positiefe politie topic

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer positiefe politie topic

• Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 58)
  • Auteur
    brobbel1

lees op het forum veel gezeik op de politie.
      vaak zin ze niet je vriend.
      maar het kan soms ook anders.

2 weken geleden stap ik op zaterdag ochten om 4 uur in mijn manta.
      om naar nijn werk te gaan.
      ik ben het dorp nog niet uit.
      of er staat stop polite in mijn spiegels.
      ikke maar stoppen.
      had al een gedachte dat ze mijn auto van boven naar onder ginge checken.
      dus denk kut nu kom ik te laat om mijn werk

maar ik dacht verkeerd.
      de agent komt naar mij toe.
      en roep respect man voor je auto.
      mooie wagen.
      loopt wat om mijn auto heen
      en vraagt of er veel onderhoud aan zit.
      en wat van motor enz.
      hij vindt mijn wagen mooi

daarna komt de vraag wat ik ga doen zo laat.
      en of ik gedronken heb.
      dus vertel heb dat ik ga werken en niet gedronken heb.
      maar moet wel ff blazen.
      geen punt heb niets op alleen koffie.

er wordt mij een goede reis gewenst.
      en een goede werk dag.
      en nog een respect voor mijn manta.

zo kan het dus ook gaan.

Gerrit78
      Deelnemer

Een positief bericht over de politie op het opel forum, dacht niet dat ik het ooit nog mee zou maken.:P
        Is weer eens wat anders dan dat eeuwige negatieve gedoe.:thumbup

Hendri
        Deelnemer

Hier ook veel positief nieuws over de politie, Mijn neefjes vriendin werkt bij de politie en is me daar een lekker ding:D,
          Gister van de weg gehaald door de politie omdat mijn aan hanger verlichting niet deed. Geen bekeuring moest alleen ff zorgen dat ik veilig thuis kwam.:thumbup

Anoniem

Ik denk 1,5 jaar geleden reed ik een beetje in de zwarte Astra op het terrein van m’n vaders werk. Kwam er politie aan :O dus zij zetten hem voor de auto en ik dacht al oh jee bye bye Opel! Dus hij begon een heel serieus gesprek van mag ik uw rijbewijs eens zien enzo.. Dus ik had zoiets van, Okee dan!
            Kwam die andere agent uit de auto en zegt wat ben je aan het doen hier? Dus ik zei een beetje rond rijden op het terrein hier.. Dan is het goed zegt ‘ie!
            En dan zegt er een, Maar waar we eigenlijk voor komen is dat je je auto wel eens mag wassen! :jerry
            Nog een fijne dag he jongen zei ‘ie en ze stapten weer in de auto en reden weg :jerry:jerry

Robbie1974
            Deelnemer

Mijn broer en ik zijn ook wel eens staande gehouden met de B-Ascona voor een zogenaamde technische controle.
              Die agenten een beetje rond de auto lopen.
              Papieren waren in orde en of de kofferbak open mocht. Tuurlijk.
              Dikke installatie erin. :D
              Of de radio ff aan mocht want dat wilden ze wel ff horen.
              En toen mocht we onze weg vervolgen… :angel

TheGeneral

Ik heb het vorig jaar gehad in duitsland op vakantie. Aan gehouden door de polizie ik dacht wat nu weer.
                Maar ze wilden gewoon mijn oldtimer camper van dichtbij bekeken onder het mom van controle het enige wat ze gecontroleerd hebben is mijn id bewijs en die van mijn vrienden en voor de rest een leuk praatje gemaakt.

DarkNL08
                Deelnemer

Brobbel1 is eigenlijk politie agent :angel:angel:angel

2000
                  Moderator

Ik kan niks bedenken, geef me nog een paar dagen de tijd :P

Vinci
                    Deelnemer

Hahahaaaah! Ja, ook ik heb wel een positief verhaal. Een keertje naar Amsterdam op pad om met spoed een relais op te halen voor een deur in een enorme koel opslag. Was noodgevalletje, dus de Porche van de baas mee, reed dik 220-240 over de A1 om een uurtje of 3 ‘s morgens en ineens een motormuis die de snelweg op kwam bij Diemen. Meteen stopteken… Ik denk nou da’s klaar met mijn rijbewijs…:o

“Zo, u had er wel lekker de gang in heh??!”

