Lid sinds:
                      9 May 2012

                      Bedankt!

                      Ik ook idd, soms grote en soms kleine aanpassingen maar van de blauwe raamband ben ik niet kapot, kijken of ik niet beter een zwarte kan plaatsen!

                    9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.