Nieuw (eigen) forum

Forumindex Forums Modellen Grandland X Nieuw (eigen) forum

Wat vindt u? Moeten zij een eigen forum starten (zodat zij met zijn tweetjes alle onderwerpen kunnen bestieren?}

De forumleden @Hans GLX en Jopsa postten continue (niets toevoegende) berichten op dit forum.

Je moet zijn ingelogd om te kunnen stemmen.
  • #1 laat zij hun eigen GLX forumpje starten42.86%3 votes
  • #2 laat zij vooral hun eigen GLX forumpje starten85.71%6 votes
25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 104)
  • Auteur
    Berichten
  • #18548102
    Floki
    Deelnemer
      Lid sinds:
      17 March 2022

      Ik vraag mij af of het handig is dat @jopsa en / of @Hans GLX een nieuw GLX forum starten, e.e.a. gebaseerd op hun ruim 200 berichten van de in totaal laatste 250 geposte berichten?

      #18548104
      jopsa
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 May 2019

        ik wacht op uw nuttige bijdrage in plaats van oeverloos gezever en problemen ontkennen.

        geef oplossingen voor gemelde problemen.  Niemand weet ze, ik wacht op uw overtreffende kennis.

        #18548105
        Floki
        Deelnemer
          Lid sinds:
          17 March 2022

          Ik kan diverse postings noemen waarin ik oplossend heb kunnen bijdragen of mogelijk waardevol mee heb kunnen denken. Ik weet héél erg zeker dat jij niet één posting kunt opnoemen waarin je bijdroeg in een / de oplossing of toevoegend hebt kunnen bijdragen; alleen maar zeiken, zeuren en Opel afkeuren.

          #18548106
          Floki
          Deelnemer
            Lid sinds:
            17 March 2022

            @Jopsa :maar oké, laten we het simpel houden : noem eens drie postings waarin jij bedroeg / serieus input leverde aan een oplosing………………..

            #18548107
            jopsa
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 May 2019

              Ik claimde nooit oplossingen te hebben. Gaf er misschien toch wel eens eentje hoor (maar zo een kleinigheidje want ik zeg je het nu voor de honderdste keer dat ik geen technische of elektronische kennis heb en alleen de problemen (die jij ontkent) beschrijf.)  Jij trok de problemen met deze  en veel andere horrorgrandlands in twijfel.  Jij bent  blijkbaar de kenner volgens uzelf toch maar je blaast gewoon hoog van toren.  Nogmaals, zeg uw pensi-oentje op en ga werken bij Stellanshit.  Maar uw carrière daar zal geen lang leven beschoren zijn.  Met probleemontkenners  zoals u kunnen ze niks meer aanvangen, ze hebben er in eigen rangen genoeg.

              Kan jij nu eens 1 oplossing noemen waar jij op een serieus probleem (geen navigatie- of velgen- of bandbreedte gezever) een doeltreffende oplossing gaf.  Ik denk aan volgende :

              –          Spraaktechnologie hapert

              –          Zwart blijven touchscreen

              –          Snel oplichten en verdwijnen gevaren driehoek op display tijdens het rijden (niks in omgeving)

              –          Krakende rechter voordeur bij openen

              –          Stuurverwarmingsindicatielampje gaat plots uit het niets knipperen

              –          Geen beeld bij achteruitrijden op touchscreen

              –          Pieptonen bij achteruit rijden maar niks in het rond

              –          Meerdere keren na elkaar spontaan openen en afsluiten van de wagen

              –          Externe DVD speler werkt niet bij deze wagen (bij andere,meerdere wagens getest en daar werkt de DVD-speler wel.)

              –          Start-stop functie werkt niet meer

              –          Dode hoek werkt niet correct (licht soms op wanneer er niks is, licht soms niet op wanneer er wel iets is)

              –          Spontaan,uit zichzelf sluiten van de wagen

              –          Onderhoudsweergave verspringt op dashboard.  Plots mag ik meer maanden rijden maar wel heel wat kilometers minder

              –          Wagen wil niet sluiten (noch met vingertouch, noch met afstandsbediening)

              –          Zetelverwarming voor, zetelkoeling voor doet niks

              –          Zetelverwarming achter faalt

              –          Plots uitzichzelf openen van raam bestuurderskant tijdens het rijden

              –          Niet reageren van linker bedieningselement aan stuur

              –          Wagen opent spontaan uit zichzelf

              –          Begeleidende lijnen op touchscreen achteruitrijcamera spontaan van scherm verdwenen,enkele dagen later verschijnen ze terug

