Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Nederland staat vast, omdat er altijd idiooten op zomerbande
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
12 januari 2010 om 00:08 #17585199
Diep respect voor de chauffeurs!!! Maar is het dan echt nodig om met 1 kmh verschil in te halen en vaak ook zo dicht op elkaar te rijden zodat je amper uit kan voegen met je luxe wagen?
12 januari 2010 om 06:46 #17585200Winterbanden zijn wel goed je krijgt dan alleen het probleem dat mensen dan denken dat ze super banden hebben met als resultaat dat ze denken dat hun niks kan gebeuren en als idioten op de weg gaan rijden …..pfffffffffffffffffff lange zin :P
ps heb geen winterbanden, manta beide niet en leaseauto baas betaald het niet!!!
12 januari 2010 om 19:30 #17585201origineel gepost door champo
Diep respect voor de chauffeurs!!! Maar is het dan echt nodig om met 1 kmh verschil in te halen en vaak ook zo dicht op elkaar te rijden zodat je amper uit kan voegen met je luxe wagen?Eigenschap van de mens, de een wil altijd net iets harder als de ander.
gelukkig zijn er op de meeste 2baanswegen inhaalverboden overdag.
niet dat alle chauffeurs daar om geven..
Ja, ik beb chauffeur..
Ik heb vandaag weer lekker lopen inhalen met een paar km verschil, maar wel op 3baans wegen haha….
ik rijdt met een apparaat waar ze motorvermogen vergeten zijn in te stoppen: MB Atego 1217L 20ft Container chassis + groenewegen 20cca6 20ft aanhangerchassis met 17.5 inch wieltjes met laag profiel bandjes (205-55-17.5 / 8x)
indien ik met aanhanger rijdt: als ik eenmaal gang heb, wil ik het houden ook..
voor degene die bekend zijn met snelweg A13 van Den Haag naar Rotterdan..
ik kom erop bij oprit Nootdorp / rijswijk zuid – delft (1e oprit A13 / bij McDonalds delft noord / bleekemolen kart center).
en pas voorbij een goed end voorbij afrit delft (ikea) zit ik op de 75 a 80km/u haha…
Willem
12 januari 2010 om 20:20 #17585202de reden waarom dat de meeste dicht op elkaar zitten omdat ze met zeeeer grote regelmaat in een soort van file zitten, zie het zo voor je.
op een 1 baansweg(is voor ons vrachtwagens zo vanwege niet inhalen) rijdt iemand met 70 terwijl je er 80 mag, wat krijg je daar achter een lange sliert met autos dicht op elkaar,
zo is het ook met de vrachtwagens de meeste willen 85 0f 90 rijden maar als de voorste maar 80 gaat zit je soort van file te rijden.
en ja dat inhalen met 1 km/h is gewoon stom elke wagen heeft cruise control zet hem dan gewoon 1 tandje terug, ik laat meestal maar ff me gas los als ik zo’n kruiper naast me heb, in de hoop dat de gene die daar achter rijd mij dan ook weer niet gaat inhalen anders blijf je bezig.12 januari 2010 om 21:13 #17585203Vrachtverkeer moet gewoon op andere tijden rijden klaar. Nee geen KM heffing, gewoon ff logish nadenken hoe het anders kan.
Stelletje rukkers daar in Den Haag.
12 januari 2010 om 21:17 #17585204origineel gepost door wim-v6
origineel gepost door champo
Ik heb vandaag weer lekker lopen inhalen met een paar km verschil, maar wel op 3baans wegen haha….Willem
Sorry, maar dit is dus echt wel f_cking irritant Willem. :hmmz
Alles is op kosten van de baas, waarom zou je gaan jagen? Omdat je baas dat wil?12 januari 2010 om 23:30 #17585205origineel gepost door Bart Hoedemaker
Vrachtverkeer moet gewoon op andere tijden rijden klaar. Nee geen KM heffing, gewoon ff logish nadenken hoe het anders kan.Stelletje rukkers daar in Den Haag.