Ja klopt, heb een spoedgevalletje. (verhaal uitgelegd)

“Mooie wagen ook!”

Ja, is van de baas…

“Machtig mooi heh dat vermogen van zo’n ding! En die snelheid!”

Eh…. jah…

“Nou vooruit, als je me belooft een beetje rustiger aan verder te rijden zie ik het deze keer door de vingers.”

:o
                      :o:o

Opelkees
                      Deelnemer

[rquote=1895732&tid=144891&author=DarkNL08]Brobbel1 is eigenlijk politie agent :angel:angel:angel[/rquote]

hahaha

ik ben vrijdagavond ook keurig geholpen door de politie toen er iemand tegen mn auto aan was gereden en bleef ontkennen:thumbup

verder kan ik hier in t dorp prima met de agenten opschieten ze komen regelmatig met de auto’s bij me in de werkplaats:D

Ghanz
                        Deelnemer

politie…. en positief.?

is het je in de bol geslagen wietze ???

degene met een positiefe ervaring…… super! dat er nog zulke agenten / agentes zijn, respect.
                          maar de rest van dat zooitje gore vieze bah bah bah… ze verdienen geen respect. 0800-tuig. (8844)

nee.. kan zelf ook niks positiefs noemen.

mayhem

erm.. ze hadden me spoorbreedte gemeten, en m niet in beslag genomen, is dat ook positief? :P

Ben met de D ook eens aangehouden en een praatje gehad over t oude ding, dat je ze zo weinig zag etc.

sebastiaankadettcabriogsi
                            Deelnemer

ook een keer mee gemaakt hier in groningen

had net een tentamen verkloot dus had er goed de balen in,

er zat een scherpe 270 bocht in de weg, advies snelheid 30 meen ik,

dus ik reageer het af op de auto en knal er met 70+ doorheen (want je mag ook 70 op de ring en daarna ook weer 70 dus waarom niet.

banden (die kaal waren) gierden, achterkant brak uit, ik vlink bij moeten sturen en dus ook vlink gas op de groep n uitlaat zonder kat zonder midden demper, en eind demper zonder e keur, (dikke herrie dus)

ik was de bocht uit en zie dat ik vol in de ankers moet voor een politie fuik.

ik denk dat is artikel 5 en als het beetje tegen zit zien ze ook de banden. uitlaat en moter die niet op kenteken staat.

ik moest alleen de papieren laten zien, en mocht weer door rijden :P

kreeg nog wel te horen, zo je had hem lekker in de bocht he, ik voelde me heel erg betrapt. :o

maar dus niks geen boete, zelfs geen gezeik over m,n rij gedrag.

kadeddilac
                              Deelnemer

Een aantal jaar geleden stond er een Omega A 3000 te koop bij een Opeldealer in weetikveel waar het ook alweer was. Ik er heen met mijn Calibra, deze zou ik inruilen mits ik er een goede prijs voor kreeg.

Eenmaal aangekomen bij de dealer kreeg ik niet voor mijn Calibra wat ik er voor wou hebben, dus ik terug naar huis rijden. Bedacht me op de terugweg dat ik bijna de Cali had ingeruild zonder ooit de max snelheid te hebben gereden. Dan gaat het kriebelen, dus gas er op.

Heb 235 op de teller gereden (rustige snelweg), toen vond ik het wel genoeg. Eenmaal op de rechterbaan 120 rijdend… zag ik een politiewagen in mijn binnespiegel!:o Politie rijd mij voorbij, en ja hoor:”volgen politie”

Wij er af bij de eerste de beste benzinepomp. Agent komt naar mij toe en vraagt om mijn rijbewijs. Ik geef deze af en de agent loopt er mee weg. Rijbewijs kwijt dacht ik uiteraard. Komt ie terug en zegt dat ik wat rustiger moet rijden. “Zou zonde zijn als je niet meer in deze Calibra kan rijden”, aldus de agent. Hij liep om mijn auto heen en was duidelijk onder de indruk van de staat van de auto.