              –          Soms flikkeren digitale weergave kilometerteller op display (werd vervangen maar nog steeds probleem)

              –          Achterkofferklep opent niet, noch met handbediening noch met voetsensor

              –          Loshangende onderdelen onder zetel bestuurder

              –          Loszittende schakelaar zetelverwarming achteraan en losse vloerbekleding

              –          Regensensorproblemen (droog weer treedt plots in werking, bij (hevige) regen soms niet)

              –          CD speler werkt niet

              –          Achterkofferklep opent zonder manipulatie

              –          Wiswassers (gaan plots wissen, wagen afgesloten geparkeerd zonder draaiende motor)

              –          Navigatieproblemen (grote steden niet vinden,nochtans correcte instelling,volledig andere richting uitsturen)

              –          Plots warm worden zetel medepassagier (warme zomerdag in augustus 2020)

              –          Wagen wil niet openen

              –          Blauw oplichten touchscreen terwijl wagen in garage afgesloten gestald is

              –          Airco weigert dienst, dag erna werkt deze opnieuw (geen instellingen veranderd)

              –          Wagen valt uit tijdens het rijden en gaat in stuurslot !!!   Melding “storing automatisch remsysteem”

              –          Vervangwagen gekregen :  ALLES werkt hier perfect

               

              PROBLEMEN NA LAATSTE REPARATIE

              –          Eerste rit naar huis na reparatie : Start-stop werkt niet

              –          Spraaktechnologie hapert

              –          Zetelverwarming noch zetelkoeling vooraan werkt

              –          Zetelverwarming achter werkt niet

              –          Dodehoeklampje knippert te pas en te onpas, soms knipperen als een richtingaanwijzer

              –          Wiswassers flippen (droog = wissen     regen = niet wissen)

              –          Boordcomputer  weergave onderhoudsbeurt verspringt plots enorm qua tijd en afstand

              –          Stuurverwarming wordt plots spontaan warm of werkt soms niet bij opzetten

              –          Oranje driehoek licht in een flits op in display (niet de waarschuwing dat een obstakel te snel dichtbij komt)  zelfde driehoek als toen melding gegeven werd “storing automatisch remsysteem” voor de laatste reparatie)

              –          Ventilatie werkt niet

              –          Pieptoon weerklinkt.  Echter niks in het rond,geen verkeer en geen melding op dashboard

              –          Navigatieproblemen

              –          Regensensor werkt niet

              –          De motor start niet

              –          Achteruitrijcamera werkt niet en scherm blijft zwart

              –          Digitale uurweergave flipt (verkeerde weergave van de tijd)

              –          Wagen opent spontaan uit zichzelf

              –          Problemen met ophanging opgemerkt door technieker

              –          Problemen achterklep (niet openen)

              –          Binnenverlichting licht niet op

              –          Haperende display

              –          Knipperende kilometerweergave op display

              –          Display blijft zwart

              –          Koplampen vallen uit tijdens het rijden (pikdonker buiten, lichten op automatische stand)

              –          Achterklep sluit plots vanzelf bij inladen en wagen sluit (niks gemanipuleerd)

              –          De wagen sluit plots uit zichzelf

              –          Voetsensor achterklep werkt soms niet

              –          Afstandsbediening werkt soms niet

              –          Boordcomputer flipt. Deze verspringt plots fenomenaal.  Na 6000 km rijden opnieuw onderhoudsbeurt weergave

              –          Achterklep staat open bij terugkomst op parking

              –          Plots knipperen van de 4 richtingsaanwijzers  (draaiende motor)

              –          Achterkofferklep sluit niet bij drukken op rode  bedieningsknop

              –          geparkeerde wagen,motor af,  plots licht touchscreen op en dooft weer

              –          motor start soms pas na meerdere pogingen

              –          Radio hapert soms

              –          Voorste ramen openen vanzelf na vingertouch, auto zelf ontsluit niet

              –          Constructiefout deuren.  Lak beschadigd daar voor- en achterdeur elkaar raken op bepaald moment bij openen en sluiten.

              –          Wagen ongesloten op oprit ; bij handmatig willen openen van achterkofferklep gaat de klep niet open maar sluit de wagen…… ???

