Probleem met externe harde schijf – We've got contact !

Forumindex Forums Overige PC & Multimedia Probleem met externe harde schijf – We've got contact !

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
  • Auteur
    Berichten
  • #17370006
    geert666
    Deelnemer
      Lid sinds:
      21 December 2004

      Ja maar die met NFTS kun je er nooit zomaar uittrekken en die andere wel.
      Waar ligt het dan aan?
      En ook bij xp!

      #17370007
      Roelof
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Hoewel we hier van het topic afwijken kan ik alleen zeggen dat het met het sluiten van sessies te maken heeft wat overigens alleen voor flashgeheugens is omdat een HDD zijn eigen intelligentie op dit gebied heeft. Overigens komen dit soort schijven voor 99.9% standaard met FAT32
        NTFS en FAT is een bestandssysteem en bepaalt hoe data op de schijf wordt opgeslagen waar bij NTFS eventuele beveiligingen aan toe te voegen zijn.

        #17370008
        peerke1987
          Lid sinds:
          28 December 2006

          als het werkelijk zo is dat hij met een XP systeem of vista systeem (ik neem aan dattie dat heeft of ik ben er gigantisch overheen gekeken)

          De schijf er zo uit heeft getrokke, heeft hij gewoon pech gehad dat zijn format beschadigd is. 99 van de 100 keer gaat dit goed.

          Maar, je hebt hem nu met een “sata’ (dun (rood) ) kabeltje met smalle connecter aangesloten? Je ziet hem maar hij geeft de melding dat hij neit geformateerd is.

          Je zou eens het programma “get Data Back” kunnen gebruiken. Hier heb ik enorme goede ervaringen mee, en mensen die het programma kennen kunnen mij hoogstwss een hand geven.

          Geef de moed iig neit op want Veel is mogelijk

          #17370009
          Juffer1
          Deelnemer
            Lid sinds:
            26 July 2006

            Hoi Peerke,

            Ik zal eens op internet gaan zoeken of ik dat programma kan vinden.
            Ik heb de belangrijkste gegevens al wel eraf kunnen halen en zit nog te twijvelen om m eens “normaal” te formateren zodat ik m straks weer “normaal” kan gebruiken.
            Er staan nu alleen nog 2 grote games op (Call of Juarez & Call of Duty 4) die ik heeeeeel erg graag terug zou wilen hebben:P

            De USB stekker is er inderdaad tijdens het schrijven uitgehaald, maar er stond ook nergens dat dat niet mocht / kon !

            Zal eens gaan rondneuzen of ik dat proggie kan vinden !

            Gr. Arjan

            #17370010
            peerke1987
              Lid sinds:
              28 December 2006

              Arjan,

              je zegt ik heb de belangrijkste gegevens er al af kunnen halen. Hoe heb je dit gedaan dan?

              (excuse me als ik iets overzien heb)

              #17370011
              Juffer1
              Deelnemer
                Lid sinds:
                26 July 2006

                De eerste kee rdat ik m rechtsreeks via de SATA kabel op mn pc plugde zag ik m gelijk en kon ik veel documenten kopieren. Pas toen ik grote bestanden (audio / video) wilde kopieren kwam de pc vaak met de melding dat de schijf niet geformateerd was ed.

                Sindsdien kan ik de bestanden wel zien maar niet bereiken / opvragen

                Gr. Arjan

                #17370012
                peerke1987
                  Lid sinds:
                  28 December 2006

                  Origineel gepost door Juffer1
                  De eerste kee rdat ik m rechtsreeks via de SATA kabel op mn pc plugde zag ik m gelijk en kon ik veel documenten kopieren. Pas toen ik grote bestanden (audio / video) wilde kopieren kwam de pc vaak met de melding dat de schijf niet geformateerd was ed.

                  Sindsdien kan ik de bestanden wel zien maar niet bereiken / opvragen

                  Gr. Arjan

                  dat is echt vreemd…:hmmz

                  Heb je al enig vooruit gang met het programma geboekt?

                  #17370013
                  peerke1987
                    Lid sinds:
                    28 December 2006

                    ik ga je een emailtje sturen !!:)

                    #17370014
                    peerke1987
                      Lid sinds:
                      28 December 2006

                      heb je emailtje gehad??

                      #17370015
                      Juffer1
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        26 July 2006

                        Hoi Peter,

                        Heb je mail gehad. Ik zal m morgen even uitvoerig beantwoorden !

                        Gr. Arjan

                      10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.