Nu weet ik niet zeker of hij mijn snelheid kon klokken, maar ik kwam er van af met een waarschuwing en de complimenten voor mijn auto.:thumbup

ikdenman
                                Deelnemer

ik werdt afgelopen vrijdag aan gehouden ! dus ik stap uit en moest mijn rij en kenteken bewijs laten zien , dus een rondje om de auto heen gelopen met mevr agent die 2x tegen mijn banden schopte en zij mooi he zo’n manta ! mijn vriendje had er ook 1 hahahahaha dus ff gebabbeld over het onderhoud en wat ik er nog aan wou doen ! alles was dik in orde dus nog even blazen en klaar !!!!! oja ik wou wel blazen maar stond erop dat ik een bob sleutel kreeg , dus na de halve politie auto doorzocht te hebben kreeg ik een bobje . het was mijn eerste positieve ervaring met een medewerker van justitie !!!!!!

ja heus die pet past iedere kneus !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vinci
                                  Deelnemer

Nog wel een keer met een motormuis, had een keer in de spits in Hilversum tegen mijn voorganger aan gereden met 0,0001km/u verschil nog. Remde nét iets te laat en het reed al hutje aan mutje en die vent voor mij had een jeep met een trekhaak waar nog net geen vlag aan gehangen hoefde te worden. Dus een minescuul deukje in mijn nummerplaat en zijn trekhaak natuurlijk helemaal niets…Die vent stapt uit zijn jeep en smijt zijn deur dicht, stond voor mijn raam een partij te vloeken een schreeuwen!! Werd al iets rustiger toen ik met mijn indrukwekkende 2 meter uitstapte…:P

Vent stond er op dat er politie bij moest komen. Nou was het spits en overal hommeles op de weg, dus motormuis aangekomen die al heel snel zag dat er geen moer aan de hand was, die vent aan het blazen vloeken en tieren. “NOU EVEN RUSTIG MENEERTJE! Hier is geen barst aan de hand en ik heb nog wel meer te doen, wou dit GRAAG even snel afhandelen zodat ik verder kan met mijn werk!”

Is allemaal niet eens verzekeringswerk geworden uiteindelijk… Volgens mij hoopte die vent op verzekeringsgeld want er was wel wat werk aan die jeep….

vincent23
                                    Deelnemer

werken bij de politie is geweldig :D

ik kom dagelijks in contact met de burgers en die zijn voor 98% positief en ja ook ik schrijf gewoon boetes uit.

het is gewoon de toon die de muziek maakt.

in de meeste gevallen sluit ik mijn gesprekken af met een handschud of een wederzijdse glimlach.

tuurlijk heb je er je ei-kels bij zitten, zowel bij de politie als bij de burgers, want die burgers denken ook maar dat er alles gezegd kan worden…

Ben blij dat er eindelijk is iets positiefs gezegd kan worden, want ja negatief is altijd makkelijker….

gr vinc

GTS Power
                                      Deelnemer

[rquote=1896165&tid=144891&author=vincent23]werken bij de politie is geweldig :D

ik kom dagelijks in contact met de burgers en die zijn voor 98% positief en ja ook ik schrijf gewoon boetes uit.

het is gewoon de toon die de muziek maakt.

in de meeste gevallen sluit ik mijn gesprekken af met een handschud of een wederzijdse glimlach.

tuurlijk heb je er je ei-kels bij zitten, zowel bij de politie als bij de burgers, want die burgers denken ook maar dat er alles gezegd kan worden…

Ben blij dat er eindelijk is iets positiefs gezegd kan worden, want ja negatief is altijd makkelijker….