              –          Spraaktechnologie hapert

              –          Geen beeld bij achteruitrijden op touchscreen

              –          Pieptonen bij achteruit rijden maar niks in het rond

              –          Lane assist lampje op bedieningsknop licht plots op uit het niets

              –          Krakend deurpaneel aan kant bestuurder (stijgt boven motorgeluid uit)

              –          Cruisecontrol die uit zichzelf  grijs oplicht zonder iets gemanipuleerd te hebben

              –          Navigatie : tijdens de rit begint het touchscreen te knipperen.  Niks aan te verhelpen.  Geen navigatie meer,enkel flikkerende beelden.

              –          Wagen “slingert”  op autosnelweg (gaat heel zacht van links naar rechts of omgekeerd, er waren vroeger al problemen met de voorophanging)

              –          Op display verschijnt zonder reden “gelieve het stuur over te nemen”

              –          Telefoongebruik hapert

              –          Zacht gepiep via dashboard zonder reden (geen meldingen)

              –          Wiswassers gaan plots interval wissen tijdens tankbeurt (motor af en heel zonnig droog weer)

              –          Koffer opent niet via handbediening aan koffer (na 6 pogingen lukt het wel)

              –          Lane assist treedt niet op bij testen van deze optie

              –          Kort Oplichten van een oranje indicatielampje op dashboard (links onder analoge kilometerteller)

              –          BLUETOOTH valt plots uit (waarvan melding op scherm verschijnt)

              –          knipperen van indicatielampje dodehoek op dashboard (niet het lampje in de spiegels)

              –          uitvallen van motor na het starten (motor draait na het starten, maar valt plots uit),gebeurde vroeger ook al maar tijdens het rijden zoals reeds gemeld

              –          radio vindt geen zenders meer

              –          achterruitverwarming weigert dienst

              –          Vragen bij werking van spiegelverwarming

              –          Instellingsweergave dodehoek op touchscreen knippert constant van on naar off

              –          koplampen lichten niet op bij starten van de wagen bij pikdonker

              –          wiswassers starten niet (noch intervalstand noch constante stand)

              –          geheugen stand bestuurderszetel volledig weg.  2 instellingen zijn verdwenen uit geheugen

              –          Uurweergave foutief.  Na starten voor een nieuwe verplaatsing geeft het uurwerk het uur weer van afzetten van de motor van de vorige rit.

              –          Weigeren te starten ; melding  “sleutel niet gedetecteerd” maar de sleutel ligt op de passagierszetel naast mij op dat moment

              –          Electronische zetelinstelling wijzigt plots spontaan tijdens het rijden

              –          Volgetankte wagen ; brandstofweergave op dashboard foutief.

              –          Tijdens het rijden gaan de parkeersensoralarmen plots af.  Ook op het touchscreen wordt alarm weergegeven.  Echter niks rond de wagen, we waren vlot aan het rijden.  Geen andere wagens rond ons te bespeuren.

              –          Onverklaarbaar gedrag van de achteruitrijsensor.

              –          Vroegtijdig versleten aandrijfriem

               

              PS : ga eens tientallen vermelde serieuze problemen van ex forumgebruikers na waar jij geen oplossing gaf.  Ondertussen gaven deze mensen het op en zochten andere oorden op.  Ik kan ze geen ongelijk geven.

              Ik blijf volhouden en wil degelijke compensatie voor deze brolwagen.

              #18548108
              Floki
              Deelnemer
                Lid sinds:
                17 March 2022

                Voilá, da’s precies wat ik bedoelde : piepen / zeuren / klagen / afgeven op het merk / type Opel GLX, maar niet ÉÉN oplossende of zelfs maar een poging daartoe ondernemende posting.

                Voor een ieder die meeleest heb je (voor zover men dat nog niet wist) gelukkig je reputatie nu onomstotelijk bevestigd.

                #18548109
                jopsa
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  3 May 2019

                  uw gestarte topic zal zeker en vast bijdragen tot het oplossen van electronische- en andere problemen.  Bewijst nogmaals uw onkunde en uw manier van zijn.

                  Weinig vrienden waarschijnlijk behalve die enkele hier en problemen met uw buren mag ik me voorstellen ?

                   

                  Ga nu gewoon eens janken bij het merk waar je nu mee rijdt.

                  #18548110
                  Floki
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    17 March 2022

                    Ik hoef er niets meer aan toe te voegen denk ik?
                    Je lange en onzinnige antwoord een berichtje of twee hiervoor is voor een ieder wel duidelijk.

