Forumindex › Forums › Modellen › Manta › Opel Manta GESPOT
- Dit onderwerp bevat 6,589 reacties, 573 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 28 juni 2017om 20:12 door RoyK.
-
AuteurBerichten
-
7 december 2010 om 15:35 #17320594
vandaag weer een manta gespot alleen hing deze achter een takelwagen.
het was een manta b met orginele koplampen en volgens mij zwart kon het niet goed zien.
in de buurt van amsterdam7 december 2010 om 16:04 #17320595Zojuist naast de A2 op een parkeerplaats bij Beesd in de richting Den Bosch>Utrecht een gifgroene Manta B coupé (new-kids stijl) gespot. Hij stond met de kap open en er stond een wegenwacht naast. Kenteken kon ik niet zien..
Iemand van hier??7 december 2010 om 16:33 #17320596vast. :D kan niet anders :D :D
7 december 2010 om 19:41 #17320597zojuist in zwolle bij deltion college een zeer nette b manta gsi
7 december 2010 om 21:31 #17320598vanmiddag rond 3 uur in nijverdal een mooie witte b gezien
gsi look
beetje verhoogt aan de achterkant ,maar zag er goed uit7 december 2010 om 22:11 #17320599Wat moet jij dan weer in Nijverdal?
Daar rijden er wel meer :D
7 december 2010 om 22:23 #17320600Omgeving Jonkersvaart, blauwe Manta met zilveren streep, ging met de handrem door de bocht maar draaide een paar keer vaker dan de bedoeling was.
7 december 2010 om 22:44 #17320601ikke was het niet deze keer.
onze blauwe staat nog steeds op de bokje’s in het hok8 december 2010 om 00:01 #17320602origineel gepost door astrawez
Zojuist naast de A2 op een parkeerplaats bij Beesd in de richting Den Bosch>Utrecht een gifgroene Manta B coupé (new-kids stijl) gespot. Hij stond met de kap open en er stond een wegenwacht naast. Kenteken kon ik niet zien..
Iemand van hier??ik was vandaag in Helmond en maandag in Den Bosch maar ik was het niet… misschien piet ze oude manta die was maandag ook in Den Bosch bij de première
8 december 2010 om 07:22 #17320603Originally posted by Manta 24V
Wat moet jij dan weer in Nijverdal?Daar rijden er wel meer :D
was op weg naar met mooie almelo om bij eddie de kadett op te halen
mijn ouwe gele manta is ooit ook richting nijverdal vertrokken dacht naat de gebroeders nijenkamp is als ik het goed heb
maar kwam regelmatig die kant op ,maar nooit dat ik er 1 gezien heb
8 december 2010 om 08:37 #17320604origineel gepost door brobbel1
ikke was het niet deze keer.
onze blauwe staat nog steeds op de bokje’s in het hokWas ‘s morgens vroeg en ging zoals ik begrepen had om een Manta-a.
8 december 2010 om 12:21 #17320605VZ in kenteken duurt kom mijn oude aatje wel zijn
8 december 2010 om 15:55 #17320606De Dolmans Manta gespot op de parking bij zijn werk :cool:
8 december 2010 om 17:07 #17320607origineel gepost door dr_antrax
origineel gepost door astrawez
Zojuist naast de A2 op een parkeerplaats bij Beesd in de richting Den Bosch>Utrecht een gifgroene Manta B coupé (new-kids stijl) gespot. Hij stond met de kap open en er stond een wegenwacht naast. Kenteken kon ik niet zien..
Iemand van hier??ik was vandaag in Helmond en maandag in Den Bosch maar ik was het niet… misschien piet ze oude manta die was maandag ook in Den Bosch bij de première
ja klopt is mijn manta ik kreeg er ook iets over mee dat ze met pech stonden maar wat er precies is geweest geen idee,misschien de motor de ……… opgedraaid ,zou me niks verbazen
8 december 2010 om 17:48 #17320608origineel gepost door The_Undertaker
De Dolmans Manta gespot op de parking bij zijn werk :cool:hé, leuk. Gebruik hem elke dag, weer of geen weer :P
8 december 2010 om 18:46 #17320609Een goud/bruine A in De Lier.
