Forumindex › Forums › Modellen › Manta › Opel Manta GESPOT
- Dit onderwerp bevat 6,589 reacties, 573 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 28 juni 2017om 20:12 door RoyK.
-
AuteurBerichten
-
19 juli 2007 om 05:12 #17317075
Origineel gepost door City
Origineel gepost door Mikie
Een witte manta gespot, deze had een irmscher plaat tussen de lampen, geen spoiler en een blauwe rothmans streep onderin lopen, mooie velgen eronder en erg laagde manta reed gisteren rond 18:00 van zeist(slot zeist) naar bunnik. ik zelf fietste daar op het fietspad richting huis.
later in nieuwegein pak een beet 30 minuten later, fiets ik net de tunnel uit voor de grote klim de brug over, komt dezelfde manta daar weer langs :wors, dit was van het industrieterein laaggraven richting nieuwegein..Dat was ik. ik kwam van me werk af in Ede en ik had de binnen door weg genomen want op de snelweg was het druk en later kwam ik van de Mac af.
Groeten Patrick
ik zelf kwam van me werk in zeist.
ik rij dagelijks met de manta deze route, alleen die dag toevallig niet :D. na de vakantie gaat ik ook weer op de fiets.ik ben je helaas nog niet eerder tegen gekomen in nieuwegein :( waar in nieuwegein woon je of was je toevallig in nieuwegein ???:agent
19 juli 2007 om 16:00 #17317076Vandaag gespot. Een monaco blauwe B-Manta met een knappe dame achter het stuur, met andere woorden, een hele mooie combinatie .:wub:wub:wub Zij reed bij Hengelo Zuid de snelweg op, we zwaaiden en toeterden nog naar elkaar. :thumbup
19 juli 2007 om 19:30 #17317077Gespot net precies op tv met de tros in het progamma laat ze maar lachen, ze hadden het over het programma de eerste de beste en lieten beelden zien hoe zoveel mogelijk agenten op een motor moesten klimmen, op de achtergrond reed een zilveren Manta B mee. :thumbup
19 juli 2007 om 21:19 #17317078Origineel gepost door mantamafkees01
Vandaag gespot. Een monaco blauwe B-Manta met een knappe dame achter het stuur, met andere woorden, een hele mooie combinatie .:wub:wub:wub Zij reed bij Hengelo Zuid de snelweg op, we zwaaiden en toeterden nog naar elkaar. :thumbupDaar zie nou nooit een manta en zeker niet met een mooie vrouw erin:P
Rij je daar vaker mantamafkees? Waar rijdt je dan mee?19 juli 2007 om 22:06 #17317079Origineel gepost door Mikie
Origineel gepost door City
Origineel gepost door Mikie
Een witte manta gespot, deze had een irmscher plaat tussen de lampen, geen spoiler en een blauwe rothmans streep onderin lopen, mooie velgen eronder en erg laagde manta reed gisteren rond 18:00 van zeist(slot zeist) naar bunnik. ik zelf fietste daar op het fietspad richting huis.
later in nieuwegein pak een beet 30 minuten later, fiets ik net de tunnel uit voor de grote klim de brug over, komt dezelfde manta daar weer langs :wors, dit was van het industrieterein laaggraven richting nieuwegein..Dat was ik. ik kwam van me werk af in Ede en ik had de binnen door weg genomen want op de snelweg was het druk en later kwam ik van de Mac af.
Groeten Patrick
ik zelf kwam van me werk in zeist.
ik rij dagelijks met de manta deze route, alleen die dag toevallig niet :D. na de vakantie gaat ik ook weer op de fiets.ik ben je helaas nog niet eerder tegen gekomen in nieuwegein :( waar in nieuwegein woon je of was je toevallig in nieuwegein ???:agent
Mijn vriendin woont in nieuwegein.
Dus ik ben er iedere week wel een dag(weekend en avond) of 3 tot 4 te vinden.
Ik zie zelden manta’s in nieuwegein.mvg Patrick
20 juli 2007 om 15:48 #17317080Origineel gepost door henkjan_80
Origineel gepost door mantamafkees01
Vandaag gespot. Een monaco blauwe B-Manta met een knappe dame achter het stuur, met andere woorden, een hele mooie combinatie .:wub:wub:wub Zij reed bij Hengelo Zuid de snelweg op, we zwaaiden en toeterden nog naar elkaar. :thumbupDaar zie nou nooit een manta en zeker niet met een mooie vrouw erin:P
Rij je daar vaker mantamafkees? Waar rijdt je dan mee?Ik rij daar met een rode B1, ik werk bij Jowitherm das in de robijnstraat. Tegenover de Makro. Mijn Manta is mijn dagelijks vervoer en kom redelijk vaak opel youngtimers tegen hoor.
20 juli 2007 om 19:28 #17317081Dan moet ik toch eens beter gaan opletten. Ik werk bij Baan Twente en maak proefritten daar in de buurt dus wachten af
Ik had vandaag toevallig mijn eigen manta bij me, moest even apk op20 juli 2007 om 20:40 #17317082Vanmiddag in de buurt van Nijmegen/Arnhem een Zwarte B-manta gezien op een trailer die achter een mercedes gekoppelt was.
Ik zal es kijken of de foto gelukt is.
21 juli 2007 om 07:49 #17317083Origineel gepost door henk 400rr
Vanmiddag in de buurt van Nijmegen/Arnhem een Zwarte B-manta gezien op een trailer die achter een mercedes gekoppelt was.Ik zal es kijken of de foto gelukt is.
