Opel app en Opel connect

Forumindex Forums Modellen Grandland X Opel app en Opel connect

6 berichten aan het bekijken - 51 tot 56 (van in totaal 56)
  • Auteur
    Berichten
  • #18406932
    Tjerk Visser
    Deelnemer
      Lid sinds:
      22 July 2020

      [quote quote=18406905]Bij mij werkt het ook ineens weer. De oude ritten die weg waren zijn er ineens weer. En nieuwe worden weer geregistreerd. Volgens mij is er bij opel aan de server kant iets veranderd?[/quote]

      Bij idd ook weer connectie. Oude ritten helaas allemaal weg door het deinstalleren van de app. Ik snap niet dat ze dat niet gewoon in je account op de server bewaren. Waarom moet je anders een account hebben en een internet verbinding?

      Groet Tjerk

      #18406951
      BigBadBanana
      Deelnemer
        Lid sinds:
        19 March 2020

        vandaag een nieuwe update gehad van google op mijn smartphone, alles werkt weer :applause02: :applause02:

        #18411664
        pjotter
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 November 2013

          Na mijn firmware update van navigatie de opel app nog eens geprobeeerd zag ik dat ik nu wel de ritten kan zien op mijn mobiel

          je kunt deze ook verzenden naar een andere mobiel of pc echter mijn auto data is nog niet gelukt terwijl hij aangeeft dat ik wel service heb

          opel app

          #18412023
          LBV
          Deelnemer
            Lid sinds:
            25 November 2020

            Ik probeer de rittenregistratie actief te krijgen op een iPhone 7, echter is me dat nog steeds niet gelukt.

            • Opel Crossland X uitgerust met Opel Connect
            • Firmware zit op laatste versie (21.08.84.12)
            • Kaarten zitten op laatste versie (20.0.0-r0)
            • In de Connect-store is “Voertuigstatus en informatie” en “LIVE navigatie” geactiveerd. Verder kan niets geactiveerd worden behalve “Veiligheidswaarschuwingen”.
            • iPhone zit op laatste iOS versie (14.4)
            • My Opel-app is laatste versie (1.28.1) (op moment van schrijven 1 week geleden uitgekomen)
            • iPhone is met Bluetooth verbonden met de auto. Tevens Hotspot-functie geprobeerd.
            • Het stappenplan van treesink heb ik uitgevoerd, echter zonder resultaat.

            Heeft iemand nog suggesties? :help:

            Daarnaast vroeg ik me af of iemand het überhaupt al met een iPhone dit werkend gekregen? Of iemand met een Crossland X?

            #18412032
            Anoniem
              Lid sinds:
              1 January 1970

              Helaas geen tips, verbinding lukt meer niet dan wel, vaak lukt het wel nadat ik opnieuw verbind met bluetooth, geeft hij ook groene balk met verbonden aan, laatste periode geeft hij aan verbonden maar geen informatie.

              Pas met stomheid geslagen toen een collega mijn auto voor 3ritjes geleend had en dag later opeens deze 3 ritten op mijn telefoon beschikbaar kwamen, ik vraag me dan ook af of je verbinding nodig hebt altijd. Was echt met stomheid geslagen.

               

              #18432325
              Godfried13
              Deelnemer
                Lid sinds:
                21 August 2021

                Ik heb ook al van alles geprobeerd, maar data via Bluetooth lijkt niet te werken, wel krijg ik data en juiste locatie als de telefoon (Iphone) via het kabeltje is aangesloten, Appleplay niet actief, eigenlijk gewoon aangesloten om te laden.

                 

              6 berichten aan het bekijken - 51 tot 56 (van in totaal 56)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.