dodehoeklampjes

Forumindex Forums Modellen Grandland X dodehoeklampjes

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

jopsa
    Participant
    • Topics 10
    • Reacties 73

Hallo iedereen

De dodehoeklampjes gedragen zich al heel lang onvoorspelbaar.   Heel dikwijls licht er eentje of alle twee op zonder reden.   Meters in het rond niks te zien.

Dikwijls gaan ze op dezelfde locatie aan,dan weer niet (geen obstakel in de dode hoek).  Bij het terugrijden ook niet wanneer bij het heenrijden ze wel oplichten.    Heel gevaarlijk wanneer je aan het rijden bent en wil indraaien en plots dat lampje aangaat zonder reden….  Dan rem je automatisch wat heel erg hinderend is voor achterliggende bestuurders en onveilig….

Nog iemand ?

Ook start stop doet het weer niet meer.  Al binnen geweest daarvoor…..  Nu helemaal niks meer.

Begin me toch vragen te stellen.    Daar zal dus waarschijnlijk het prijsverschil onder andere te vinden zijn met merken zoals volvo  audi   bmw…..

Grandland X innovation 1.2 turbo ecotec manueel
    moonstone grey,lederen zetels,donker getinte ruiten,cd-mp3 speler,18" velgen elegant style,park & go 2,executive pack,vaste trekhaak

Jan Driebeen
    Participant
    • Topics 1
    • Reacties 211

Bij mij werken de dodehoek-lampjes prima, gaan alleen aan als het moet. Misschien opnieuw laten afstellen bij de dealer?

Grandland X 1.2, automaat, 19”velgen, Quartz grey met zwart dak, innovation+pakket, 2-12-2017 besteld en 14-7-2018 geleverd

Data58
    Participant
    • Topics 0
    • Reacties 11

Ervaar het ook wel af en toe maar wanneer ze moeten werken doen ze het ook. Niet storend voor mij. Start stop nooit problemen mee behalve als je het uitschakelt maar dat is een eigen keuze. Rijdt nu 60.000 met plezier mijn GrandlandX

Patrick vdIng
    Opel Grandland X 1.2 Business Edition benz automaat

André Jansen
    Participant
    • Topics 1
    • Reacties 13

:good-job: Dode hoek lampjes werken prima, maar

mochten m.i wel eerder reageren!

Start/stop probleem: Ga er een nieuwe,juiste accu inzetten en het probleem is dan opgelost. Hadden er zelf ook last van en na aandringen is er door dealer een nieuwe accu geplaatst!!!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.