Nieuw (eigen) forum

Forumindex Forums Modellen Grandland X Nieuw (eigen) forum

Wat vindt u? Moeten zij een eigen forum starten (zodat zij met zijn tweetjes alle onderwerpen kunnen bestieren?}

De forumleden @Hans GLX en Jopsa postten continue (niets toevoegende) berichten op dit forum.

Je moet zijn ingelogd om te kunnen stemmen.
  • #1 laat zij hun eigen GLX forumpje starten
  • #2 laat zij vooral hun eigen GLX forumpje starten
4 berichten aan het bekijken - 101 tot 104 (van in totaal 104)
  • Auteur
    Berichten
  • #18548273
    Hans GLX
    Deelnemer
      Lid sinds:
      19 May 2018

      @Floki, wat mij zo opviel in verschillende commentaren, is dat 50% van alle EV rijders, weer over willen stappen naar een verbrandingsmotor. Maar dat ruim 90% van de Tesla rijders juist heel tevreden is met hun EV. Dus zeg het maar? Ik heb 7 Opels gehad,  en met allemaal heel tevreden. En vanaf 2002 de eerste Zafira met hoge instap. Daarna nooit geen lage auto meer gehad. Ook met geen van de 7 problemen gehad. Ik had, wanneer Opel gewoon echt Opel was gebleven, misschien nog steeds Opel gereden. Ik was een echte Opel fan, zeg maar. En je hebt gelijk dat ook onder de Premium auto,s, rijders met klachten gevonden worden. Onlangs nog een review in Autoweek van iemand die een XC40 R Design helemaal afzeikte. Zelfs het infotainment systeem in de Volvo, deugde niet volgens hem. Maar ik en nog vele anderen, konden zich daar absoluut niet in vinden. Dat kon je dan weer lezen, in de reacties die daar op volgde. De eerste keer dat ik echt twijfelde, of ik wel een goede deal gemaakt had bij de inruil, was van de Mokka Cosmo automaat, naar de Grandland X. Als ik toen naar m,n gevoel gegaan was, had ik met die Mokka blijven rijden. En had ik hem niet ingeruild voor de GLX. Toch mag ik absoluut niet klagen over de 3 jaar GLX. Hij reed als een taxi, was zuinig en stil. Maar qua degelijkheid, liet hij nogal wat steken vallen. Zoals ik al eerder aangaf, had hij naar mijn smaak teveel Franse genen. En zo ben ik nu dus al ruim 3 jaar, een zeer tevreden Volvo rijder.

      #18548284
      Hans GLX
      Deelnemer
        Lid sinds:
        19 May 2018

        @Floki, en even voor de statistieken, maand 10…… ;-)

        Meest geregistreerde nieuwe elektrische auto’s – oktober 2023

        Merk             Model     Aantal
        1  Volvo       XC40        705
        2 Tesla        Model Y    647
        3 Kia            Niro EV    422
        4 Tesla        Model 3    415
        5 Peugeot   e-208        402
        6 VW           ID4            337
        7 VW            ID3           336
        8 Skoda       Enyaq iV   329
        9 Audi Q4   e-tron         303
        10 BMW      iX1             262

        #18548292
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          @hans alleen jammer dat die Volvo’s 2 pixel schermen hebben als digitale schermen.

          moeten ze toch even bij Mercedes kijken, gewoon HD en kraak en kraak helder.

          rest zijn het heerlijke auto’s, alleen qua multimedia en schermen moeten ze nog flinke stappen maken

          F2083CB3-7F19-4571-A640-636667F24EE9

          #18548298
          Hans GLX
          Deelnemer
            Lid sinds:
            19 May 2018

            @GrandRamp, dat ziet er inderdaad heel gaaf, en glashelder uit. Maar bij Volvo timmeren ze ook dagelijks aan de weg, naar nog meer verbeteringen hoor. Mercedes is natuurlijk een giga concern, met de bekende Duitse degelijkheid. Volvo is een heel stuk kleiner, maar tóch in de Premium klasse. En ik ben heel tevreden met mijn digitale cockpit. Die kan ik ook wat naar kleur of inhoud veranderen. Ik kan dat aanpassen naar rij-modus. Ik heb voor Performance gekozen. Zie afbeelding. Toen nog maar 7300 km weg. Inmiddels al 39.500km

            Klokken-a

             

          4 berichten aan het bekijken - 101 tot 104 (van in totaal 104)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.