problematiek bij de grandland wagens

Forumindex Forums Modellen Grandland X problematiek bij de grandland wagens

14 berichten aan het bekijken - 251 tot 264 (van in totaal 264)
  • Auteur
    Berichten
  • #18552105
    jopsa
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 May 2019

      even heropfrissen voor Quandor/Floki die geen problemen zien of erkennen……….

      zie enkele andere topics

      #18552106
      Floki
      Deelnemer
        Lid sinds:
        17 March 2022

        Niet kunnen ophouden he?

        #18552112
        Hans GLX
        Deelnemer
          Lid sinds:
          19 May 2018

          Dat moet jij nodig zeggen….

          #18552115
          Floki
          Deelnemer
            Lid sinds:
            17 March 2022

            Da’s nu precies wat ik bedoel. Zal ik voor de grap eens alle berichtjes verzamelen en posten waarin JIJ hier afscheid neemt?

            #18552118
            Hans GLX
            Deelnemer
              Lid sinds:
              19 May 2018

              Je hebt nog steeds moeite met goed een tekst lezen. Als ik schrijf dat ik in een bepaald onderwerp, geen extra energie meer steek, wil dat zeggen dat ik er niet verder uitgebreid op in ga. Maar dat wil óok niet zeggen, dat ik nergens meer op reageer. Kun je dat op een rijtje krijgen? Nee zeker?

              #18552119
              Floki
              Deelnemer
                Lid sinds:
                17 March 2022

                Ik begin steeds beter te begrijpen waarom jij op een Volvo forum een waarschuwing van een moderator hebt gekregen. :yahoo:

                #18552120
                Hans GLX
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  19 May 2018

                  @Floki, jij schijnt echt niet te snappen, dat mensen hier moe van je worden? Dat ongefundeerd gebral, en dat kinderlijke gedrag van je, op een Opel forum. Een forum, dat er op gericht is, elkaar mogelijk goede tips te geven, waar nodig. Of te verwijzen naar de dealer of de importeur. Zodat je elkaar helpen kan. Want er zijn nu eenmaal legio problemen bij de PSA Stellantis producten. Dat mag jij dan wel met hand en tand ontkennen, en het afdoen als een enkel incident, maar de cijfers zeggen wat anders.

                  #18552121
                  Hans GLX
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    19 May 2018

                    Ja, omdat ik recht voor z,n raap ben. En ik zoals eerder gezegd, geen Volvo ondergoed draag. En omdat negatieve reacties van mij, niet altijd op prijs gesteld worden (ook al zijn ze onderbouwd) daar, komt een moderator in actie. Dit gebral van je, en @jopsa zo afzeiken, zou jij niet redden hoor op het Volvo forum. Dan hadden de Mods je er allang af geflikkerd. En dat voor altijd!

                    #18552122
                    Floki
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      17 March 2022

                      Ik ben iig verheugd dat je zélf nu toegeeft dat je, zoals je  hierboven zelf schrijt, negatieve reacties plaatst.

                      #18552123
                      jopsa
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        3 May 2019

                        schrijt ???

                        #18552124
                        Floki
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          17 March 2022

                          Nee, niet echt, maar een tiepfaut is van een geheel andere orde dan het gemis aan speltechnische kennis van de Nederlandse taal.

                          #18552129
                          Hans GLX
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            19 May 2018

                            Je moet dit natuurlijk niet uit z,n verband rukken. Voorbeeld: Ik vind het te gek voor woorden, dat Volvo geen normale Fysieke oliepeilstok meer aan de motoren bouwt, maar dat je het oliepeil alleen af kunt lezen, via het midden display. Dus afhankelijk bent van een sensor die dit aangeeft. Vat je dit?

                            De Volvo moderator veegt dit van tafel met het simpele antwoord: Volvo acht het niet langer nodig, dat er een oliepeilstok aan het blok zit. Punt!

                            Dus omdat Volvo dit vind, ben ik afhankelijk van een sensor, terwijl ik liever zelf met de oliepeilstok, de stand in het blok controleer. Dus wat ik schrijf is wel een feit, en de zuivere waarheid, maar in de ogen van de Volvo fanaten, is dit een negatieve opmerking. Want wij als Volvo rijders behoren de lijn van Volvo blindelings te volgen. Nou….niet dus. vat je dit? Dus laat mijn reactie wel in z,n juiste verband staan aub!

                            #18552131
                            Hans GLX
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              19 May 2018

                              Nog een voorbeeld?  Volvo heeft standaard voor de PIH en EV,s het laadpunt aan de linkerkant van de auto. Terwijl iedereen in Europa, behalve Engeland en Ierland, de auto rechts aan de stoeprand heeft. Dus logisch zou zijn, om het laadpunt aan de rechterzijde van de auto te monteren, toch? Het maakt alleen niks uit voor hen, die bij hun huis een eigen oprit hebben. Maar dat heeft niet iedereen. Dus ik vind dit een onlogische zet van Volvo. Nou heb ik gelukkig geen PIH of EV, dus ik hoef ook niet te klooien met een kabel. Maar toch, de logica van Volvo ontgaat me.

                              #18552137
                              Hans GLX
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                19 May 2018

                                Nog een voorbeeld? De coupe achtige broer van de XC40, de C40 heeft geen ruitenwisser achterop. Ook geen optie. Nu heeft deze Volvo een vlakke schuine achterruit, die bij motregen nogal snel blind word. Dan is een ruitenwisser achterop een must. Nee, zegt Volvo, dat doen we niet. Dat verstoort namelijk de stroomlijn en Cw waarde. Dus de stroomlijn gaat voor het gebruiksgemak? Ja zegt Volvo, want er is een heldere camera beschikbaar, met beeld naar achteren. Daar zit wel wat in, want bv de nieuwe Polestar 4 heeft geen achterruit meer, en alleen nog een glasheldere camera, die meer zicht geeft achter de auto, dan een achterruit. (By the way, Polestar is ook een Volvo product)

                                Polestar 4

                              14 berichten aan het bekijken - 251 tot 264 (van in totaal 264)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.