Forumindex › Forums › Modellen › Calibra › Petrolheads Calibra DTM V6, to do list groeit…alweer.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
30 augustus 2014 om 20:14 #18183317
Wil eigenlijk de motorkap origineel houden, of zo subtiel mogelijk.
Jammer mike, paste het helemaal niet ? Succes met de verkoop.
30 augustus 2014 om 20:56 #18183318nee past niet dus heb maar weer andere gewone poten eronder geduwd met koni’s en me oude veren
laat later wel een andere maken1 september 2014 om 06:01 #18183319@petrolhead wrote:
Wil eigenlijk de motorkap origineel houden, of zo subtiel mogelijk.
Kennis van me had ook eens tb’s op zijn astra 3.0 v6 geknutseld. Motorkap FLINK aangepast.
Had die na goed afstellen wel ineens 270 pk ofzo ;)
Zal eens kijken of ik nog ergens de foto’s ervan kan vinden…1 september 2014 om 08:31 #18183320270pk :shock: daar teken ik voor :thumb
12 oktober 2014 om 13:13 #18183321jaja Hoofdstuk perfect fitment aan de voorkant zit erop nu nog aan de achterkant.
hier wat foto’s;10j past niet zo lekker icm deze banden.
8j past wel.
en even een verzoekje voor de calibra rijders met 17inch wielen die verlaagd zijn, om de achterzijde eens op te meten vanaf de grond tot hoogste punt wielrand. zoals dit maar dan aan de achterkant.
bvd12 oktober 2014 om 13:21 #18183322Heb je hem ondertussen geschroefd davy? Lijkt me sterk dat die zo plat ligt met veren :p
12 oktober 2014 om 13:28 #18183323jup geschroefd, als ik de hulpveer weghaal kan die nog 4 cm zakken.
maar kus nu al bijna overal de grond. king:24 oktober 2014 om 13:43 #18183324Dat ziet er retegoed uit zo! mooie verlaging en dikke wielen!
en ook mooi om te zien dat er toch nog meerdere dikke calibra’s in zuid-limburg rondrijden.
We moeten elkaar maar eens treffen (na de winter, als mijn calibra uit de schorsing is)24 oktober 2014 om 21:07 #18183325Dat is een goed idee, na mijn mening/smaak word hij zeker dik en uniek maar toch vrij standaard op de motor/velgen en verlaging na
27 oktober 2014 om 22:25 #18183326wat een pornostance zo.. moet tog ook maar s aan een schroefset gaan denken :hmmz
zou persoonlijk de voorkant iets meer camber geven om de wielrand te ontzien ;)
27 oktober 2014 om 22:30 #18183327haha bedankt, wielrand wil ik eigenlijk uit laten rollen zodat er een bredere velgrand op kan.
maar eerst de achterkant… die is nog origineel moet dus snel wat aan veranderen.iemand setje veren liggen ?
5 november 2014 om 12:43 #18183328Ik heb een setje -40 veren van gtcupline… Geen bekend merk ofzo, maar hoef er ook niet de hoofdprijs voor
5 november 2014 om 20:49 #18183329bedankt nog voor je reactie, ik heb toevallig gisteren een setje besteld van -50
anders had ik wel interesse.5 november 2014 om 22:47 #18183330waarom pak je achter geen coilover? je zal je schotels wat moeten verstevigen maar het is vaker gedaan;
http://www.clubcalibra.com/modifications-upgrades/how-to-calibra-rear-coilovers-turrets/” onclick=”window.open(this.href);return false;
6 november 2014 om 10:35 #18183331@drakos wrote:
waarom pak je achter geen coilover? je zal je schotels wat moeten verstevigen maar het is vaker gedaan;
http://www.clubcalibra.com/modifications-upgrades/how-to-calibra-rear-coilovers-turrets/” onclick=”window.open(this.href);return false;
mooi gedaan dit.
6 november 2014 om 13:54 #18183332ik heb er zeker voor gekeken, miss voor de toekomst.. maar wil dan nog een stapje verder gaan dan het topic wat je deelde door een soort veerpootbrug/kruis erbij te maken.
maar nu even richten op de dikke motor in aanbouw dat kost een bak met geld en setje veren is een goedkope tijdelijke oplossing :thumb
7 november 2014 om 18:31 #18183333Past dat onder de motorkap, of moet er een stuk uit/ verhoogd worden?
7 november 2014 om 18:43 #18183334het zou moeten passen, want ik ben niet van plan om in de motorkap te zagen.
29 november 2014 om 12:35 #18183335Retelekker blokkie man.
hoeveel vermogen komt er uit.??groeten.
30 november 2014 om 12:23 #18183336Thanks, hoop op +- 250 pk king:
6 februari 2015 om 22:42 #18183337Nieuw jaar, nieuw seizoen, nieuwe kansen, nieuwe uitdagingen.
Kleine updaten, calibra heeft een kapot wiellager die pas 500km nieuw is, dus gevalletje garantie.
Ook heeft mijn buurman zijn trekhaak door de achterbumper gejaagd, gevalletje schadeherstel dus.
Morgen kan ik hem eindelijk weer ophalen.Dit seizoen krijgen de velgen nieuwe buitenringen zodat ik 9,5 en 10 j krijg, buiten dat krijgen de harten een mooie nieuwe kleur.
En de uitlaat is eindelijk aangepast naar een enkel rond 60mm, gemonteerd in het midden, racerstyle zegmaar
Ik hou jullie op de hoogte
7 februari 2015 om 00:13 #181833389,5j voor, das wel erg breed :shock:
doe je die oude 9 j randen toevallig weg? ;)7 februari 2015 om 10:17 #18183339Je bent goed bezig :wub
7 februari 2015 om 11:29 #18183340Thanks, voor randjes mogen weg al ben ik niet 100% zeker welke maat die zijn. achterrandjes blijven.
7 februari 2015 om 13:54 #18183341Goed bezig! Wordt een dik apparaat!
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.