Opel Manta GESPOT

Forumindex Forums Modellen Manta Opel Manta GESPOT

15 berichten aan het bekijken - 6,576 tot 6,590 (van in totaal 6,590)
  • Auteur
    Berichten
  • #17322775
    henk 400rr
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 June 2004

      @Emiel-Manta wrote:

      Henk, volgens mij had je je linker remlicht kapot, of ik heb het verkeerd gezien.
      Je ging vandaag lekker rond op de ELE rally, of reed je zelf niet?
      Dikke manta blijft het :wub

      @Ben_M wrote:

      Vandaag op de snelweg bij Zijtaart, rond 2 uur een Brede AC-Delco 400 achterop een ambulance :wub

      Vandaag dus in Helmond en omstreken ;)

      Nee, dat waren wij niet, auto is in december verkocht.

      De afgelopen tijd ben ik qua “rally/circuit” alleen onderweg geweest met de Kadett 400, de rest zijn we mee bezig, maar eigenlijk geen tot weinig tijd.

      #17322776
      Emiel-Manta
      Deelnemer
        Lid sinds:
        23 January 2007

        Ah, oke! Dan is het inderdaad de nieuwe eigenaar geweest. Las hier en daar al dat je het de laatste tijd erg druk hebt.
        Soms moet je natuurlijk keuzes maken. Tijd is er vaak te weinig, kan er zelf helaas ook over mee praten.

        #17322777
        gsipiloot
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 January 2009

          Om 6.40 een paarse b manta met 400 uitbouw en rooster op de achterruit. En rally lampen op de grille Rondom schiphol.

          #17322778
          Ard uut Heldern
            Lid sinds:
            1 July 2016

            Hoi Emiel,

            Ik ben de nieuwe eigenaar van de AC Delco Manta die je gezien hebt tijdens de ELE.

            We rijden met de Manta in het HRC kampioenschap in Duitsland en dit jaar enkele Nederlandse rally´s waaronder de ELE.
            Vorige week reden we in de Stemwederberg rally (omgeving Lubecke/Bielefeld), zie o.a.: https://www.youtube.com/watch?v=XKpavOeLssw” onclick=”window.open(this.href);return false;

            Volgend weekend rijden we de Gronegau rally ook in Duitsland.

            Groeten Ard.

            #17322779
            Corsaliefhebber
            Deelnemer
              Lid sinds:
              19 February 2012

              Welkom Ard, Hopelijk ga je nog vele foto,s en filmpjes plaatsen :thumb
              van je Manta en het gebruik ervan :thumb :thumb

              #17322780
              Anoniem
                Lid sinds:
                1 January 1970

                Inderdaad foto.s en.filmpjes altijd welkom

                Deze auto verdient trouwens ook wel n eigen topic.. ;) :thumb

                #17322781
                Ard uut Heldern
                  Lid sinds:
                  1 July 2016

                  Ik heb een poging ondernomen om foto´s te uploaden maar dit wil mij op geen enkele manier lukken, tips?

                  Hierbij wel enkele linkjes van rally´s waarin wij hebben deelgenomen met de Manta;

                  Kurhessen rally 1: https://www.youtube.com/watch?v=PSVIqDcM4YQ” onclick=”window.open(this.href);return false; (na ongeveer 3:30 minuten komt de Manta langs, let op het bord in de binnenbocht…..)
                  Kurhessen rally 2: https://www.youtube.com/watch?v=zAXamIZ56HM” onclick=”window.open(this.href);return false; (na ongeveer 6:30 komt de Manta maar in het gehele filmpje meer leuk Opel spul :-)

                  Stemwederberg rally: https://www.youtube.com/watch?v=iW-bINSBPnM&list=PLRHkX62PgoUxe7cGTmSnvbPnQK3f5H-Vz&index=30″ onclick=”window.open(this.href);return false;
                  Stemwederberg rally 2: https://www.youtube.com/watch?v=zn9vtOdaNAY” onclick=”window.open(this.href);return false; (na 46 seconden)

                  Veel kijkplezier!
                  Volgende week rijden we de Gronegau rally. Mocht ik daar beelden van hebben dan zal ik deze met jullie delen. Foto´s houden jullie nog te goed.
                  Het beste is overigens om naar de rally´s te komen kijken :D

                  #17322782
                  Anoniem
                    Lid sinds:
                    1 January 1970

                    Foto.s moegen eerst ergens online staan
                    Alvorens je ze kunt plaatsen op.dit forum

                    Ik gebruik daarvoor
                    Een gratis acount bij
                    Photobucket

                    #17322783
                    henk 400rr
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      29 June 2004

                      Vanaf woensdag zit ik weer in Oostenrijk, gruppe B legenden, weer eens in de bijrijdersrol in de Subaru WRC.

                      Gezien mijn lichamelijke toestand die wat verslechterd is de afgelopen jaren komt steeds meer het besef dat ik maar beter kan ophouden als rijder.

                      Maar jah…. koppie wil niet, body wel weer… blijft lastig.

                      #17322784
                      GSi-EVO2
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        19 April 2006

                        Deze kwam ik tegen, plaatje uit de Kurhessen rally ?

                        #17322785
                        Ard uut Heldern
                          Lid sinds:
                          1 July 2016

                          Hallo,

                          Die foto is inderdaad genomen tijdens de Kurhessen rally.
                          Desbetreffende foto is genomen in een grindgroeve.
                          Zie voor filmpjes van de Manta in de Kurhessen rally mijn post van 1 juli j.l.

                          Volgende week rijden wij net als veel andere Nederlanders (en Manta s) in de Gronegau rally.
                          Zie: http://www.rallye-groenegau.de/” onclick=”window.open(this.href);return false;

                          Het beloofd weer een fantastische rally te worden met veel Nederlands publiek.

                          #17322786
                          gsipiloot
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            3 January 2009

                            Zojuist op de zaltbommelse brug. (16.42) een zwarte b manta met 2groene strepen

                            #17322787
                            Ard uut Heldern
                              Lid sinds:
                              1 July 2016

                              Hallo allen,

                              Afgelopen weekend de Gronegau rally gereden met de Manta. Zie:
                              https://www.youtube.com/watch?v=ieZ–A06BBo” onclick=”window.open(this.href);return false;
                              Na 5 min25 zie je onze Manta voorbijkomen (gevalletje te weinig grip).

                              Een groot feest daar in Gronegau met veel dikke Manta’s, C Kadetjes en Ascona’s.
                              Zie het filmpje voor al dat moois.

                              Wel het linkerspatbord op een boom gezet dus flinke schade nu :swear

                              Groeten Ard

                              #18342374
                              Haasje17
                              Moderator
                                Lid sinds:
                                8 September 2009

                                Met regelmaat kom ik een Manta A tegen op de parkeerplaats bij de Hornbach in Best.
                                Een hele nette volgemij leger groene manta.

                                #18345239
                                RoyK
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  8 December 2016
                                15 berichten aan het bekijken - 6,576 tot 6,590 (van in totaal 6,590)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.