                    En nog véél belangrijker : op de concrete vraag om eens een paar postings te noemen waarin je oplossend meedacht of mogelijk zelfs een poging deed om oplossingen bij te dragen, blijft het’oerend’stil.

                    Het is nu idd. wel duidelijk

                    #18548111
                    jopsa
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      3 May 2019

                      ik zal het nogmaals herhalen daar je hardhorig blijkt of analfabeet….

                      Na 5 maand de wagen bij de dealer voor onderzoek gelaten te hebben, techneuten en ingenieurs van FLopel erbij geweest te zijn totaal niks opgelost.  Ze weten en vinden het niet.   Vanalles vervangen maar niks helpt  Wat nu ?   Vertel het mij meneer de expert.

                      Ik heb een vermoeden, ERGENS een hele kleine beschadiging in het kabelsysteem of een laspuntje misschien, waardoor commando’s foutief geïnterpreteerd worden (iets met poorten) en dus ook anders uitgevoerd.  (was niet mijn eigen vondst hoor, jij bent hier het genie, ik niet)  Dit was een interpretatie van de expert die deze wagen particulier onverkoopbaar verklaarde….  Waarvoor dank FLopel

                      #18548112
                      Floki
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        17 March 2022

                        Nogmaals dezelfde vraag : afgezien je honderden zeur / zeik / klaagberichten : noem er eens een paar waarin je écht meedacht / probleemoplossend bijdroeg?
                        En nee, ik bezit geen technische kennis (waarvan jij deze mij toebedeeld) maar ik heb wél in meerdere topics geprobeerd OPBOUWEND mee te denken.

                        #18548113
                        jopsa
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          3 May 2019

                          praat jij van origine Nederlands of wil je het eigenlijk niet begrijpen ?

                          Ik vermeldde problemen ( de meeste van die problemen hadden anderen ook, maar niet allen tegelijk.  Zoek dat er eens op na).  problemen vermelden en oplossingen vragen betekent dat je dus geen antwoord hebt op dit vraagstuk….

                          Waarom zou ik oplossingen op zaken moeten geven als ik er geen heb ?   Wat wil je nu eigenlijk bereiken ?

                          Zelfs de handleidingen leken niet te kloppen, wat achteraf ook bleek.  Eerst werd daar lacherig over gedaan toen ik dat meldde tot het uiteindelijk wel correct bleek en bij sommige wagens er zelfs geen bijgevoegd waren.

                          #18548114
                          jopsa
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            3 May 2019

                            vreemd dat jij het stellantis of flopel verhaal verliet hoor.  Je kan niet echt veel vertrouwen meer gehad hebben.  Daar geef ik je gelijk in.

                            #18548115
                            jopsa
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              3 May 2019
                              #18548116
                              Floki
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                17 March 2022

                                Je blijft het ontwijken, in / bij welke onderwerpen heb jij POSITIEF bijgedragen of dit iig geval geprobeerd?

                                Stellantis problemen? Die gelden / golden voor meerdere merken en types, ic. niet specifiek GLX gerelateerd. Toeval, wet van Murhpy?

                                #18548117
                                jopsa
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  3 May 2019

                                  zoek het eens op jongen….

                                  #18548118
                                  Anoniem
                                    Lid sinds:
                                    1 January 1970

                                    Opels met Fransen genen zijn gewoon ruk naar mijn mening en bevindingen.

                                    Waarok baseer ik dat? Persoonlijke ervaring, ervaring van mede slachtoffers en op inside info.

                                    En hoelanger ik nu premium rij, hoe meer ik besef hoe geestelijk gehandicapt die Franse auto’s zijn, niks en echt dan ook niks is door dacht. Alle dingen zijn zo basic, zo’n Franse auto mag eigenlijk max 30k kosten, meer zijn ze gewoon niet waard.

                                    en ieder die dat niet vindt, dat is dan PurePech. Die laten zich dan maar  in hun achterste naaien door stellantis.

                                     

                                    #18548119
                                    Floki
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      17 March 2022

                                      Ben ik maar blij dat ik overzee’s rijd.

                                      #18548120
                                      jopsa
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        3 May 2019

                                        Nu ben je blij dat je ander merkje rijdt…..  het was ooit anders.  En toch maar die brol blijven verdedigen….

