Forumindex › Forums › Modellen › Manta › Opel Manta GESPOT
- Dit onderwerp bevat 6,589 reacties, 573 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 28 juni 2017om 20:12 door RoyK.
-
AuteurBerichten
-
17 oktober 2010 om 16:04 #17320458
net gespot op de beverwaardseweg een blauwe b manta met een opel sticker op de achter raam 36 of 38 tb?? stond voor de deur bij een hoekhuis.wie o wie
17 oktober 2010 om 23:22 #17320459op het internet een rode b.
linkje http://www.waldnet.nl/wn/fotonieuws/7271/Huurautos_zonder_reclame_in_Surhuisterveen.html
8e foto.
ziet er wel mooi uit zo.
geen idee van wie die is.18 oktober 2010 om 18:26 #17320460donderdag in zoeterwoude in de buurt van industrieterrein grote polder een donkerblauwe manta a. stond op de hoek bij een bouwterrein. iemand van hier.
gr 52pk19 oktober 2010 om 14:20 #17320461Zojuist Dolmans’ Manta gespot bij Broekhuis in Nijkerk..
20 oktober 2010 om 20:34 #17320463dinsdag in soest(soestdijk)rond 07:00 een paarse manta gespot door een collega ik zag hem helaas niet en vandaag in ens een goudkleurige manta b bij het tankstation
21 oktober 2010 om 07:08 #17320464die je in ens heb gezien komt ook uit ens
is een goud kleurige met zwarte 3delige spoiler achter op en raam jalouzie op het achter raam21 oktober 2010 om 09:41 #17320465klopt,van een jong iemand jaartje of 20 denk ik. zaten ook wel mooie velgen onder:thumbup
21 oktober 2010 om 09:43 #17320466ja klopt zitten borbet a wielen onder
jongen heeft net zijn rijbewijs en de manta is zijn eerste auto:thumbupkom zelf uit marknesse en zijn maatje woont hier 3 huizen vandaan vandaar dat ik de manta ook ken ;)
21 oktober 2010 om 16:19 #17320467origineel gepost door The_Undertaker
Zojuist Dolmans’ Manta gespot bij Broekhuis in Nijkerk..hé, leuk. Klopt, had bij Broekhuis voor werk een auto gehuurd om naar Duitsland te scheuren. Zet dan mijn Manta bij Broekhuis achter het hek.
Komende maandag en dinsdag staat ie er weer, dan moet ik voor mijn werk naar Frankrijk.21 oktober 2010 om 20:23 #17320468origineel gepost door Dolmans
origineel gepost door The_Undertaker
Zojuist Dolmans’ Manta gespot bij Broekhuis in Nijkerk..hé, leuk. Klopt, had bij Broekhuis voor werk een auto gehuurd om naar Duitsland te scheuren. Zet dan mijn Manta bij Broekhuis achter het hek.
Komende maandag en dinsdag staat ie er weer, dan moet ik voor mijn werk naar Frankrijk.Duitsland en Frankrijk ging prima bij mijn Manta hoor :P Maar goed, de huurauto zal wat zuiniger zijn en alles?
22 oktober 2010 om 06:33 #17320469net gespot (7:54) een donkere b-manta op het kruispunt bij Den Hoorn (A4)
Reed lekker door!!! :)
22 oktober 2010 om 07:40 #17320470Originally posted by The_Undertaker
origineel gepost door Dolmans
Komende maandag en dinsdag staat ie er weer, dan moet ik voor mijn werk naar Frankrijk.Duitsland en Frankrijk ging prima bij mijn Manta hoor :P Maar goed, de huurauto zal wat zuiniger zijn en alles?
Dolmans heeft gelijk hoor
je gaat toch niet met je manta voor je werk naar het buitenland
tis voor de baas dus laat die maar lekker een auto huren:jerry22 oktober 2010 om 07:47 #17320471origineel gepost door mantadevil
Originally posted by The_Undertaker
tis voor de baas dus laat die maar lekker een auto huren:jerryBeter geeft je baas gewoon het geld voor de huurauto aan jou, dan kan dat prima uit, en rij je wel Manta :thumbup
:P:P:P
22 oktober 2010 om 14:59 #17320472origineel gepost door The_Undertaker
origineel gepost door mantadevil
Originally posted by The_Undertaker
tis voor de baas dus laat die maar lekker een auto huren:jerryBeter geeft je baas gewoon het geld voor de huurauto aan jou, dan kan dat prima uit, en rij je wel Manta :thumbup
:P:P:P
Als ik met de Manta ga, krijg ik 19 cent per km. Daar kan ik misschien net brandstof mee betalen. En bij eventuele schade kom ik daar natuurlijk nooit mee uit. Bij een huurauto is alles geregeld. Dus dan maar even doorbijten in een huurauto :)
22 oktober 2010 om 15:17 #17320473vanochtend bij het amstel station in amsterdam een blauwe B1 met vinyl dak, zag er wel goe duit vanuit de trein.