Die vrachtwagen chauffeurs hebben ook een gezin en veel werken al op “rare” tijden…. Echt he… Ik weet niet wat jouw probleem is, maar alles is de schuld van de Moslims en de mensen in Den Haag. Ik krijg soms het idee dat jij wel weer zo’n situatie wil hebben als in rond 1940.
13 januari 2010 om 12:33 #17585206origineel gepost door champo
origineel gepost door Bart Hoedemaker
Vrachtverkeer moet gewoon op andere tijden rijden klaar. Nee geen KM heffing, gewoon ff logish nadenken hoe het anders kan.Stelletje rukkers daar in Den Haag.
Die vrachtwagen chauffeurs hebben ook een gezin en veel werken al op “rare” tijden…. Echt he… Ik weet niet wat jouw probleem is, maar alles is de schuld van de Moslims en de mensen in Den Haag. Ik krijg soms het idee dat jij wel weer zo’n situatie wil hebben als in rond 1940.
Valt mij ook wel op……
13 januari 2010 om 12:55 #17585207Nee ik wil geen 1940, maar als het te vol raakt op de Nederlandse wegen moet je wat gaan doen, verandering van de regels is beter dan nieuwe toevoegen. Betuwe lijn zou drastisch met vrachtwagenverkeer moeten schelen, nou het is 1 fiasco…. Ik zie hier nog geen 5 treinen per dag voorbij komen.
En je wil niet weten hoeveel centjes dat heeft gekost…:vertag
Ja, er lopen wel zogenaamde ” Verkeers en File Experts” rond in Den Haag, maar die maken het eerder erger….
Zoals al gezegd Nederland is regelziek….
13 januari 2010 om 20:29 #17585208jaaa winterbanden
leuk joh onder een 3,5 tons zware sprinter vol gereedschap,NOT,zachtere wang,ding gaat als een debiel heen en weer,wel 170 pktjes:) gechipt,rijdt idioot lekker,185 geen punt:Pmaar niet met nat weer zeker niet met sneeuw,
manta winterbanden?voor die paar dagen normaal per jaar?nee dank.
13 januari 2010 om 20:32 #17585209origineel gepost door wim-v6
MB Atego 1217L 20ft Container chassis + groenewegen 20cca6 20ft aanhangerchassis met 17.5 inch wieltjes met laag profiel bandjes (205-55-17.5 / 8x)indien ik met aanhanger rijdt: als ik eenmaal gang heb, wil ik het houden ook..
ik kom erop bij oprit Nootdorp / rijswijk zuid – delft (1e oprit A13 / bij McDonalds delft noord / bleekemolen kart center).
en pas voorbij een goed end voorbij afrit delft (ikea) zit ik op de 75 a 80km/u haha…
Willem
No offence maar bietje wc papier in een 12 tonnertje en had al 240 pk met automaat….:P ik zou toch maar es met me baas gaan lullen dan. :jerry
Man TGL 12.2440, fijne rappe auto.
13 januari 2010 om 20:55 #17585210ben het niet met de stelling eens.
simpelweg omdat het voor veel mensen vaak nog teveel gevraagt is om een setje velgen om te schroeven.
mensen die weten dat ze met slechte/zomerbanden rijden moeten gewoon even beter uitkijken.
13 januari 2010 om 20:57 #17585211origineel gepost door manta19sr
jaaa winterbandenleuk joh onder een 3,5 tons zware sprinter vol gereedschap,NOT,zachtere wang,ding gaat als een debiel heen en weer,wel 170 pktjes:) gechipt,rijdt idioot lekker,185 geen punt:Pmaar niet met nat weer zeker niet met sneeuw,
manta winterbanden?voor die paar dagen normaal per jaar?nee dank.