                                        Wat is er aan de hand met u Floki ?

                                        #18548121
                                        jopsa
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          3 May 2019

                                          Screenshot_20231026_193825_Chrome

                                          #18548122
                                          jopsa
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            3 May 2019

                                            Die begrijpen het nu nog niet precies

                                            #18548128
                                            Floki
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              17 March 2022

                                              Steeds maar weer van die onzinnige berichten.
                                              Wordt @Jopsa uitgenodigd om een of meerdere linkjes te linken waarin hij duidelijk meedenkt met mensen die een vraag hebben, maar nee, het blijft ‘oerend’ stil uit zijn hoek.
                                              Niet verwonderlijk, hij heeft nog nooit iets gepost waar mensen wat aan hebben.

                                              #18548129
                                              Schipper1
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                7 February 2023

                                                Volledig mee eens, dit type mensen zijn blij met een forum. Lekker annoniem flink doen. In de garage laat hij zich afschepen. Vraagt geen uitleg maar daarna wel klagen hier. Namen veranderen, zou hij dat ook bij de monteur in de garage doen? Tot s’nachts reageren, dat zegt genoeg. Nee, de problemen met je auto gun ik niemand. Maar hoe je het oplost ben je zelf verantwoordelijk voor!

                                                #18548130
                                                Floki
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  17 March 2022

                                                  @Schipper1 : wijze woorden.

                                                  #18548133
                                                  jopsa
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    3 May 2019

                                                    Wijze woorden ??

                                                    Beiden even intelligent precies.  Maar ja  jullie zaten of zitten in een select groepje die peebeetjes nazr elkaar versturen (zie ergens vroeger gemeld door 1 van jullie opperhoofden) waar waarschijnlijk heel wijze praat verkocht wordt.

                                                    Leg de bal nu niet bij een ander ;

                                                    1) namen veranderen….  wie begon ooit met schelden ?  (Als ik me niet vergis iets met “zeik….”  waarschijnlijk keek deze poster, ook net hierboven aan het woord geweest,  in de spiegel op dat moment.  Check maar even.

                                                    Ook racistische taal schuwde jullie selecte clublid niet.  Ik sprak hem daar op aan.  Check maar even.  Hij beschreef een Afrikaanse persoon nogal racistisch maar nu zal jullie geheugen jullie weer in de steek laten vermoed ik.

                                                    2) dit topic of forumpje zou blijkbaar eerder voor jullie weggelegd zijn. Jullie willen weeral in the picture komen maar schuiven het weer in een ander zijn schoenen.

                                                    3) neem nog eens een les begrijpend lezen. Ik legde al uit hoe ik behandeld werd bij het ophalen vd wagen.  Nog 1 keer dus…. vrijdag 17.45u wagen mogen ophalen.  Nog welgeteld 1 lampje boven een laptopje brandde.    1 administratief bediende aanwezig zonder technische kennis.  Niemand anders meer present.  Al blij dat de wagen klaar was en ook startte. Waarschijnlijk wilde niemand Ge onfronteerd worden met eventuele vervelende vragen (waar ze geen antwoord op hebben).

                                                    4) problemen : doe eens geleerd.  Problemen hierboven meer dan genoeg opgelijst. Mocht je daar al slechts eentje van kunnen oplossen dan zou je je wel terecht een echte man kunnen noemen.  Bij mijn wagen zou 1 beschadigingetje vinden waarschijnlijk zo goed als alles verhelpen.   Maar de dealer noch opel wil daar de tijd niet aan spenderen.  Iets van een naald in een hooiberg zeiden ze. Tja, zou niks opbrengen he…  buiten garantie zou een andere zaak geweest zijn..  kassa kassa.

                                                    5) wat ik elk moment van de dag of nacht doe gaat je helemaal niks aan.  Welk uur ik reageer of niet weet je precies heel goed.  Een kenmerk van een gefrustreerd en grobsedeerde mens laat je blijken.  Die ene poster hierboven ging zelfs mijn posts tellen, hoe gek kan je worden.  Ik vraag me af op hij wel correct telde.

                                                    6) oplossen van de problemen ben jezelf verantwoordelijk voor zegt ene schopper1, sorry, schipper1. Met uw redenering mogen heel wat mensen blij zijn dat jij hun garagist niet bent dan ,schipper1.  Jij zou enkel euro’s incasseren en dat de klanten dan uw kl…. kus….  dat bedoel je eigenlijk.