en in uitgeest voor de italiaan staat steeds een blauwe B manta
22 oktober 2010 om 18:23 #17320474Eergisteren in apeldoorn bij de shell aan de lange amerikaweg. Een rode manta gte met een zwarte motorkap gezien.
Meen dat het een bekende van hier is.
De auto kreeg een wasbeurt.Stak de duim nog op. Was daar met de rood witte mercedes sprinter.
Mvg michel.
22 oktober 2010 om 20:02 #17320475hey klopt dat was ik is weer schoon hoor
23 oktober 2010 om 07:27 #17320476origineel gepost door Black Magic
hey klopt dat was ik is weer schoon hoorMooie auto hoor:wors
Reed hiervoor met een champagne kleurige ascona c.
Heb tegenwoordig een zilvergrijze vectra b.Mvg michel.
23 oktober 2010 om 15:38 #17320477Originally posted by Berlinetta
Yep, is die van mijn broer en mij………………….
Lesauto van moeders geweest, even uit ons bezit geweest maar sinds 1990 weer back in de famile:Dhey hebben jullie bij mij die stalen hoedeplank gehaald dan toevallig????
verhaal komt me bekent voor23 oktober 2010 om 15:45 #17320478Yep is die van mijn broer en mij……….
Is de lesauto van moeders geweest in 1976 en sinds 1990 weer back in de famile…..;)origineel gepost door jens276
een oranje manta B met op de achterruit zo’n jalouzie…. bij afrit charlois[img]http://[/img]
23 oktober 2010 om 15:56 #17320479origineel gepost door mantadevil
ja klopt zitten borbet a wielen onder
jongen heeft net zijn rijbewijs en de manta is zijn eerste auto:thumbupkom zelf uit marknesse en zijn maatje woont hier 3 huizen vandaan vandaar dat ik de manta ook ken ;)
jep klopt….. ben vandaag nog even met m naar lelystad geweest…is een leuk ding
@opel freak25. als jij uit ens komt dan ken je hem vast ook wel23 oktober 2010 om 18:08 #17320480origineel gepost door Beaten
vannacht om 00:10 op de A58 thv Best een rood/oranje A manta [met lamellen]kenteken 56-26-SM
iemand van hier? :hmmz:thumbup
Jep ikke, altans de manta is nu van mij, toen nog niet. De toenmalige eigenaar zit en zat niet op het forum.
Ben me bewust van het totale off-topic; -offtopic
deze reactie op een post van 3 jaar geleden!Maar dacht laat ik de kentekens die ik heb gehad eens in de zoekfunctie typen omdat het kenteken-foto-info topic toch wel erg groot en onoverzichtelijk wordt. Met dit als verrassend resultaat!
23 oktober 2010 om 19:12 #17320481origineel gepost door manta1988
@opel freak25. als jij uit ens komt dan ken je hem vast ook welik kom inderdaad uit ens de jongen kwam me wel bekent voor maar ken hem zo niet,
ik reed trouwens in een gele kadett c coupe misschien dat hij me wel kent24 oktober 2010 om 06:42 #17320482Originally posted by Opel_Freak25
origineel gepost door manta1988
@opel freak25. als jij uit ens komt dan ken je hem vast ook welik kom inderdaad uit ens de jongen kwam me wel bekent voor maar ken hem zo niet,
ik reed trouwens in een gele kadett c coupe misschien dat hij me wel kentgele c kadett coupe mmmmm dat klinkt al ene woudwijk of niet:P
24 oktober 2010 om 10:03 #17320484origineel gepost door mantadevil
Originally posted by Berlinetta
Yep, is die van mijn broer en mij………………….
Lesauto van moeders geweest, even uit ons bezit geweest maar sinds 1990 weer back in de famile:Dhey hebben jullie bij mij die stalen hoedeplank gehaald dan toevallig????
verhaal komt me bekent voorKlopt als een zwerende vinger, goed geheugen hoor, zoals je ziet hebben we met dat oude beestje toch Rotterdam weer gehaald!:thumbup
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.