Dan heb jij de verkeerde winterbanden onder de bus liggen.
gaat de baas voor goodyears die hebben wel een stuggere wang.13 januari 2010 om 21:03 #17585212liggen er onder,alleen tja gewicht he,
10J winterbanden 15 inch voor de manta??? iemand hahaha
13 januari 2010 om 22:25 #17585213origineel gepost door redmanta
de reden waarom dat de meeste dicht op elkaar zitten omdat ze met zeeeer grote regelmaat in een soort van file zitten, zie het zo voor je.
op een 1 baansweg(is voor ons vrachtwagens zo vanwege niet inhalen) rijdt iemand met 70 terwijl je er 80 mag, wat krijg je daar achter een lange sliert met autos dicht op elkaar,
zo is het ook met de vrachtwagens de meeste willen 85 0f 90 rijden maar als de voorste maar 80 gaat zit je soort van file te rijden.
en ja dat inhalen met 1 km/h is gewoon stom elke wagen heeft cruise control zet hem dan gewoon 1 tandje terug, ik laat meestal maar ff me gas los als ik zo’n kruiper naast me heb, in de hoop dat de gene die daar achter rijd mij dan ook weer niet gaat inhalen anders blijf je bezig.Heb geen Cruise Control in die Mercedes Atego van mijn..
Ding is uit de OERTIJD!!
Meestal word de begrenzer als cruise gebruikt (93km/u)
Willem
13 januari 2010 om 22:28 #17585214origineel gepost door Bart Hoedemaker
origineel gepost door wim-v6
origineel gepost door champo
Ik heb vandaag weer lekker lopen inhalen met een paar km verschil, maar wel op 3baans wegen haha….Willem
Sorry, maar dit is dus echt wel f_cking irritant Willem. :hmmz
Alles is op kosten van de baas, waarom zou je gaan jagen? Omdat je baas dat wil?Mijn baas wil niks, maar heb voornamelijk personen auto’s in gehaald!!
bij rotterdan rijden die container boeren allenaal op de begrenzer…
Ik reed dus gewoon 80 a 82 km/u, en als er dan een johannes geitewolle sok netjes 78km.u rijdt met zijn personen blikkie van 7000 euro nieuw, dan gaat ik er gewoon voorbij!!
Willem
13 januari 2010 om 22:46 #17585215origineel gepost door Astraman
origineel gepost door wim-v6
MB Atego 1217L 20ft Container chassis + groenewegen 20cca6 20ft aanhangerchassis met 17.5 inch wieltjes met laag profiel bandjes (205-55-17.5 / 8x)indien ik met aanhanger rijdt: als ik eenmaal gang heb, wil ik het houden ook..
Willem
No offence maar bietje wc papier in een 12 tonnertje en had al 240 pk met automaat….:P ik zou toch maar es met me baas gaan lullen dan. :jerry
Man TGL 12.2440, fijne rappe auto.
haha…
Investeren gaat gebeuren
maar nooit meer in MAN vrees ik
We hebben 4 drama’s gehad hier..
3x TGA met AS-troic automaat
en
1x TGL die vaker bij de MAN stond dat ie reed..We krijgen weer mercedessen.
er komt voor mij waarschijnlijk weer een 12tons Atego, maar dan een 1229 Bleutec5+ EPS (geen automaat dus)
Willem
13 januari 2010 om 22:51 #17585216wat is er nou mis met een personen blikkie van 7000 nieuw? helemaal niets, dat de 1 hem langer heel wilt houden dan de ander kan ik me goed voorstellen,voor genoeg mensen is het alles wat ze hebben.en idd wat wim zegt,baas z’n tijd?tijd zat,en anders ook wel,zeker met de gladheid.
en je voorstel dat vr8wagens op andere tijden moeten gaan rijden slaan natuurlijk ook nergens op,
eerder die kantoorpikkie’s die de heledag toch binnen zitten laat die lekker van 3 tot 10 werken ofzo,wees blij dat er vrachtwagens rijden,anders kon je tulpen bollen gaan vreten ent als in 40-45,of je onderdelen voor je auto 8 weken na bestelling ophalen,13 januari 2010 om 22:54 #17585217Dat vergeten de meesten, ZONDER TRANSPORT > GEEN BIER!! haha..
