Overzichtelijk

5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    Berichten
  • #18328044
    commo 67
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 December 2013

      tja, ik hoop dat ik het mis heb, maar dit gaat het forum geen goed doen…

      #18328046
      Senatorman
      Beheerder
        Lid sinds:
        7 November 2016

        Zou blijven hangen op een oud script, en niet meegaan met de tijd het forum goed doen. Ook daar hebben wij onze twijfels over

        #18328049
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          mooi dat je m,n avater hebt opgeduikeld (zou hier een vrolijke smiley of thumbs up willen plaatsen)

          het verhaal van het mobiele gebruik herken ik echt niet
          ik hoefde nooit met 2 vingers in te zoomen…

          met t huidige formaat wel

          misschien zijn dit de kinderziekte,s
          maar voor nu kan ik t echt geen verbetering noemen..

          #18328061
          arjontje
          Deelnemer
            Lid sinds:
            31 March 2006

            In zoomen met 2 vingers was totaal niet nodig. Of je moet een mobiel hebben met een scherm kleiner dan 4 inch.
            Maar dan is internetten op de mobiel totaal niet mogelijk. Soms kwam het nog wel eens voor dat ik inzoomde.
            Maar dat was eerder om details te zien in een foto. Niet om de site te kunnen gebruiken.

            Toch blijf ik er bij dat het beeld voor de mobiele site niet klopt.

            En een laptop heb ik niet eens meer. Mijn mobiel heeft dit alles over genomen.
            Ook voor mij kan dit een reden zijn om niet meer terug te keren naar het forum.

            #18329815
            gwriemersma
            Deelnemer
              Lid sinds:
              17 December 2010

              Ja je moet vernieuwen mee met je tijd
              Ik hoop inderdaad dat de layout nog een upgrade krijgt
              Dat er 2 maanden aan info mist vind ik ook vervelende en was naar mijn bescheiden mening niet nodig
              En ook ik ben een van die gebruikers die uitsluitend op de telefoon inlogt of beter gezegd inlogde want ik voel mij nu genoodzaakt om dit via de laptop te doen
              Waarom via de laptop omdat het via Android PIEP werkt
              Misschien had er iets meer “test”werk achter de schermen plaats moeten vinden in plaats van nu al te lanceren
              Dit alles gezegd hebbende weet ik dat het makkelijk reageren zo maar met actie komt reactie

              Zoals eerder al gezegd is in dit topic is de frequentie van mijn bezoeken en reacties op vragen etc zeker gedaald vanwege de gebruikers vriendelijkheid van het forum op Android
              Ik hoop dat dit tijdelijk is maar….

            5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.