8 december 2010 om 21:52 #17320610origineel gepost door Kermitkiller
VZ in kenteken duurt kom mijn oude aatje wel zijnZou hem best eens kunnen zijn Popke, heb hem zelf niet gezien maar degene die hem gezien had was blij dat hij aan de kant was gegaan anders was zijn auto in de kreukels geweest, Manta tolde 3 keer rond
8 december 2010 om 22:04 #17320611origineel gepost door Dolmans
origineel gepost door The_Undertaker
De Dolmans Manta gespot op de parking bij zijn werk :cool:hé, leuk. Gebruik hem elke dag, weer of geen weer :P
Zo hoort het ook :thumbup Ik heb meer respect voor mensen die hun Manta dagelijks gebruiken en hem netjes houden, dan mensen die hem enkel en alleen met mooi weer pakken, en dan nog vaak niet.
8 december 2010 om 22:11 #17320612origineel gepost door The_Undertaker
origineel gepost door Dolmans
Zo hoort het ook :thumbup Ik heb meer respect voor mensen die hun Manta dagelijks gebruiken en hem netjes houden, dan mensen die hem enkel en alleen met mooi weer pakken, en dan nog vaak niet.
is ook een punt,maarja ben ook eerlijk ik heb dik 1 1/2 jaar dagelijks gereden in der tijd met de green magic maar op een gegeven moment was ik op een punt dat ik zoveel eraan had gedaan dat het gewoon zonde werd om er nog dagelijks mee te rijden dus ik zie het zo degene die de centen heetf boeit het niet om er ook dagelijks mee te rijden maar degene die ze niet heeft denkt 2 keer na;)
9 december 2010 om 22:21 #17320614origineel gepost door piet
is ook een punt,maarja ben ook eerlijk ik heb dik 1 1/2 jaar dagelijks gereden in der tijd met de green magic maar op een gegeven moment was ik op een punt dat ik zoveel eraan had gedaan dat het gewoon zonde werd om er nog dagelijks mee te rijden dus ik zie het zo degene die de centen heetf boeit het niet om er ook dagelijks mee te rijden maar degene die ze niet heeft denkt 2 keer na;)
Mensen die uberhaupt hun Manta netjes houden, heb ik respect voor :P Maar die ze rijdend houden, en gebruiken waarvoor ze gemaakt zijn, is net ff mooier ;) Ikzelf zal straks mijn gele ook niet gebruiken in de winter, dat anderen dat wel doen en hem dan netjes houden, vind ik erg gaaf.
9 december 2010 om 22:30 #17320615mijn dagelijkse manta rijd ik nu 7 jaar zomer en winter daar heb ik het meeste plezier van :P, de rest blijf nu mooi binnen staan king:
9 december 2010 om 23:09 #17320616gespot; rode 400 replica vanmorgen tussen Eefde en Zutphen met groene kentekenplaten.
;)
9 december 2010 om 23:27 #17320617origineel gepost door The_Undertaker
origineel gepost door piet
Mensen die uberhaupt hun Manta netjes houden, heb ik respect voor :P Maar die ze rijdend houden, en gebruiken waarvoor ze gemaakt zijn, is net ff mooier ;) Ikzelf zal straks mijn gele ook niet gebruiken in de winter, dat anderen dat wel doen en hem dan netjes houden, vind ik erg gaaf.
de manta wat ik nu heb rijd ik ook gewoon dagelijks in ,maar kom nu uberhauot het pad niet uit :P heb zelfs een flink stuk schoongemaakt en het eerst stukje gaat dan ook goed maar daarna kan ik uitstappen terwijl hij in de 1 nog staat en de achterwielen gewoon rustig ronddraaien maar van de plaats afkomen ho maar:P och ja komt goed:D
10 december 2010 om 00:02 #17320618Gister voor me woning… en heb me kadettje ernaast gezet.
11 december 2010 om 15:19 #17320619gister de auto van Dolmans gespot bij de formido hierzo had mn cc er nog effe naast gezet voor een plaatje maar was al te donker
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.