gr vinc[/rquote]

helemaal mee eens:thumbup

ik heb zelf geen negatief beeld van de politie maar als ik in men recht sta en ik krijg het niet,dan kan ik heel raar uit de hoek komen:agent
                                        van de andere kant: als ik een bekeuring krijg die ik ook verdiend heb hoor je mij echt niet klagen of zeuren om vermindering:vertag

keep up the good work:thumbup

schuitje

reed een keer 85 op mijn zundapp, kwam er ook een politie auto naast me rijden met twee agenten erin. dus ik scheet al 7 kleuren, gaan er ineens twee duimen omhoog en ze reden zo weer verder :D

is dus lang niet altijd negatief;)

eddepet007

tja ik heb zowel negatieve als positieve ervaringen

maar moet wel zeggen dat de laatse paar jaar het respeckt erg hard daald want veel heel veel agenten denken dat zei de wijsheid in pacht hebben

als ze fout zitten kan der geen eens sorrie van af

weet dat dit positieve topic is
                                            dus bij deze kreeg laats compliment voor het netjes en snel achterwaard in parkeren van de schaft keet

DEEF
                                            Deelnemer

heb wat jaartjes geleden “gesport” met een zwarte golf.reed toen nog een kadettje 16v..was donker buiten,en reed hem er dik uit.totdat ik moest stoppen bij een overweg.stappen er 2 agenten uit.ik dacht,daar gaat m’n roze papiertje.maar ze waren allebei opel-rijder,en hielden wel van een GSI-16v!zo,zo…snelle bak zeiden ze,en na een kwartiertje ouwehoeren over snelle kadettjes mocht ik met een waarschuwing mijn weg vervolgen!heb al de nodige dingen meegemaakt met de politie,maar dit was het ENIGE positieve :P

Piele
                                              Deelnemer

Politie rijd hier in opel…
                                                Dat was het… ;)

corsageak

paar weekies geleden wou me vriendin(die nog geen rijbewijs heeft, en nog nooit gelest heeft) ff een rondje rijden in me corsa, wij naar een parkeerplaats in hellevoetsluis. schoonvader mee met haar broertje. en me vriendin achter het stuur:p dus zij blazen over die parkeerplaats en na 20 a 30 minuten crossen en een set koppelings platen minder:p politie achter me auto:o dus agentjes stappen uit. lopen naar me meisie toe en vragen jongedame mogen wij je rijbewijs ff zien. tja die had ze dus niet “best lullig” uiteindelijk gelukkig voor haar bij een waarschuwing gebleven. en bij een paar complimentjes over de corsa, ook dat hij een lekkere pokkeherrie maakte met de uitlaat:p en zijn we maar weer terug gegaan naar het huis van dr vader:p op de terug weg naar mijn huis kwamen we dd politie auto nogmaals tegen. en konden ze agentjes het niet laten om ff naar binne te kijken of ik wel achter het stuur zat:p haha

JohnSmith
                                                  Deelnemer

vrijdag bij de rally in emmeloord niet aangehouden ondanks zeg maar gebrek aan uitlaatdemping, vond ik toch wel positief verrassend.

en een paar keer complimenten op m’n C Rekord gehad bij blaascontrole.

en ik ben een x aangehouden met m’n brommer op een N-weg met een gangetje van 75 laat in de avond.
                                                    ben ik behoorlijk mee gematst, hij had 6 boetes uit kunnen schrijven, en kreeg er maar 2, en het technisch onderzoek werd ook maar geschrapt.

kaneelschep
                                                    Deelnemer

In 17 jaar motorvoertuigen besturen nog geen echt positieve ervaring gehad eigenlijk.. :hmmz
                                                      Misschien dat ik wel weinig werd aangehouden met mn ouwe Honda 4takt brommer.. Ze pakten liever de scooters ofzo. Maar dat is eigenlijk ook niet meer dan normaal.. Lelijke stinkdingen :P
                                                      Nah ja. 1 keer reed ik met zo 90 van hilversum naar laren op een grote rollerbank razzia af.. Met mn open tractorpijp uitlaat toeter..
                                                      Toen keek de hele rollerbank brigade inc gedupeerde scooters (al wijzend) toe hoe ik remde naar 40 en zo dus opeens praktisch zonder geluid voorbij sukkelde en verdween. Geen agent die aanstalten maakte om me in te halen..
                                                      Ok! :angel dat is dan dus toch mijn postieve ervaring.. :D

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 58)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.