Willem
13 januari 2010 om 23:01 #17585218WAAROM HAASTEN IN DE BAAS ZIJN TIJD??????? :thumbdown
13 januari 2010 om 23:02 #17585219ik rijdt gewoon de toegestane 80km.u en geen streep langzamer
die geitenwollen sokken rijden in de weg
met hun 70km.u
13 januari 2010 om 23:34 #17585220origineel gepost door wim-v6
origineel gepost door redmanta
de reden waarom dat de meeste dicht op elkaar zitten omdat ze met zeeeer grote regelmaat in een soort van file zitten, zie het zo voor je.
en ja dat inhalen met 1 km/h is gewoon stom elke wagen heeft cruise control zet hem dan gewoon 1 tandje terug, ik laat meestal maar ff me gas los als ik zo’n kruiper naast me heb, in de hoop dat de gene die daar achter rijd mij dan ook weer niet gaat inhalen anders blijf je bezig.Heb geen Cruise Control in die Mercedes Atego van mijn..
Ding is uit de OERTIJD!!
Meestal word de begrenzer als cruise gebruikt (93km/u)
Willem
Dus een baksteen als cruise control:P:P:P
Wat ze ook maar gelijk moeten verplichten:
Staktion control
abs
4wd
censoren die de omgeving in de gaten houden
sneeuw stand op de bakDoe maar. Dan kan ik niet meer naar het werk, aangezien ik zo’n auto niet kan/wil betalen.
14 januari 2010 om 12:39 #17585221precies,ook een hekel aan zitten ze achter je te duwen,ben je met de manta en er ligt sneeuw,snappen ze niet dat je zo weg glijdt met achterwielaandrijving,zonder ook maar met 1 of andere veiligheid in je auto zoals abs,tractioncontrole enz enz,
geef je ff een tikkie op gas dat de achterkant weg glijdt,dan remmem ze wel af,teringleijers.14 januari 2010 om 18:44 #17585222Originally posted by wim-v6
ik rijdt gewoon de toegestane 80km.u en geen streep langzamerdie geitenwollen sokken rijden in de weg
met hun 70km.u
ik kan me eigen wel veel vinden in jou uitspraken, ik heb nu 480pk, maar ooit deed ik het met een antieke 330ATI, ding deed het altijd maar op gang komen was een ramp en elk klein bultje zakte die in snelheid.
ik wil ook altijd de 80 halen en blijven rijden.14 januari 2010 om 21:03 #17585223origineel gepost door manta19sr
precies,ook een hekel aan zitten ze achter je te duwen,ben je met de manta en er ligt sneeuw,snappen ze niet dat je zo weg glijdt met achterwielaandrijving,zonder ook maar met 1 of andere veiligheid in je auto zoals abs,tractioncontrole enz enz,
geef je ff een tikkie op gas dat de achterkant weg glijdt,dan remmem ze wel af,teringleijers.In de sneeuw ga ik ook niet hard hoor….
Bij de weg, ik rijdt met de vrachtwagen ook met achterwielaandrijving, zonder traction control, wel abs, (maar vraag niet wat voor een abs….) geen sper (ja Visco 25%)
momenteel weer op de Zomer / Snelwegbanden, helemaal glas op 4 lijntjes in de lengte na…
ik gaat ook niet opduwen in de sneeuw, dan maar een baantje naar links om er voorbij te gaan of zo.
ik heb ook een bloedhekel aan mensen die denken dat +/- 10 a 15km/u in de sneeuw een veilige snelheid is…… wegwezen gaat een ander in de weg rijden!!!
Willem
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.