Oldtimers (of auto's van 8 jaar en ouder) moeten worden

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Oldtimers (of auto's van 8 jaar en ouder) moeten worden

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 51 tot 59 (van in totaal 59)
  • Auteur
    Berichten
  • #17452053
    Bart Hoedemaker
      Lid sinds:
      12 February 2007

      origineel gepost door Astraman
      Hebben we dat nu dan wel?? :sleeping

      :thumbup

      #17452054
      Bart Hoedemaker
        Lid sinds:
        12 February 2007

        origineel gepost door TonSR
        uitstoot das die ouwe wagen wat een vervuiler,de lui die dat bedenken,
        wonen zeker niet in de buurt van de europoort of bij een vliegveld
        zo ook de bedenker van de spaarlamp die moet bij gemisch affal om dat er kwik in zit,de electriche auto heeft accuus die om de 3 jaar gemiddeld moet
        worden vervangen,pleure we ze toch naar een of ander derde wereldland
        maar al deze dingen worden bedacht door lui die hebben er voor
        geleerd ,het klootjes volk snap dat niet,maar wel kolencentrale,s bouwen
        op de maasvlakte ,vervuild dat,hoe kom je daar nou bij,nee hoor,,,,,
        terug naar topic ,,,,,,die ouwe wagens dat zijn de viezerikken voor ons
        millieu als we die opruimen is het probleem opgelost.
        kus me de kl.ten met de hele zooi.
        vgr tonsr.

        Carriere in de politiek :jerry ?

        #17452055
        Bart Hoedemaker
          Lid sinds:
          12 February 2007

          Meeste oldtimers, of auto’s uit de jaren 90, zijn zuiniger en schoner dan vandaag de dag. Let op auto’s worden steeds zwaarder, meer opties, grotere motoren….

          #17452056
          Stender
          Moderator
            Lid sinds:
            5 April 2009

            Los van het feit of ze zuiniger zijn…

            Mijn Manta mag dan meer verbruiken en meer zooi uitstoten per kilometer dan de Vectra (1.8 LPG G3) van mijn ouders, maar mijn vader rijdt wel 3x zoveel kilometers per jaar, dus ik ben dan op jaarbasis wel ‘beter voor het milieu’.

            Los daarvan is het gezeik over CO2 allemaal onzin. Men suggereert dat Co2 de aarde opwarmt, maar Co2 bevat geen energie dus het kan niks opwarmen…

            #17452057
            boyanka
            Deelnemer
              Lid sinds:
              8 June 2005

              :wtfhoeveel CO komt er vrij bij het maken van een nieuwe auto? lijkt mij dat een auto van 30 jaar nog altijd beter voor het mileu is dan iedere 8 jaar een nieuwe

              #17452058
              x-tinction
                Lid sinds:
                12 October 2008

                Stender :P het warmt het niet op het blijft in de ozonloog hangen en dat houdt de hitte tegen en daarom zorgt het voor de opwarming zo zou het in theorie moeten zijn :P

                #17452059
                Bart Hoedemaker
                  Lid sinds:
                  12 February 2007

                  Jah en toen ik in Thailand was, moet je is kijke wat er door de lucht in gaat. Bangkok kan je gewoon niet ademen onderhand :D en dat geld wel voor meer landen.

                  #17452060
                  TonSR
                    Lid sinds:
                    29 October 2007

                    weg met die ouwe zooi,allemaal electriec gaan rijden
                    elke 3 jaar accuus verwisselen en die ouwe,ach niet druk om maken net als atoom zooi droppen in de limburgse mijnen,warom om de toekomst denken
                    de plannen makers en wij zijn over 90 jaar toch dood,en wie dan leef
                    dan zorg.lang leve de bedenkers van de nieuwe auto.
                    geef mijn dat ouwe ding uit jaar kruikie maar,maar voor hoelang
                    kunnen we nog met onze oldtimer blijven rijden.
                    vgr tonsr.
                    ps
                    als ik de 90 haal, woon in de buurt van 16 hoven en de europoort.

                    #17452061
                    mayhem
                      Lid sinds:
                      13 June 2006

                      van de week toevallig met een maat (garagehouder) over gehad…

                      moet je eens een corsa uit 95 aan t co apperaat hangen, en een corsa uit 2001…. scheelt amper.

                      ik heb nooit geen brief gehad over deze onzin, me ma word echter doodgebombardeerd dat ze haar oude vervuilende corsa b (’93) in kan leveren en blablabla.

                    9 berichten aan het bekijken - 51 tot 59 (van in totaal 59)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.