Ombouw kadett C : alle informatie (gezocht)

Forumindex Forums Modellen Kadett Ombouw kadett C : alle informatie (gezocht)

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 101 tot 108 (van in totaal 108)
  • Auteur
    Berichten
  • #17370192
    schuitje
      Lid sinds:
      28 April 2009

      ben benieuwd hillclimber :D

      #17370193
      hillclimber16V
      Deelnemer
        Lid sinds:
        24 November 2009

        Sorry was het even uit het oog verloren
        maar hier de gewenste foto’s van de schroef
        kit.

        Momenteel staat hij op het laagste dat ik wil/kan rijden
        omdat anders de 15″ wielen tegen de verbredingen aanslepen.
        Indien ik naar 13″ zou overstappen moet hij nog een beetje
        lager kunnen.
        voor de echte lowriders kan je hem gewoon op de grond leggen denk ik

        #17370194
        Joepp
          Lid sinds:
          8 November 2009

          Ideaal!

          ook een last meer van rottende veerschotels:thumbup

          #17370195
          pipo
            Lid sinds:
            5 November 2004

            mm en dus de orginele veren er onder vandaan:wtf
            ben je niet bang dat je staartstuk scheurt doordat er nu andere krachten op komen???bij de topic van rallyastra hebben ze de gewone veren laten zitten en als extra een coiloverset er achter onder gestoken.staartstuk zit maar met 4 boutjes vas aan het diff.ik verwacht wel dat je de alu voor een stalen trompet hebt vervangen:hmmz
            en voor hoe heb je dat opgelost met een stugge gele koni scheurt de kom boven al uit dus bij geen verstevigingen boven aan de kom verwacht ik dat zonder veer je helemaal veel krachten er op los laat en ook het u profiel waar je schokdemper tussen zit zit ook standaart maar met 4 puntlassen vast die scheuren ook uit
            :hmmz
            maar wil hier best meer foto s van zien:kewlpics:kewlpics

            denk dat de achtercoilover wel overeenkomt met die van een vw golf 1 of 2 en de voorste met een mazda mx5 als ik zo een beetje kijk:hmmz
            maar als het werkt is het natuurlijk wel leuk:jerry

            #17370196
            hillclimber16V
            Deelnemer
              Lid sinds:
              24 November 2009

              Tot nu toe nog geen problemen ondervonden
              Wat het staart stuk betreft lees ik regelmatig dat
              deze kunnen breken en er een stalen op geplaatst
              word.
              Ofwel heb ik tot nu toe ongeloofelijk veel geluk ofwel
              ligt het aan de rijstijl van die mensen.
              Moet ik je vertellen dat ik twee seizoenen op een 1.2
              achterasje heb gereden aangedreven door de 20xe
              (nog niet zo krachtig zoals nu maar toch)
              Het zijn ook steeds dezelfde mensen die erin slagen
              hun as te breken moet ik opmerken.
              Bovendien zou je kunnen zeggen :”je gaat niet hard
              genoeg om hem te breken”, maar niets is minder waar
              aangezien ik vorig jaar vijf van de negen wedstrijden
              gewonnen heb in de 2L klasse.

              Wat de potten in de vleugels vooraan betreft zijn deze wel afgelast maar voorlopig nog niet verder verstevigd.
              Ik had daar wel al problemen verwacht.
              Nu ben ik wel aan het bestuderen wat ik er extra kan aan doen. Zo heb ik net een stabi baar van een Honda CRX
              ter beschikking die mooi past tussen de twee kegels en nog net tussen het blok en de motorkap past.
              Ook heb ik al gezien dat er een buis vanop de onderliggende
              chassis balk naar boven toe langs de kegel gelast word.
              Vind ik zelf niet zo netjes en denk eerder tussen het punt waar de bovenste stabi baar geschroefd zal worden en het vrij gekomen punt op de vooras waar het 1.2 lag een geschroefde buis zal plaatsen.

              Ik plaats zeker een fototje als mijn model gemaakt is
              dan kunnen jullie ook je meningen kwijt.

              #17370197
              pipo
                Lid sinds:
                5 November 2004

                origineel gepost door hillclimber16V
                Tot nu toe nog geen problemen ondervonden
                Wat het staart stuk betreft lees ik regelmatig dat
                deze kunnen breken en er een stalen op geplaatst
                word.
                Ofwel heb ik tot nu toe ongeloofelijk veel geluk ofwel
                ligt het aan de rijstijl van die mensen.
                Moet ik je vertellen dat ik twee seizoenen op een 1.2
                achterasje heb gereden aangedreven door de 20xe
                (nog niet zo krachtig zoals nu maar toch)
                Het zijn ook steeds dezelfde mensen die erin slagen
                hun as te breken moet ik opmerken.
                Bovendien zou je kunnen zeggen :”je gaat niet hard
                genoeg om hem te breken”, maar niets is minder waar
                aangezien ik vorig jaar vijf van de negen wedstrijden
                gewonnen heb in de 2L klasse.

                Wat de potten in de vleugels vooraan betreft zijn deze wel afgelast maar voorlopig nog niet verder verstevigd.
                Ik had daar wel al problemen verwacht.
                Nu ben ik wel aan het bestuderen wat ik er extra kan aan doen. Zo heb ik net een stabi baar van een Honda CRX
                ter beschikking die mooi past tussen de twee kegels en nog net tussen het blok en de motorkap past.
                Ook heb ik al gezien dat er een buis vanop de onderliggende
                chassis balk naar boven toe langs de kegel gelast word.
                Vind ik zelf niet zo netjes en denk eerder tussen het punt waar de bovenste stabi baar geschroefd zal worden en het vrij gekomen punt op de vooras waar het 1.2 lag een geschroefde buis zal plaatsen.

                Ik plaats zeker een fototje als mijn model gemaakt is
                dan kunnen jullie ook je meningen kwijt.

                ok dan zal het wel werken.:thumbup
                heb wel gezien dat er sommige een stuk bus boven op de kom lassen voor en dan over de motor verstevigen
                dus en soort driehoek

                #17370198
                hillclimber16V
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  24 November 2009

                  Zat ik ook aan te denken van die bus erop te lassen
                  maar dan wel met een dikke schijf erin waar de demper
                  in vast kan en de originele bevestiging weg.
                  Aan die bus dan nog eens een buis naar binnen op de kooi
                  zetten en zoals ik al zij naar beneden op chassis of
                  de motorsteun plaats.
                  zag net een ander topic van een manta cc drift wagen
                  die heeft de bussen ook achte opgelast
                  Zo iets das voo en achter dan maar

                  #17370199
                  pipo
                    Lid sinds:
                    5 November 2004

                    origineel gepost door hillclimber16V
                    Zat ik ook aan te denken van die bus erop te lassen
                    maar dan wel met een dikke schijf erin waar de demper
                    in vast kan en de originele bevestiging weg.
                    Aan die bus dan nog eens een buis naar binnen op de kooi
                    zetten en zoals ik al zij naar beneden op chassis of
                    de motorsteun plaats.
                    zag net een ander topic van een manta cc drift wagen
                    die heeft de bussen ook achte opgelast
                    Zo iets das voo en achter dan maar

                    :thumbup:kewlpics

                  8 berichten aan het bekijken - 101 tot 108 (van in totaal 108)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.