Forumindex › Forums › Modellen › Grandland X › Opel app en Opel connect
- Dit onderwerp bevat 55 reacties, 26 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 21 augustus 2021om 09:45 door
Godfried13.
-
AuteurBerichten
-
30 januari 2021 om 10:58 #18406932
Anoniem
Lid sinds:
1 January 1970[quote quote=18406905]Bij mij werkt het ook ineens weer. De oude ritten die weg waren zijn er ineens weer. En nieuwe worden weer geregistreerd. Volgens mij is er bij opel aan de server kant iets veranderd?[/quote]
Bij idd ook weer connectie. Oude ritten helaas allemaal weg door het deinstalleren van de app. Ik snap niet dat ze dat niet gewoon in je account op de server bewaren. Waarom moet je anders een account hebben en een internet verbinding?
Groet Tjerk
30 januari 2021 om 14:02 #18406951vandaag een nieuwe update gehad van google op mijn smartphone, alles werkt weer :applause02: :applause02:
6 maart 2021 om 21:04 #18411664Na mijn firmware update van navigatie de opel app nog eens geprobeeerd zag ik dat ik nu wel de ritten kan zien op mijn mobiel
je kunt deze ook verzenden naar een andere mobiel of pc echter mijn auto data is nog niet gelukt terwijl hij aangeeft dat ik wel service heb
8 maart 2021 om 18:04 #18412023Ik probeer de rittenregistratie actief te krijgen op een iPhone 7, echter is me dat nog steeds niet gelukt.
- Opel Crossland X uitgerust met Opel Connect
- Firmware zit op laatste versie (21.08.84.12)
- Kaarten zitten op laatste versie (20.0.0-r0)
- In de Connect-store is “Voertuigstatus en informatie” en “LIVE navigatie” geactiveerd. Verder kan niets geactiveerd worden behalve “Veiligheidswaarschuwingen”.
- iPhone zit op laatste iOS versie (14.4)
- My Opel-app is laatste versie (1.28.1) (op moment van schrijven 1 week geleden uitgekomen)
- iPhone is met Bluetooth verbonden met de auto. Tevens Hotspot-functie geprobeerd.
- Het stappenplan van treesink heb ik uitgevoerd, echter zonder resultaat.
Heeft iemand nog suggesties? :help:
Daarnaast vroeg ik me af of iemand het überhaupt al met een iPhone dit werkend gekregen? Of iemand met een Crossland X?
8 maart 2021 om 19:27 #18412032Anoniem
Lid sinds:
1 January 1970Helaas geen tips, verbinding lukt meer niet dan wel, vaak lukt het wel nadat ik opnieuw verbind met bluetooth, geeft hij ook groene balk met verbonden aan, laatste periode geeft hij aan verbonden maar geen informatie.
Pas met stomheid geslagen toen een collega mijn auto voor 3ritjes geleend had en dag later opeens deze 3 ritten op mijn telefoon beschikbaar kwamen, ik vraag me dan ook af of je verbinding nodig hebt altijd. Was echt met stomheid geslagen.
21 augustus 2021 om 09:45 #18432325Ik heb ook al van alles geprobeerd, maar data via Bluetooth lijkt niet te werken, wel krijg ik data en juiste locatie als de telefoon (Iphone) via het kabeltje is aangesloten, Appleplay niet actief, eigenlijk gewoon aangesloten om te laden.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.