Ben benieuwd wat voor mercedes dr voor stond, als het degene denk die het was weet ik ook wat voor Manta het was! :wub
21 juli 2007 om 07:50 #17317084Origineel gepost door henkjan_80
Dan moet ik toch eens beter gaan opletten. Ik werk bij Baan Twente en maak proefritten daar in de buurt dus wachten af
Ik had vandaag toevallig mijn eigen manta bij me, moest even apk opWaar rij je normaal in dan? Ik zie wel een een C-Coupé die kant op rijden.
21 juli 2007 om 09:40 #17317085Origineel gepost door mantamafkees01
Origineel gepost door henk 400rr
Vanmiddag in de buurt van Nijmegen/Arnhem een Zwarte B-manta gezien op een trailer die achter een mercedes gekoppelt was.Ik zal es kijken of de foto gelukt is.
Ben benieuwd wat voor mercedes dr voor stond, als het degene denk die het was weet ik ook wat voor Manta het was! :wub
Niet zo beste foto’s van de Manta:
Mijn vrouw heeft wat verzuimd om foto’s van de voorkant te nemen, maar (als ik me hem goed voor de geest heb) het was ongeveer zo’n model in de kleur grijs of grijs-blauwig:
21 juli 2007 om 10:40 #17317086Origineel gepost door mantamafkees01
Origineel gepost door henkjan_80
Dan moet ik toch eens beter gaan opletten. Ik werk bij Baan Twente en maak proefritten daar in de buurt dus wachten af
Ik had vandaag toevallig mijn eigen manta bij me, moest even apk opWaar rij je normaal in dan? Ik zie wel een een C-Coupé die kant op rijden.
Normaal rijd ik in een zwarte Golf III tdi. De oude opels zijn voor de hobby
En als je een groene C-coupé bedoelt, dan kan kloppen daar rijdt m’n collega mee21 juli 2007 om 16:56 #17317087Die zie ik inderdaad wel eens rijden jah.:thumbup
21 juli 2007 om 18:20 #17317088Origineel gepost door henk 400rr
Mijn vrouw heeft wat verzuimd om foto’s van de voorkant te nemen, maar (als ik me hem goed voor de geest heb) het was ongeveer zo’n model in de kleur grijs of grijs-blauwig:
hm… ben wel benieuwd welke motor er in die manta ligt… :cool:
21 juli 2007 om 18:51 #17317089Vast een 4-cilinder ;) en wellicht helemaal niks op dit moment.
21 juli 2007 om 19:26 #17317090mogelijk ook een 2400….
stond laatst een zwarte te koop in die omgeving…
22 juli 2007 om 09:38 #17317091Origineel gepost door Ghanz
hm… ben wel benieuwd welke motor er in die manta ligt… :cool:
Jalouzie:P
22 juli 2007 om 09:42 #17317092neej fokkow dr zit geen jalouzie op.. volgens mij ken ik die eigenaar en daar heb ik nog een appeltje mee te schillen ;)
22 juli 2007 om 13:58 #17317093Op die manta zit wel degelijk een jaloezie (achterraam), van voren leek hij me wat aan de hoge kant om een motor te hebben, maar het zou kunnen dat deze wel 1 heeft.
22 juli 2007 om 20:16 #17317094ik zou ook zeggen dat er geen motor in licht aan hoe die staat… Mar een 4×4 manta stond ook zo in t clubblad… Mar dat zal wel niet, heeft wel goed in de bagger gezeten zo te zien…:P
23 juli 2007 om 14:10 #17317095verrek.. zag het net ook dat er wel degelijk een jalouzie opzit…
fokkow.. je had gelijk :D mooi spul he :P
23 juli 2007 om 18:07 #17317096vanmorgen rond 8:00 reed ik langs het kanaal tussen Helmond en Weert [de N266] een donkerblauwe a manta tegemoet
met een jongedame achter het stuur :)
iemand bekend hier?
24 juli 2007 om 20:26 #17317097vanmiddag.. achterin de middag op de dijk tussen lelystad en enkhuizen aan de zijde van lelystad een donker rode b1.. kwam me tegemoet gereden, ik richting lelystad…
verder vandaag in Winkel nog een paarse CC gespot met een ECHT dik blok erin,, en een heel eindje verder maar liefst 3 manta`s tegelijk….
moet wel zeggen dat geen van allen liep op dat moment :P :P :P :P :P
24 juli 2007 om 20:32 #17317098Origineel gepost door Ghanz
vanmiddag.. achterin de middag op de dijk tussen lelystad en enkhuizen aan de zijde van lelystad een donker rode b1.. kwam me tegemoet gereden, ik richting lelystad…verder vandaag in Winkel nog een paarse CC gespot met een ECHT dik blok erin,, en een heel eindje verder maar liefst 3 manta`s tegelijk….
moet wel zeggen dat geen van allen liep op dat moment :P :P :P :P :P
maar net na je weg was weer wel
gespot voor me huis, een raar kleurtje metallic groene manta met jaloezie:jerry
24 juli 2007 om 20:53 #17317099Origineel gepost door voederbiet
gespot voor me huis, een raar kleurtje metallic groene manta met jaloezie:jerrydeze soms ?? :P
moest gewoon ff plaatje schieten daar :D :D
het is trouwens een blauwe kleur, stond ie wat meer in de zon dan leek ie paars ;)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.