                                                    6) oplossen van problemen….

                                                    Zelf heel wat verantwoordelijkheid genomen hoor.  Eerste jaar meest aantal van de gemaakte kilometers naar 3 verschillende garages van dezelfde dealer gebold.  Maanden de wagen kwijt geweest.  Techniekers, mastertechniekers, ingenieurs verschenen en verdwenen.  Oplossing  : 0

                                                    Blijven rijden, video’s opnemen  mails sturen enz  enz.  Kansen gegeven aan dealer en flopel.  Noppes    dan maar rechtsbijstand die niet twijfelde en rechtszaak startte en ja, nog steeds bezig.  Lachwekkend maar zo is het.  Geduld is een schone deugd.

                                                    7) rondje Efteling vandaag ; ik bespaar je de lijst van wat allemaal niet functioneerde…

                                                    8) ene zegt hier in een topic ; mocht ik een echte vent zijn dan was het al opgelost….

                                                    Jaja, hoorde al van die stoerdoenerij en grote mondpraat.  Iemand zei : “hoh,ik had de wagen al lang door de vitrine vd dealer gereden””   vreemd, zou dat helpen om de wagen terug in orde te krijgen ? Doorheen een magische wand rijden of zoiets…

                                                    Nog een ander stelde voor de wagen voor de voordeur van de dealer te parkeren.   Hm, heb ik ook mijn twijfels bij of dat zou werken

                                                    8) Conclusie : niemand kan deze rotte flopel genezen  ook jullie niet.  Stop met janken en ga jullie overzeese bolide voltanken.

                                                    9) tot slot : of mijn antwoorden nu lang of kort zijn gaat je geen fluit aan maar blijkbaar doe je toch moeite om te lezen, echter begrijp je niet steeds alles of ben je leesblind.  In dat laatste geval kan ik je uw geëmmer vergeven.

                                                    10) jullie zijn echt geen mannen van jullie woord.  Hoeveel keer zou je het hier afbollen en niet meer reageren meldden jullie…. wederom leugens, jullie zijn er nog steeds.

                                                    Jullie komen graag in aandacht weliswaar in negatieve zin.

                                                    Ik breek deze rampwagen terecht af, jullie richten zich op personen.

                                                    11) tot straks

                                                    12) vergeten : hoe lachwekkend en gefrustreerd moet je zijn om dit forum met dit topic te vervuilen.  Ga op het forum van jullie nieuw merk mensen met problemen euh….ja, afzeiken noemen jullie het met jullie beperkte woordenschat

                                                    13 ) PS: Dat jullie oplossing  geven in de aard van dat een gevarendriehoek niet vierkant is klopt.  Maar echte serieuze problemen oplossen…. daar passen ook jullie.   Allez, leg me dan snel uit waarom deze ochtend de standaard opstaande automatische grote licht functie niet aan stond en op geen enkele manier aangezet kon worden.  Drukken op dat ene knopje op de linker hendel hoor ik je zeggen… idd,  hoe hard moet je drukken dan ?  Misschien iets gemakkelijker voor jullie geleerde bollen.  Hoe komt het dat de automatische wiswasfunctie geen fluit deed bij stevige regen deze morgen en bij enkele druppels, die je rijdend kon ontwijken, ze dan als een gek gaan  headbangen ?

                                                    14) ik ben blij dat ik mijn reactie kort kon houden anders zouden jullie daarover weer kunnen janken

                                                    15) sorry, vergeten.  POSITIEF (voor mij) 7,2 L op 100 km de laatste 9999 km.   Net hetzelfde als bij het begin.    Hopelijk gaat dit mormel binnenkort niet meer olie dan benzine zuipen.

                                                     

                                                     

                                                    #18548135
                                                    jopsa
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      3 May 2019

                                                      Hoi mannen, ben er snel nog es terug.          effe kort nog ;  jullie mogen 0 keer raden hoeveel grandland x of grandland ik zag tijdens de verplaatsing van 155 km naar Kaatsheuvel.  Ik maak het gemakkelijk voor jullie bollebozen, het antwoord zit al in de vraag vervat.

                                                      Nog een kleintje meegeven wat ik al wist ; jullie zijn inderdaad niet de standaard Nederlanders en daar zullen jullie landgenoten blij mee zijn. (Of begrijp je dat niet)

                                                    25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 104)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.